abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 23 april 2013 @ 10:08:11 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_125630886


Server status | Officiële Simcity updates

SimCity staat al sinds 1989 bij gamers bekend als DE steden bouw simulator op de PC. Na het succes van de voorgaande games in de serie hebben EA en Maxis besloten om de serie een reboot te geven. Daarom geen SimCity 5, maar gewoon SimCity.

Het doel moge duidelijk zijn. Een stad bouwen waarin je inwoners gelukkig zijn, je industrie op volle toeren draait en het geld met bakken tegelijk binnen stroomt! En voor het eerst in de geschiedenis kun je dit nu doen met je vrienden want SimCity ondersteunt multiplayer regio's tot 16 spelers.

In Nederland kwam SimCity uit op 7 maart 2013.

Uitleg over SimCity
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes












Tutorials, tips, tricks & strategy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Regio's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Teamspeak server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 23 april 2013 @ 10:08:31 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_125630893
quote:
Only titan gorge is showing up in the "Join Game" list. Where are the filter settings?
Road textures still fubar/disappearing when you pan/zoom
Seeing the "Mayor X has upgraded Y" from a different region than the one being played -Alberto-Balsalm
Phantom sounds. Youtube Example: Trees making siren and honking noises - labombevolante
Game crashes -sp1d3r
Sewage OVERLOAD. 4k population, and sewage outflow pipe is MAXED.
Multiple cities stuck @ loading endlessly. No problem creating new ones.
High Density, Low Wealth Residential building graphic flickering -elitemarine
City sounds 'dead' - lots of sirens, not much else -blitzedjesus
Global trade of Coal does not function. 4 delivery trucks, 15 tons in storage, no movement. -pitbull_lvr
Adding power plants, sewage, anything with agents takes several minutes to 'work' on cheetah -pitbull_lvr
Buildings stuck endlessly in construction -pitbull_lvr
Pollution from the region being magnified. New town, 4k population, 55 people in the clinic. -thehybridfrog
Transit not fixed. Deleted street cars depots and rebuilt it elsewhere and all the street cars disappeared. after the patch, the street cars are still gone.. - user681
Police car conga lines have not improved - fivestarchili
Great works out of sync - link - fivestarchili
Cars still double-backing to the road they came from to take a turn they could've taken earlier. - DerAffenbrotbaum
My cities have all reverted to old saves - bailystevens
Sewage problem with ferry terminal, sewage not been taken. - Moofers
When ANY Culture building is placed, ALL Commercial buildings immediately become Hotels/Motels, no matter how many tourists you have Industrial_Redditor
City FULL OF TAXIS after patch - rshilda
:')

http://www.reddit.com/r/simcity

:')


:')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:14:26 #3
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_125631036
ik word verdrietig van dit spel
We zullen zien, zei de blinde.
pi_125631078
quote:
ik gooi hier maar een bak zout over, geheid dat een (flink) aantal van de problemen te maken hebben met hele specifieke situaties, de vorige problemen had ik ook weinig tot geen last van immers..
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:25:16 #5
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125631285
Oke, zo te zien ga ik het spelen nog maar langer uitstellen :')
wat is dit een enorm faal-product geworden
pi_125631366
*O*

Is het spel al ergens in zo'n ¤2,50 bak te koop?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 10:28:30 ]
pi_125631379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:28 schreef Roellie80 het volgende:
*O*

Is het spel al ergens in zo'n ¤2,50 bak te koop?
weekje of 2 op dit tempo.. wel met patch 2.0 dlc voor 40 euro.. en die heb je nodig want drm :)
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_125631827
Ik heb het even niet gevolgd, maar wat is er aan de hand met 2.0?
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:50:14 #9
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_125631984
oh oh oh... en ik dacht dat we nu een goed werkend product hadden. Naief me :@
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:50:54 #10
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125631996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:50 schreef Matty___ het volgende:
oh oh oh... en ik dacht dat we nu een goed werkend product hadden. Naief me :@
Zal ngo wel een half jaar duren
  dinsdag 23 april 2013 @ 11:58:03 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_125633966
Toeterende bomen met sirenes :') Zelden zo gelachen en gehuild voor 60 euro.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 12:05:56 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_125634189
Dit spel nog niet aangeschaft, maar als ik dit allemaal lees is dat een goede zet geweest _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_125634275
Afgaande op de TT hoef ik mijn snelkoppeling nog niet terug op de desktop te pleuren dus?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_125634446
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Afgaande op de TT hoef ik mijn snelkoppeling nog niet terug op de desktop te pleuren dus?
1 van de 'problemen' die genoemd worden heb ik getest (ploppen van cultural en alle commercie worden hotels)
en dat gebeurd hier niet... ook niet na een maand gametime..

