abonnement Unibet Coolblue
pi_125727770
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die zogenaamde bom heeft ramen uitgeblazen en (volgens officiele cijfers) 170 mensen gewond.
Wij hebben allemaal 'n hollywood productie gezien,verkocht aan ons als echt.
Oh, en hoe regel je dat alle betrokkenen tot in het einde der tijden hun mond houden?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 april 2013 @ 18:53:46 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125727795
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die zogenaamde bom heeft ramen uitgeblazen en (volgens officiele cijfers) 170 mensen gewond.
Wij hebben allemaal 'n hollywood productie gezien,verkocht aan ons als echt.
Of jullie denken dat, terwijl wij doorhebben dat dat is was ze ons eigenlijk willen laten denken waardoor wij dat dus niet denken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 april 2013 @ 18:54:07 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125727805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:53 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Oh, en hoe regel je dat alle betrokkenen tot in het einde der tijden hun mond houden?
Dat vraag je.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 25 april 2013 @ 18:54:25 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125727814
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of jullie denken dat, terwijl wij doorhebben dat dat is was ze ons eigenlijk willen laten denken waardoor wij dat dus niet denken.
dat dacht ik nou ook :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125727824
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat vraag je.
Aha, okee. Nou dan is die vraag ook weer beantwoord. ;)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125727876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die zogenaamde bom heeft ramen uitgeblazen en (volgens officiele cijfers) 170 mensen gewond.
Wij hebben allemaal 'n hollywood productie gezien,verkocht aan ons als echt.
Ik denk dat jij een desinformatie-agent bent die ons wil laten denken dat de powers-that-be machtiger zijn dan ze eigenlijk zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125727890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of jullie denken dat, terwijl wij doorhebben dat dat is was ze ons eigenlijk willen laten denken waardoor wij dat dus niet denken.
Ik begrijp het niet meer :'(
pi_125727928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die zogenaamde bom heeft ramen uitgeblazen en (volgens officiele cijfers) 170 mensen gewond.
Wij hebben allemaal 'n hollywood productie gezien,verkocht aan ons als echt.
Ik heb nergens voor betaald :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 april 2013 @ 19:00:30 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125728026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet meer :'(
Aha! Zie je wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125728033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat lijkt me relevant in een BNW topic over een bomexplosie. Jij weet blijkbaar meer van hoe die bommen in elkaar steken. Hoe zorgen ze er bijvoorbeeld voor dat ze expliciet het gezicht raken van de slachtoffers? Daar zijn ze immers voor bedoeld.
Kijk - je hoeft geen ervaring met bommen te hebben om te weten dat 'n nail/ball bearing bomb doet meer schade aan zacht mensen vlees dan aan, zeg maar 'a large steel thing.' :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125728060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet meer :'(
Thats comforting ! Ik ben helemaal in de war nu :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125728099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:53 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Oh, en hoe regel je dat alle betrokkenen tot in het einde der tijden hun mond houden?
Hohum - en nu ga je zeggen dat er moeten 100,000 bij betokken .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125728102
Dat een bom meer schade doet aan een mens dan een een stuk metaal begreep ik al. Maar hoe maken ze de bommen zo dat ze specifiek op gezichten mikken dan?
Conscience do cost.
pi_125728142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hohum - en nu ga je zeggen dat er moeten 100,000 bij betokken .
Nee hoor, dat ga ik niet zeggen. Geef eens antwoord op mijn vraag.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125728193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef ems. het volgende:
Dat een bom meer schade doet aan een mens dan een een stuk metaal begreep ik al. Maar hoe maken ze de bommen zo dat ze specifiek op gezichten mikken dan?
Dat bedoelt ik niet.
Het is simpel :
Waarom zijn er geen gore fotos van gezichts wonden maar heel veel beeldjes van afgeblazen benen,armen,tieten,lulletjes weet ik veel.....
Het klopt gewoon niet!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 april 2013 @ 19:05:40 #91
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125728212
Advertentie
Nieuwsbrief
Promotie
Links

