abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 1 mei 2013 @ 15:42:03 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125943915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zet gerust die url van Oop nog maar een keer in betreffend topic.
Je post is tegelijk met een paar anderen meegeveegd met de bezem.
Ik heb ze met mijn magische powers al teruggezet hoor :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 1 mei 2013 @ 15:52:40 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_125944338
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb ze met mijn magische powers al teruggezet hoor :)
Jij tovenaar ;)
  Admin woensdag 1 mei 2013 @ 16:02:58 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125944661
quote:
13s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:56 schreef Jian het volgende:
Waar is mijn post gebleven aangaande de de url van Oop en de reactie van Coos in het Oop-topic, was godverdomme een doodnormale post en bovendien geen woord aan gelogen. Wat is dit voor (vroeger in elk geval) "onFokse" krampachtige idioterie ???

De note neem ik voor lief!
Kusje op je bolletje :*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:04:46 #279
241662 Jian
Well, well, well
pi_125949962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zet gerust die url van Oop nog maar een keer in betreffend topic.
Je post is tegelijk met een paar anderen meegeveegd met de bezem.
Oh, het was gewoon een vergissing, het maakte helemaal geen deel uit van die "onFokse" krampachtige idioterie van de laatste tijd. How rude of me, excuses hoor :*
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:05:46 #280
241662 Jian
Well, well, well
pi_125949992
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kusje op je bolletje :*
Heb jij dat verzonnen, "zeg maar gewoon dat je het per ongeluk hebt gedaan" ? }:|

Kus op je bolletje terug :*
  Admin woensdag 1 mei 2013 @ 22:47:36 #281
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125962008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Heb jij dat verzonnen, "zeg maar gewoon dat je het per ongeluk hebt gedaan" ? }:|

Kus op je bolletje terug :*
Nieteens :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:08:19 #282
241662 Jian
Well, well, well
pi_125971394
Het BIERqueen-drama!

7 notes op 1 avond, geen enkele onderbouwd geen enkele vergezeld van een opmerking o.i.d., maar de ene aangehaalde post nog onzinniger dan de andere. Ben ik iemand die normaliter zeurt over een note hier en daar, ook al zouden die in mijn ogen onterecht zijn, welnee, wat kan mij dat nou schelen, be my guest! Heeft dit dan te maken met het op enigerlei wijze "aanvechten" van de notes, welnee, by all means, laat maar lekker staan! Maar ....... dit is van een dermate diepe triestheid dat ik het eenvoudig niet kan laten om er een opmerking over te maken. Nee, geen naam, geen details, geen verbale filering, alhoewel verleidelijk, laat ik mij slechts beperken tot;

Mag ik even heel hard lachen om zoveel persoonlijke frustratie! ..... Ha ha ha!

de groeten.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:30:10 #283
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125971992
nu vraag ik me af na het stukje van Jian gelezen te hebben, wie mogen je eigenlijk note als het met deze Sc te maken heeft........mogen alleen Gert en Lavenderr dat doen??? of zoals een Liesje die hier ook soms meepost, mag zij ook note`s uitdelen??? en er was eens een Timm 8)7 hier plots. Dat Yvonne note`s mag uitdelen hoeft me niet uitgelegd te worden, maar een *vreemde mod* ??
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin donderdag 2 mei 2013 @ 10:48:29 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125972628
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:08 schreef Jian het volgende:
Het BIERqueen-drama!

7 notes op 1 avond, geen enkele onderbouwd geen enkele vergezeld van een opmerking o.i.d., maar de ene aangehaalde post nog onzinniger dan de andere. Ben ik iemand die normaliter zeurt over een note hier en daar, ook al zouden die in mijn ogen onterecht zijn, welnee, wat kan mij dat nou schelen, be my guest! Heeft dit dan te maken met het op enigerlei wijze "aanvechten" van de notes, welnee, by all means, laat maar lekker staan! Maar ....... dit is van een dermate diepe triestheid dat ik het eenvoudig niet kan laten om er een opmerking over te maken. Nee, geen naam, geen details, geen verbale filering, alhoewel verleidelijk, laat ik mij slechts beperken tot;

Mag ik even heel hard lachen om zoveel persoonlijke frustratie! ..... Ha ha ha!

de groeten.
Hoi,
Ik zie je hierboven ook al mopperen op on-FOK!se praktijken.
Je weet dat ik hier regelmatig meelurk voor voornamelijk de gezelligheid, kijken of er niet teveel ge-KK'd word en of de bende elkaar weereens aan het afmaken is. Kijk, ik houd van FOK! en vind het serieus klote als er over on-FOK!se praktijken gemopperd word, wat kunnen we eraan gaan doen?
Jij een suggestie?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:05:21 #285
241662 Jian
Well, well, well
pi_125975197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi,
Ik zie je hierboven ook al mopperen op on-FOK!se praktijken.
Je weet dat ik hier regelmatig meelurk voor voornamelijk de gezelligheid, kijken of er niet teveel ge-KK'd word en of de bende elkaar weereens aan het afmaken is. Kijk, ik houd van FOK! en vind het serieus klote als er over on-FOK!se praktijken gemopperd word, wat kunnen we eraan gaan doen?
Jij een suggestie?
Ik begrijp dat Fok je aan het hart gaat Yvonne, gelukkig maar en mijn opmerkingen zijn ook zeker niet gemaakt uit een soort zuurheid of om alleen maar even te zeiken. Ik zeg ook vooruit, maak het alsjeblieft niet dramatischer dan dat het is, doe ik ook niet en Fok is vooral leuk.

