abonnement Unibet Coolblue
pi_125558070
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het volgende. Ik begin bij het begin. Ik begon mijn eerste paar rijlessen bij een bepaalde rijinstructeur, nam aan pakket maar met de tijd werd hij handtastelijk en ik vond dat niet fijn, dat heb ik hem ook vaak gezegd. We kregen regelmatig ruzie ook en ik heb niks geleerd en letterlijk veel geld verspild. Heb een klacht ingediend bij de Rijschool maar veel hulp kreeg ik niet. Ik heb nu een nieuwe rijleraar, maar baal nog steeds van. Vinden jullie dat ik mijn geld moet terug vragen of heb ik er geen recht op?

[ Bericht 8% gewijzigd door Anne op 21-04-2013 18:00:06 ]
pi_125558264
ik vind dat je lekker aangifte moet gaan doen bij de politie en dat het topic naar wgr geschopt mag worden ^O^
pi_125558268
Ik vind dat het nogal laf is om anoniem een organisatie met naam en toenaam zwart te maken en te beschuldigen.

(ongeacht of je de waarheid spreekt overigens)
pi_125558417
tr gemacht
  zondag 21 april 2013 @ 16:54:48 #5
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_125559709
Betaal voortaan gewoon per les. Neem geen pakket, kan je stoppen wanneer je wilt
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_125562673
Openingspost en topictitel aangepast zodat het topic nog een bestaansrecht heeft.
Het zwartmaken van bedrijven met naam en toenaam doen we niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 21-04-2013 18:39:55 ]
pi_125563068
Zoek een andere rijschool.
Les zelf bij Wolf Rijbewijsshop, fantastische instructeur heb ik! De eerste les! al meteen wat dingetjes behandelt die ik óók krijg op m`n TTT en m`n praktijk, achteruit inparkeren bijvoorbeeld.

Heel veel gelachen met die man, voelde meteen vertrouwd. En misschien klinkt het heel gek, maar ik verheug me gewoon om weer te lessen volgende week. En heb nu zoiets van. Al doe ik er 80! lessen over dan doe ik dat tenminste wél met gezelligheid.

Raad ik je ook per direct aan, andere rijschool. Zeg wat voor wensen je hebt qua instructeur/instructrice, en dan komt het goed!
pi_125563839
In overleg een schopje richting Werk, Geldzaken & Recht. Daar past dit topic beter.
pi_125563877
Heet je toevallig Stacey?
kon het niet laten
  zondag 21 april 2013 @ 18:39:24 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125564108
quote:
3s.gif Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Anne het volgende:
Openingspost en topictitel aangepast zodat het topic nog een bestaansrecht heet.
Het zwartmaken van bedrijven met naam en toenaam doen we niet.
Aha, ik zal het tegen Danny zeggen als ie weer ruzie heeft met ene dhr. Voerman van S.I.B.O.S oid :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_125575687
Als je klacht bij de rijschool nog niet afgehandeld is, dan kun je daar druk op uitoefenen en restitutie van een gedeelte van je lessen eisen. OOk zou je bij een overkoepelend kwaliteitsorgaan kunnen klagen, als ze daar aangesloten zijn (de ANWB bij voorbeeld).

Daarnaast kun je altijd even bellen met de politie om voor te leggen of je een zaak hebt tegen de rij-instructeur. Als dit het geval blijkt is dat ook zeker de moeite, al was het maar om te zorgen dat hij geen andere leerlingen lastig valt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')