Uitgestelde Koffie
Boinnk.nl
Ufowijzer.nl
Klokkenluideronline

Meer Websites
Onderwerpen


Open in nieuw venster

Laatste Nieuws

De ware reden voor de bomaanslagen in Boston? (video)
Lekkage Fukushima erger dan gedacht
Meteoriet in je zitkamer (video)
De eerste foto’s van komeet ISON
Hoe bedoelt u, hypocriet?
Wie heeft hier een antwoord op? (schokkende beelden)
De Boston False Flag een grote chaos (Update 24-04-2013)
Grote vuurbal boven Argentinie (video)
En ja hoor, daar komt "de oplossing”
Huwelijk en gezin onder steeds grotere druk

Poll
Wil jij bijdragen aan opzetten produktie SOLN1?
ja, maar niet financiëel
ja, tussen E 10 en E 35
ja, tussen E 35 en E 100
ja, met E 100 of meer
Ik wil investeren in dit project
nee, onzinnig project
Meest Gelezen

Het raadsel van de “uitgestelde” koffie
Walvis bedankt bevrijders met schitterende show (video)
Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar
Nibiru/Niburu geen planeet, maar sterrenschip?
De fysieke verschijnselen tijdens het Ascentieproces
Objecten vertonen zich wereldwijd... wie zijn de piloten?
Tsunami en aardbeving Japan (+Updates Fukushima 13 mei)
Lichtgevende UFO laag boven Dome of the Rock (UPDATE 2)

Wie heeft hier een antwoord op? (schokkende beelden)
Donderdag, 25 april 2013 09:05

PDF Afdrukken

[vragen] Nog even en iedereen is de bomaanslagen in Boston alweer vergeten want het leven gaat door nietwaar?

Voordat dit gebeurt willen wij iedereen vragen om eens naar de volgende verhaallijn en foto’s te kijken.

Zonder hier verder in te gaan op achtergronden of enig oordeel te vellen, een simpele uiteenzetting van wat er met de twee verdachten gebeurde:

Er zijn twee broers, Tamerlan en Dhzochar Tsarnaev. Zij zijn de inmiddels door de mainstream media veroordeelde daders van de bomaanslag in Boston.

Tamerlan is dood en Dhzochar ligt zwaar gewond in een ziekenhuis en kan niet of nauwelijks praten.

We beginnen met de oudste broer, Tamerlan. Op de volgende foto zie je Tamerlan liggen op de grond, direct na zijn aanhouding. Je kunt zien dat hij zich heeft overgegeven, ongewapend is en vooral niet gewond.

tam 1

Vervolgens wordt hij ontdaan van al zijn kleren en afgevoerd zoals te zien is op de volgende foto. Nog steeds volledig intact en niet gewond.

tam 2

Enige tijd later komt de volgende foto van Tamerlan beschikbaar. Dood en letterlijk aan flarden geschoten.

tam 3

Dat is het einde van de eerste broer. En met de tweede gaat het al niet veel beter.

Op de volgende foto zie je dat Dzhochar uit de boot stapt waarin hij werd gevonden. Ook hij is niet gewapend, maakt geen enkele aanstalte om ook maar íets te proberen wat verdacht zou zijn of potentiëel gevaarlijk. Ook hij is volkomen intact en niet gewond. Nergens zijn enige sporen van bloed te zien.

tam 4

De dag daarna wordt de boot onderzocht door de FBI. Die is helemaal schoon van binnen. Geen spoortje bloed te ontdekken, behalve bij de ladder waarlangs Dzhochar naarbeneden kwam.

tam 5

Even later, is wat je ziet in de volgende situatie, wat er nog van Dzhochar over is. Hij leeft, maar is zwaargewond en er moet zelfs een pijp in zijn luchtweg worden aangebracht zodat hij nog kan ademen.

tam 6

Wat valt er nog te zeggen? Behalve dat wat we al zeiden: “Wie heeft hier een antwoord op?”.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:06:00 #92
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125728224
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:06:46 #93
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125728254
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:08:11 #94
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125728314
Advertentie
Nieuwsbrief
Promotie
Links

Uitgestelde Koffie
Boinnk.nl
Ufowijzer.nl
Klokkenluideronline

Meer Websites
Onderwerpen


Open in nieuw venster

Laatste Nieuws

De ware reden voor de bomaanslagen in Boston? (video)
Lekkage Fukushima erger dan gedacht
Meteoriet in je zitkamer (video)
De eerste foto’s van komeet ISON
Hoe bedoelt u, hypocriet?
Wie heeft hier een antwoord op? (schokkende beelden)
De Boston False Flag een grote chaos (Update 24-04-2013)
Grote vuurbal boven Argentinie (video)
En ja hoor, daar komt "de oplossing”
Huwelijk en gezin onder steeds grotere druk