dit is echter wel enorm frustrerend:
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:22:49 #15
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_125634726
Zonde, ik had er wel weer zin in.... Nog maar even wachten inderdaad :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Admin dinsdag 23 april 2013 @ 12:25:01 #16
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_125634790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:16 schreef mschol het volgende:

[..]

ik gooi hier maar een bak zout over, geheid dat een (flink) aantal van de problemen te maken hebben met hele specifieke situaties, de vorige problemen had ik ook weinig tot geen last van immers..
Jij bent gewoon een positief mens. prachteigenschap. Als jij een nieuwe auto koopt en die ratelt als je linksaf slaat dan zeg jij gewoon "dan ga ik toch drie keer rechtsaf?"
Ik wou dat ik dat kon.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:26:58 #17
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_125634854
Ik ga het nu eens een uurtje proberen. :')

Tot over een paar minuten.
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:31:16 #18
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_125634986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef Laser. het volgende:
Ik ga het nu eens een uurtje proberen. :')

Tot over een paar minuten.
Laat even wat weten, ben benieuwd.... :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:36:18 #19
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125635120
Drama dus weer :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_125635198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef MrTorture het volgende:
Toeterende bomen met sirenes :') Zelden zo gelachen en gehuild voor 60 euro.
Haha wat?
pi_125635716
Veel grotere farces dan deze SimCity zijn er volgens mij niet in de historie van games, of wel?
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:04:40 #22
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_125635986
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef jackson het volgende:

[..]

Laat even wat weten, ben benieuwd.... :)
Nou, ik zat echt niet eens 1 minuut in de game en had al een lizzard die mijn kerncentrale omgeduwd heeft. :')

Maar voor deze 2.0 patch had ik iedere 15-20 minuten al een disaster.

Ik ga nu maar Skyrim spelen, kijk later wel weer.
pi_125635998
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een positief mens. prachteigenschap. Als jij een nieuwe auto koopt en die ratelt als je linksaf slaat dan zeg jij gewoon "dan ga ik toch drie keer rechtsaf?"
Ik wou dat ik dat kon.
dat zie jij verkeerd, ik ervaar de problemen (grotendeels) niet die men allemaal aandraagt, en kan ze ook niet altijd nabootsen. Dan is het dus een probleem in een specifieke situatie, en als er niet nagebootst kan worden (of alleen met zeer specifieke situaties), dan ga ik vraagtekens stellen bij de gebruiker en de computer van de gebruiker, niet direct bij de software (en overigens wordt bughunten dan ook lastiger, want je kan het niet nabootsen)

in jou autoanalogie: ik zou b.v. in mijn straat om 12:00 een ratelent geluid horen als ik links af een zijstraat in ga.

doe ik dat bij jou, met dezelfde auto (software), maar gekocht bij een andere dealer (pc) in een een andere straat (situatie) en heb ik daar geen problemen kan ik niet 100% zeker zeggen dat het aan de auto ligt ;)

dat een auto een totaal ander iets is als een stukje software van net 50 euro, laat ik dan even buiten beschouwing


ik heb ook wel problemen, maar dat zijn vooral saveproblemen (zie plaatje boven)
en hoewel schijtirritant kan ik mij er wel enigsinds overheen zetten, aangezien het spelen zelf wel goed gaat (dat betekent niet dat ik het goed vind ofzo he ;) )

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 23-04-2013 13:12:07 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:25:39 #24
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_125636751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zie jij verkeerd, ik ervaar de problemen (grotendeels) niet die men allemaal aandraagt, en kan ze ook niet altijd nabootsen. Dan is het dus een probleem in een specifieke situatie, en als er niet nagebootst kan worden (of alleen met zeer specifieke situaties), dan ga ik vraagtekens stellen bij de gebruiker en de computer van de gebruiker, niet direct bij de software (en overigens wordt bughunten dan ook lastiger, want je kan het niet nabootsen)

in jou autoanalogie: ik zou b.v. in mijn straat om 12:00 een ratelent geluid horen als ik links af een zijstraat in ga.

doe ik dat bij jou, met dezelfde auto (software), maar gekocht bij een andere dealer (pc) in een een andere straat (situatie) en heb ik daar geen problemen kan ik niet 100% zeker zeggen dat het aan de auto ligt ;)

dat een auto een totaal ander iets is als een stukje software van net 50 euro, laat ik dan even buiten beschouwing

ik heb ook wel problemen, maar dat zijn vooral saveproblemen (zie plaatje boven)
en hoewel schijtirritant kan ik mij er wel enigsinds overheen zetten, aangezien het spelen zelf wel goed gaat (dat betekent niet dat ik het goed vind ofzo he ;) )
Als er veel mensen met die problemen zijn dan is de kans groter dat de problemen bij de developer liggen dan bij de consument. Misschien dat jij gewoon het geluk hebt om geen van die problemen te ervaren.

Of je werkt voor EA.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:29:13 #25
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125636857
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Of je werkt voor EA.
SHIT IS ON NOW!!!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')