Maar wat ik hier, ik doel dan vooral op RLS, de laatste tijd nogal eens zie is een "beleid" van "voorzichtigheid" en vooral "truttigheid" dat zijn weerga af en toe niet kent. Natuurlijk mede het gevolg van de opmerkingen van Danny naar aanleiding van gedoe in het Oop-topic. Begrijpelijke opmerkingen, terecht, Fok is immers ook bedrijf en heeft ook een naam te beschermen. Jammer dat sommigen, ja daar zijn ze weer, daar geen juist vervolg c.q. juiste invulling aan kunnen geven en denken te moeten gaan "regeren" als houten klazen, denkend dat er geen onvertogen woord meer mag vallen in een topic, dat er vooral geen scherpe opmerking meer gemaakt mag worden, want dan kan de boel misschien wel eens "ontsporen" en dat is eng, voor je het weet wordt Danny weer "boos." Ja, hoe onFoks en hoe onRLS zeg ik dan!
Terugkomend op mijn eerdere post en waarom ik rageerde; notes boeiuh, maar als iemand naar mijn mening uit persoonlijke frustratie lulkoek gaat zitten opvoeren, echt ja, ik weerleg die betreffende notes zo nodig stuk voor stuk! Alhoewel ik denk dat, dat niet nodig is, er staat immers niet eens enige opmerking bij! Dan reageer ik op z'n Foks, kritisch en fel zoals het betaamt richting een mod die geen rechtstreekse opmerking of vermaning durft uit te spreken maar in plaats daarvan met vage motieven, vage notes gaat zitten spammen.

Rest mij nog te zeggen, dat Fok ook vooral top is en dat er ook gewoon goede mods en admins rondhuppelen! :*
pi_125978163
Ik ga er ook wat over zeggen wat voor mijn gevoel FB is, waarom er steeds een ander forum bij betrekken :? Daar worden weleens dingen besproken ja, meningen!
Mede door de aversie tegen dat andere forum van sommige users/mods heb ik het gevoel dat ik hier niet kan zeggen wat ik wil zonder weer een note aan me broek te krijgen. (vrijuit kunnen posten zonder dat iemand er iets achter zoekt)

Wat ik gewoon vreemd vind dat het er wel steeds weer bij betrokken wordt, achter elke zin wordt iets gezocht.

Ook jou zin Yvonne, de beheerder loopt daardoor tegen een ban aan en daar ben ik dus tegenaan gelopen door vrijheid van meningsuiting.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125978750
Wat was gisteravond jouw bijdrage in de SC dan, Margo? Je kwam alleen maar om te stoken, je hebt je verder met het gespreksonderwerp, een dronken Anouk, helemaal niet bemoeid.

Uit niets blijkt dat er ook maar iets veranderd is aan waar jullie (ja jullie, het is niet anders) eerder mee bezig waren. Wat daar gisteravond weer gebeurde, ook eerder op de avond door de secondanten 5th en ZOA, was precies in lijn met wat jullie eerder deden.
pi_125978922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat was gisteravond jouw bijdrage in de SC dan, Margo? Je kwam alleen maar om te stoken, je hebt je verder met het gespreksonderwerp, een dronken Anouk, helemaal niet bemoeid.

Uit niets blijkt dat er ook maar iets veranderd is aan waar jullie (ja jullie, het is niet anders) eerder mee bezig waren. Wat daar gisteravond weer gebeurde, ook eerder op de avond door de secondanten 5th en ZOA, was precies in lijn met wat jullie eerder deden.
Scrut draai de boel eens om, je hebt zelf toegegeven dat je voor die tijd al in pm/dm zat met mensen die je ff kwamen vertellen van hoe en wat toch?
Ons forum is meer open dan jou pm en dm, verder ga ik niet met je in discussie want het is nutteloos van beide kanten.

En ik kwam niet stoken, ik ZAG gestook.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125979051
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Scrut draai de boel eens om, je hebt zelf toegegeven dat je voor die tijd al in pm/dm zat met mensen die je ff kwamen vertellen van hoe en wat toch?
Ons forum is meer open dan jou pm en dm, verder ga ik niet met je in discussie want het is nutteloos van beide kanten.

En ik kwam niet stoken, ik ZAG gestook.
Aha, jullie hoorden dat ik pm's en dm's ontving van anderen en zijn toen een topic begonnen met screencaps van wat hier op FOK! gepost wordt? Goed dat je het even opheldert 8)7

Heel open inderdaad dat KK. Ik heb een permanente IP-ban. :')
pi_125979311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Aha, jullie hoorden dat ik pm's en dm's ontving van anderen .......
Nee dat hoorden we niet dat zijn je eigen woorden......

En op dat andere forum wilde je toch niet meer komen dus :W
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125979610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee dat hoorden we niet dat zijn je eigen woorden......
Dat wat ik toegestuurd kreeg was slechts een bevestiging van mijn vermoedens, namelijk dat jullie je elders stelselmatig bezighielden om groepsgewijs hier en ook op andere plaatsen bepaalde mensen het leven zo zuur mogelijk te maken. Nu kun je het natuurlijk een schande vinden dat iemand mij van het bewijs daarvoor een link heeft gestuurd en dat ik die zelfs aangeklikt heb, maar ik denk meer dat je daar zo'n probleem mee hebt omdat het met goed fatsoen niet meer te ontkennen of recht te praten valt.
quote:
En op dat andere forum wilde je toch niet meer komen dus :W
Dat klopt, maar dat het daar 'open' is ... nah da's gewoon gelul. Zo paranoïde als jullie reageren op het moment dat er iemand op één van jullie chats binnenkomt die jullie niet direct herkennen, spreekt ook boekdelen. "Ik zeg helemaal niets meer want jij kunt Scrutinizer wel zijn."
pi_125979836
Scrut ik kap ermee want je vervalt steeds in dezelfde discussie, we zijn het ONeens en zullen dat ook blijven.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125980117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Margo37 het volgende:
Scrut ik kap ermee want je vervalt steeds in dezelfde discussie, we zijn het ONeens en zullen dat ook blijven.
Een half uur geleden zei je ook al dat je de discussie niet aan wilde.

Ik ben inderdaad ook bang dat het zo blijft, het lijkt er wel op dat er niets gaat veranderen. Jij gaf al eerder aan dat er niets veranderd was en ik meende dat gister weer duidelijk waar te nemen. Hoe dan ook, waar dan ook, het lijkt erop dat de rekeningen vereffend moeten worden.
pi_125980224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een half uur geleden zei je ook al dat je de discussie niet aan wilde.

Ik ben inderdaad ook bang dat het zo blijft, het lijkt er wel op dat er niets gaat veranderen. Jij gaf al eerder aan dat er niets veranderd was en ik meende dat gister weer duidelijk waar te nemen. Hoe dan ook, waar dan ook, het lijkt erop dat de rekeningen vereffend moeten worden.
Ik loop niet weg voor een discussie maar het heeft geen zin, alles wat ik zeg komt niet over.
Nu komt je ook weer met bepaalde zinnen: het lijkt erop, en ik meende gister en nog een keer het lijkt erop.
Kan ik niks mee.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_125980322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ik loop niet weg voor een discussie maar het heeft geen zin, alles wat ik zeg komt niet over.
Omdat het 'a load of crap is'.
quote:
Nu komt je ook weer met bepaalde zinnen: het lijkt erop, en ik meende gister en nog een keer het lijkt erop.
Het is zo 'open' bij jullie dat niemand mij meer linkjes naar een bewijs kan sturen, hè? Eerdere vermoedens bleken o zo juist, de waarheid had onverwacht grote proporties. Ik denk niet dat het nu anders is.
quote:
Kan ik niks mee.
Maar je wilde wel gewoon even het laatste woord hebben.
pi_125980512
Geef eens duidelijk aan dan Scrut wat jij zou willen? Iedereen die op dat andere forum komt moet hier wegblijven, een ban of wat :?
Ik noem maar iets hoor, mij ontgaat het iig.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:44:36 #297
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125980537
Margo asjeblieft, geef dit jankende stampende mannetje maar het laatste woord, anders zit je vannacht nog in de fb te discussiëren, je weet waar hij op uit is.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_125980575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef Margo37 het volgende:
Geef eens duidelijk aan dan Scrut wat jij zou willen? Iedereen die op dat andere forum komt moet hier wegblijven, een ban of wat :?
Ik noem maar iets hoor, mij ontgaat het iig.
Ophouden met dat groepsgewijs in de SC opereren om andere mensen te treiteren.
pi_125980615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
Margo asjeblieft, geef dit jankende stampende mannetje maar het laatste woord, anders zit je vannacht nog in de fb te discussiëren, je weet waar hij op uit is.
"Jankende stampende mannetje" .... gelukkig wordt er niet op de man gespeeld. Bovendien geeft ze net aan dat ze niet weet waar ik op uit ben. Of heb jij daar andere informatie over?
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:47:29 #300
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_125980635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ophouden met dat groepsgewijs in de SC opereren om andere mensen te treiteren.
8)7 8)7 8)7 Hoe kom je daar nou bij, ga eens alle geschiedenis na en lees, LEES dat iedereen post wanneer het hem/haar uitkomt, zo kan ik ook wel gaan roepen, goh Schrutz is er ook weer en ja hoor die en die komen ook onder hun steen vandaan, dat groepsgewijs moet je ergens anders zoeken en laat KK eens los, wordt een obsessie voor je.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')