Poll
Wil jij bijdragen aan opzetten produktie SOLN1?
ja, maar niet financiëel
ja, tussen E 10 en E 35
ja, tussen E 35 en E 100
ja, met E 100 of meer
Ik wil investeren in dit project
nee, onzinnig project
Meest Gelezen

Het raadsel van de “uitgestelde” koffie
Walvis bedankt bevrijders met schitterende show (video)
Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar
Nibiru/Niburu geen planeet, maar sterrenschip?
De fysieke verschijnselen tijdens het Ascentieproces
Objecten vertonen zich wereldwijd... wie zijn de piloten?
Tsunami en aardbeving Japan (+Updates Fukushima 13 mei)
Lichtgevende UFO laag boven Dome of the Rock (UPDATE 2)

De ware reden voor de bomaanslagen in Boston? (video)
Donderdag, 25 april 2013 13:44

PDF Afdrukken

[false flag israël] Ron Demer, een assistent van de Israëlische President Netanyahu, zegt dat Israël na de bomaanslagen bij de marathon in Boston meer steun zal krijgen van de Amerikaanse bevolking.

Waarom was de trip van een aantal Israëlische politieagenten om te helpen bij het onderzoek, al gepland nog voor deze aanslag?

Gisteren werd bekend dat Iran uiterlijk binnen twee maanden over kernwapens beschikt en dat dan de bekende “rode lijn” door het land zou zijn overschreden. Deze informatie is afkomstig van voormalige directeur van Israël's inlichtingendienst, Amos Jadlin.

Volgens hem beschikt Iran deze zomer over genoeg verrijkt uranium om snel een kernwapen te kunnen vervaardigen. Vorig jaar tijdens een toespraak voor de Verenigde Naties werd er door President Netanyahu een denkbeeldige “rode lijn” getrokken en als Iran die zou overschrijden, dan zou er militair worden ingegrepen.

Als wat Jadlin vertelt waar is, dan zal die rode lijn heel binnenkort worden overschreden en zal dit militaire consequenties tot gevolg hebben. Natuurlijk zou Israël dit dan het liefst doen samen met Amerika, want als land alleen is het waarschijnlijk een “brug te ver” voor Israël.

De Amerikaanse publieke opinie is in deze heel belangrijk en ook voor een president. Wat wordt nu duidelijk uit de volgende korte video?

Een soort interne toespraak door Ron Dermer, een assistent dus van Netanyahu. Dat hij zijn baas ophemelt als een groot leider is niet zo verwonderlijk, maar hij zegt ook iets anders wat heel interessant is. Hij zegt namelijk dat de bomaanslagen in Boston ervoor zullen zorgen dat het Amerikaanse publiek Israël nog meer zal steunen. Zij zullen sympathiseren met Israël dat net als Amerika moet vechten tegen terrorisme en andere bedreigingen.

Als je Ron Dermer zo hoort dan komt de bomaanslag in Boston als een geschenk uit de hemel voor Israël.

Enkele dagen na de bomaanslagen kwamen een aantal Israëlische politiemensen aan in Boston voor een bespreking met de FBI en om deel te nemen aan het onderzoek. Volgens het hoofd van de Israëlische politie, Commissaris Yohanan Danino, zijn de mensen gestuurd om deel te nemen aan discussies die gericht zullen gaan over de bomaanslagen in Boston.

De vraag is niet alleen waarom de Amerikanen assistentie van de Israëliërs nodig zouden hebben om een Amerikaanse misdaad te onderzoeken, maar ook waarom Danino wist dat er een bomaanslag zou zijn in Boston, nog voordat hij zijn mensen stuurde. Want zo stond in een bericht van RT News te lezen dat Danino deze trip al had gepland voordat de bommen afgingen die zondag.

