9 mei is Hemelvaart, dan valt er weinig te winkelenquote:
Neequote:Op zondag 28 april 2013 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wist niet dat het voor veel Hollanders traditie is om naar Duitsland te gaan met Koninginnedag. Net zoiets als de woonboulevard met tweede Paasdag?
Hemelvaartsdag? Ik dacht dat alles dicht was omdat iedereen mijn verjaardag wou vieren!quote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
9 mei is Hemelvaart, dan valt er weinig te winkelen
quote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hemelvaartsdag? Ik dacht dat alles dicht was omdat iedereen mijn verjaardag wou vieren!
Hmm en ik wou eigenlijk voor die tijd nog wel naar duitsland, maar dat zit er denk ik niet in.. Heb zelf geen auto en mijn moeder moet geopereerd worden en moet aantal dagen rustig aan doen
Zit toch stiekem even door de aanbiedingen te bladeren, en vroeg me af, zijn er in dld al wel asperges? Of zijn ze daar ook laat?
Ah, stimmt. Ik was in de war met Fronleichnam, maar dat is pas eind mei.quote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Famila staat niet bij de supermarktenquote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef Felagund het volgende:
hier verder over duitse supermarkten
Supermarkten
Edeka
Kaufland
Rewe
K+K
Aldi Süd
Aldi Nord
Lidl
Combi
Marktkauf
Netto Marken Discount
Penny Markt
Real
Kaiser's Tengelmann
Drogisterij
DM
Rossmann
Drankenhandel
TrinkGut
Getränkehaus
Actuele aanbiedingen
SupermarktCheck.de
Inderdaad dan is alles dicht. Op 1 mei trouwens ook, voor Duitsers is de dag van de arbeid een nationale feestdag dus alle winkels zijn dan de hele dag dicht.quote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zouden ze in NL niks van aantrekkenquote:Op maandag 29 april 2013 17:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Inderdaad dan is alles dicht. Op 1 mei trouwens ook, voor Duitsers is de dag van de arbeid een nationale feestdag dus alle winkels zijn dan de hele dag dicht.
Uiteraard, alle winkels zijn open vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zouden ze in NL niks van aantrekken
Welgeteld 1 ander Nederlands stel gezien/gehoord bij de Kaufland. Bij de Combi en Trinkgut geen enkele.quote:
Was vamorgen in Emmerich, de kassieres vertelden me dat ze gisteren enorm veel klanten uit NL hadden gehad. Ze hadden een groot deel van de dag alle kassas open gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Welgeteld 1 ander Nederlands stel gezien/gehoord bij de Kaufland. Bij de Combi en Trinkgut geen enkele.
Ja, dé schnitzeltent in kleve. onderaan bij de woolworth/edeka (net daarvoor zit ie. ) Bruin/rood aan de buitenkant. Weet alleen de naam niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand toevallig een leuk restaurant in Kleve? We komen bij vrienden vandaan voor we boodschappen gaan halen 's avonds. We hoeven niets uitgebreids, gewoon even snel een schnitzel ofzo.
En vandaag struikel ik hier in het dorp over de Duitsers, bij de Aldi, Action, Kruidvat......quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was vamorgen in Emmerich, de kassieres vertelden me dat ze gisteren enorm veel klanten uit NL hadden gehad. Ze hadden een groot deel van de dag alle kassas open gehad.
Omdat die in D veel duurder zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef seasushi het volgende:
[..]
En vandaag struikel ik hier in het dorp over de Duitsers, bij de Aldi, Action, Kruidvat......
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Duitsers hier in Nederland koffiemelkpoeder kopen? In 2 kg verpakkingen? En wat of ze daar dan mee doen? of Duitse (vieze robusta)koffie?
Dat is een uitstekende koffie, maar niet bekend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:48 schreef Felagund het volgende:
Bij de Aldi in Nl is het goudmerk koffie sterk in prijs verlaagd de laatste tijd, dus ik snap niet dat ze niet gewoon dat kopen.
Morgen even kijken of ik iets met Google maps kan vinden, thanks. Met 'daarvoor' bedoel je vanuit Nederland neem ik aan? Ik kom via het noorden Kleve in, ga dan naar Trinkgut, DM en Aldi Sued. Dan naar schnitzeltent en vervolgens naar Kaufland.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:38 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja, dé schnitzeltent in kleve. onderaan bij de woolworth/edeka (net daarvoor zit ie. ) Bruin/rood aan de buitenkant. Weet alleen de naam niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Morgen even kijken of ik iets met Google maps kan vinden, thanks. Met 'daarvoor' bedoel je vanuit Nederland neem ik aan? Ik kom via het noorden Kleve in, ga dan naar Trinkgut, DM en Aldi Sued. Dan naar schnitzeltent en vervolgens naar Kaufland.
Omdat dat arabicakoffie is en Duitser willen robustaquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:48 schreef Felagund het volgende:
Bij de Aldi in Nl is het goudmerk koffie sterk in prijs verlaagd de laatste tijd, dus ik snap niet dat ze niet gewoon dat kopen.
Maar dan melkpoeder in bulkverpakkingen? Ik dacht al dat ze het misschien gebruikten om rare duitse taarten mee te bakken ofzo iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |