abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 mei 2013 @ 13:52:31 #226
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_126127233
Kleuren vond ik ook vervelender dan de omlijning. Maar echt doodgaan van de pijn, nee. Ik heb dan ook een kleine tattoo. De volgende wordt een stuk groter.
pi_126129039
Och och wat een paniek afgelopen vrijdag en zaterdag. Na veel hysterie toch opgebeld dat ik niet kwam en dat ik de afspraak af wou zeggen. Nu een paar uur later en de panic attack is voorbij en ja hoor nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben!

Het ontwerp is af en ook echt super mooi dus nou de moed maar weer bij elkaar rapen om de tattooshop op te bellen dat ik de tatoeage toch wel wil (zullen we wel niet denken van me O-) )

[ Bericht 9% gewijzigd door Claire-l op 06-05-2013 15:07:28 ]
pi_126129172
Ik zou even wat langer wachten met bellen tot je 100% zeker weet dat je er geen spijt van krijgt. Bij twijfel NOOIT doen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_126129919
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Claire-l het volgende:
Och och wat een paniek afgelopen vrijdag en zaterdag. Na veel hysterie toch opgebeld dat ik niet kwam en dat ik de afspraak af wou zeggen. Nu een paar uur later en de panic attack is voorbij en ja hoor nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben!

Het ontwerp is af en ook echt super mooi dus nou de moed maar weer bij elkaar rapen om de tattooshop op te bellen dat ik de tatoeage toch wel wil (zullen we wel niet denken van me O-) )

Het ontwerp:
[ afbeelding ]
Wat is het? Een soort Dali zakhorloge met bloem erachter?
En als je twijfelt zou ik zeker nog wachten, laten zetten is met paar uurtjes gedaan, maar weglaseren duurt wat langer ;)
pi_126129959
Idd Dali klok met roos (staat symbool voor wat ik mee gemaakt heb en hoe ik die 'tijd' nu achter me wil laten en wil gaan genieten van het hier en nu)

Ik wacht sowieso voorlopig nog wel even durf mijn gezicht daar nu niet te laten zien haha.

En wat je zegt klopt het zit er zo op.
pi_126130421
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef Claire-l het volgende:
En wat je zegt klopt het zit er zo op.
Zeker in details uitwerken kan toch nog wel wat tijd gaan zitten.
Heb me daar zelf wel op verkeken; zelf ongeveer 19 uur in de stoel gezeten verdeeld over 3 sessies.
pi_126131325
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zeker in details uitwerken kan toch nog wel wat tijd gaan zitten.
Heb me daar zelf wel op verkeken; zelf ongeveer 19 uur in de stoel gezeten verdeeld over 3 sessies.
Ja ok dat kan inderdaad lang duren. Probeerde eigenlijk te zeggen dat het er makkelijker op gaat dan er weer vanaf en als ik weer een tattoo neem wil ik dit voor altijd en niet tot wanneer ik hem zat ben.
pi_126132214
ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd steeds vaker in mijn kop heb zitten dat mijn sleeve uitgebreid moet worden naar een 3/4. zat net zelfs al op de website van dragon te kijken, moet dan uiteraard wel door dezelfde artist (amar) gedaan worden.

denk dus dat het niet zo heel lang meer zal duren. :')
pi_126133043
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dit ja. Het doet het eerste uur wel pijn maar ach, dat is wel te overzien. Daarna valt het ook nog wel mee, sommige plekjes zijn kutter dan andere (binnenkant arm, op je sleutelbeen etc) maar het laatste gedeelte, het invullen etc. inderdaad is gewoon zwaar kut. En als iemand zegt dat het geen pijn doet heeft ie of een vrij kleine piece, of liegt, of heeft een zenuwaandoening.
Eigenlijk vind ik alle plekken kut, maar het ergste vond ik binnenkant en buitenkant elleboog.
pi_126134161
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dit ja. Het doet het eerste uur wel pijn maar ach, dat is wel te overzien. Daarna valt het ook nog wel mee, sommige plekjes zijn kutter dan andere (binnenkant arm, op je sleutelbeen etc) maar het laatste gedeelte, het invullen etc. inderdaad is gewoon zwaar kut. En als iemand zegt dat het geen pijn doet heeft ie of een vrij kleine piece, of liegt, of heeft een zenuwaandoening.
Ik wil ook iets op de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten, maar de vermoedelijke pijn weerhoudt me er een beetje van om die plannen echt concreet te maken :D. Eerst maar wat minder pijnlijke plekken in laten kleuren :P.
pi_126134848
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik wil ook iets op de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten, maar de vermoedelijke pijn weerhoudt me er een beetje van om die plannen echt concreet te maken :D. Eerst maar wat minder pijnlijke plekken in laten kleuren :P.
binnenkant bovenarm valt wel mee hoor. dichtbij de oksel en de elleboog is wel vervelend, maar ach. who cares, je bent niet van klei, toch? :P
pi_126137592
Ik wil er een op mijn rechter schouder. Eerst maar eens geopereerd worden en dan voor mijn verjaardag geld vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 mei 2013 @ 18:41:17 #238
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126138974
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De omlijning vond ik meer een korte stekende pijn, maar het inkleuren inderdaad... ;(
Grappig, sessie van 5 uur gehad en ik vind de omlijning wel kut, maar het inkleuren viel me mee. Maar na 5 uur was ik het ook goed zat.
pi_126139084
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Grappig, sessie van 5 uur gehad en ik vind de omlijning wel kut, maar het inkleuren viel me mee. Maar na 5 uur was ik het ook goed zat.
Ja typisch op zich wel, echt ondraaglijk was de pijn nooit. Maar op een gegeven moment word je er toch agressief van. :+
BFF met GGMM
  maandag 6 mei 2013 @ 19:41:28 #240
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126141741
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja typisch op zich wel, echt ondraaglijk was de pijn nooit. Maar op een gegeven moment word je er toch agressief van. :+
Ja en je zit nooit helemaal lekker meer. Knip zulke sessies nou altijd in 2en. Gewoon max 3,5 uur.
pi_126143598
Binnenkort vakantiegeld *O*
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_126144776
quote:
19s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef dawg het volgende:

[..]

binnenkant bovenarm valt wel mee hoor. dichtbij de oksel en de elleboog is wel vervelend, maar ach. who cares, je bent niet van klei, toch? :P
Elleboog zal wel vergelijkbaar zijn met knieholte. Dat was ook echt onprettig :D.

Maar hij komt er ook wel hoor, aan de binnenkant van m'n arm! We zijn geen mietjes hier :P.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:15:21 #243
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_126146948


Dit wordt hem. De krullen bij de teen, langs de rechterkant van mijn rechtervoet en het vliegtuigje op de enkel. Mijn vader was helemaal gek van propeller vliegtuigen. Ik werd altijd van de ene vliegshow naar de andere gesleurd als kind, en hij bouwde modelvliegtuigen uit de tweede wereld oorlog. Meerdere keren Benelux kampioen geweest.

Nu eens een datum afspreken en het ontwerp iets strakker doen, net even snel getekend.
pi_126160314
Mensen ik ga maandag tattoo laten zetten hier in NZ maar ik heb me vorige week gesneden aan een stukje metaal, prima genezen verder maar nu witte plek op mijn schouder, litteken gvd.

Het is niet groot maar is dit een belemmering voor de kwali van mijn tattoo?

http://imageshack.us/photo/my-images/822/imagejqwj.jpg/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/822/imagejqwj.jpg/ (copy/paste deze link)
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:06:49 #245
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_126165029
Mijn eerste sessie duurde 3 uur, lijnen goed te doen, maar inkleuren, zo met 5 naaldjes op een rij :{ Het doet geen pijn zoals wanneer je iets breekt ofzo, maar het is zo'n zeurend gevoel .. na een paar uur ben je blij als het opgehouden is (tenminste ik dan).
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:20:39 #246
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_126165464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef FoXje het volgende:
Mijn eerste sessie duurde 3 uur, lijnen goed te doen, maar inkleuren, zo met 5 naaldjes op een rij :{ Het doet geen pijn zoals wanneer je iets breekt ofzo, maar het is zo'n zeurend gevoel .. na een paar uur ben je blij als het opgehouden is (tenminste ik dan).
Ik vind het inderdaad een zeurend gevoel. Alsof je je licht hebt gebrand aan een pan ofzo.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:03:04 #247
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_126166948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 04:35 schreef Gro251 het volgende:
Mensen ik ga maandag tattoo laten zetten hier in NZ maar ik heb me vorige week gesneden aan een stukje metaal, prima genezen verder maar nu witte plek op mijn schouder, litteken gvd.

Het is niet groot maar is dit een belemmering voor de kwali van mijn tattoo?

http://imageshack.us/photo/my-images/822/imagejqwj.jpg/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/822/imagejqwj.jpg/ (copy/paste deze link)
Nee
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:57:39 #248
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_126173101
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Jajong het volgende:
Eerder deze week bij Rob Deut, door Po'oino gezet, free hand:

[ afbeelding ]
dat ziet er wel sweety uit, netjes
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:43:34 #249
129836 withxhonor
straight edge
pi_126177530
ik wil een blije voor bij mn mistroostige
en het gaat hier op geinspireert worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
high fives and stagedives
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:08:34 #250
247356 infp2009
More cowbell!
pi_126181053
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef withxhonor het volgende:
ik wil een blije voor bij mn mistroostige
en het gaat hier op geinspireert worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')