Wanneer overheidsagenten hun trip vantevoren plannen dan betekent dat dat zij of hun leiders weten wat er gaat gebeuren. Zo is er het beroemde voorbeeld waarbij FBI agenten seconden nadat het Pentagon was verwoest door explosies op 11 september 2001, verschenen bij een benzinestation en hotel aan de overkant van de weg om de beveiligingsbeelden in beslag te nemen. Het is duidelijk dat deze agenten waren gestuurd voordat het Pentagon werd aangevallen.

Nog een bekend voorbeeld. Agenten van de FBI verlieten hun kantoor in Minneapolis om naar de plek te gaan in Duluth waar het vliegtuig van Senator Paul Wellstone was neergestort, nog voordat het vliegtuig was neergestort. Ze kwamen dan ook veel te vroeg aan op de plek waar later het vliegtuig zou neerstorten.

Meer nog dan de FBI hebben de Israëliërs de gewoonte te vroeg op te duiken bij rampzalige gebeurtenissen. Zo zijn er de bekende dansende Israëliërs, agenten van de Mossad die op 11 september 2001 werden gearresteerd voor het filmen en vieren van de vernietiging van de Twin Towers. Ze hadden hun camera’s gericht op de torens ver voordat het eerste vliegtuig te pletter sloeg. Later, op de Israëlische televisie, hebben ze dit toegegeven en vertelden dat ze daar waren om de gebeurtenissen van die dag vast te leggen.

Dat Israël tot zoiets in staat is leidt geen enkele twijfel. Dat deze bomaanslag dit land ook heel goed zou uitkomen is ook een feit. Dat er nu weer alles aan wordt gedaan om Iran verder zwart te maken en af te schilderen als een “schurkenstaat” is ook een feit.

Dit laatste blijkt ook uit een bericht van gisteren waarin er melding van wordt gemaakt dat er in Toronto twee mannen zijn gearresteerd die van plan zouden zijn geweest om de trein tussen Canada en de VS op Amerikaans grondgebied te laten ontsporen. Uit een verklaring van de Canadese politie valt op te maken dat deze twee mannen nauwe banden onderhielden met Al Qaida in Iran. Uiteraard ontkent Iran in felle bewoordingen.

Netanyahu heeft het over een rode lijn. Misschien moeten wij het eens hebben over een rode draad die door dit hele verhaal loopt.

Netanyahu wil Iran aanvallen, dat heeft hij al meer dan eens laten blijken. Daarom moet Iran in het bezit zijn of de mogelijkheid hebben om zelf kernwapens te maken en dient Iran verder op alle mogelijke manieren zwart te worden gemaakt. Om een redelijke kans op succes te hebben, moet Netanyahu eigenlijk Amerika (en vooral ook de bevolking) achter zich hebben. En zoals Ron Demer zegt, dit is voor een deel bereikt door de bomaanslagen in Boston.

De rode lijn is nog niet overschreden, maar de rode draad is er al wel degelijk.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125728324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:56 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een desinformatie-agent bent die ons wil laten denken dat de powers-that-be machtiger zijn dan ze eigenlijk zijn.
Niet nee.
Ik denk dat TPB zijn niet zo machtig als wat ze zelf denken,misschien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 april 2013 @ 19:09:19 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125728370
Er was toch ook een man aangehouden die zijn kleren uit moest doen ivm mogelijke explosieven? Is dat niet die man op die foto waar de nieuwe media vervolgens wat tekst bij geshopt heeft?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 april 2013 @ 19:09:49 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125728405
Tribalwars, je mag ook gewoon de link geven ipv zo'n hele site inclusief het menu en advertenties te kopiëren :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125728407
diepe zucht
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 april 2013 @ 19:10:47 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125728452
quote:
9s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
diepe zucht
Waarom ben jij eigenlijk mod geworden hier?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125728453
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat bedoelt ik niet.
Het is simpel :
Waarom zijn er geen gore fotos van gezichts wonden maar heel veel beeldjes van afgeblazen benen,armen,tieten,lulletjes weet ik veel....
Het klopt gewoon niet!
Waarom niet? De locatie van de bom heeft nogal veel invloed op waar de schade zich gaat bevinden. En je weet zelf dus geen reet van bommen, dus waarom zou je daar zo wild over speculeren?

Wat jij zegt klopt gewoon niet. Probeer je ons soms te illumineren?
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')