Het zou niet oerstom zijn om dat elke keer te flikken?quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vind je het niet toevallig dat er bij alle drie de aanslagen er op de zelfde dag oefeningen waren waarbij aanslagen gesimuleerd werden?
Wat is het nut daarvan uberhaupt?quote:Op maandag 15 april 2013 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo achterlijk zijn ze vast niet, om elke aanslag samen te laten vallen met een oefening.
We hebben een vermoeden. We weten het natuurlijk niet zeker. Iedere aanslag kan voor mij net zo goed een false flag zijn als niet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:37 schreef theguyver het volgende:
ik moet zeggen ik vind dit de snelste false flag stempel ooit,
25min of zo?
we?quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hebben een vermoeden. We weten het natuurlijk niet zeker. Iedere aanslag kan voor mij net zo goed een false flag zijn als niet.
Waarom heb jij in godsnaam een vermoeden?quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hebben een vermoeden. We weten het natuurlijk niet zeker. Iedere aanslag kan voor mij net zo goed een false flag zijn als niet.
Welnee, je bent er al van overtuigt.quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
nou kom der maar in...quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Goed voor je complotter street creds.quote:Op maandag 15 april 2013 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen flauw benul.
Maar false flag roepen is blijkbaar harstikke lollig.
Oooh straks zijn de doden weer niet echt dood en krijgen we weer vrachtladingen foto's en verslagen van obscure sites.quote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou kom der maar in...
hier staan echt wel stuk of tig camera crews op gericht en de amateur filmpjes spreiden zich als een raket over het weg...
vertel ... WAT IS DE REDEN!!!!
quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh straks zijn de doden weer niet echt dood en krijgen we weer vrachtladingen foto's en verslagen van obscure sites.
Ik was eerder.quote:Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef Terecht het volgende:
Ik lees het nu.Lekkere foto's ook van die stoep. Zal wel weer gefotosoept zijn volgens de usual suspects hier.
(om Alex Jones even te imiteren, ik heb het iig als eerste gezegd!).
ja ik zag het al aankomen zie 9/11 topicquote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh straks zijn de doden weer niet echt dood en krijgen we weer vrachtladingen foto's en verslagen van obscure sites.
Het heeft wel een voordeel. Blijkbaar gebeuren die vreselijke dingen niet echt, het zijn allemaal toneelstukjes.quote:Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Goed voor je complotter street creds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |