abonnement Unibet Coolblue
pi_125489625
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef NotGuilty het volgende:
en nog even dit:

Dawn :') ik dacht dat er iemand was overleden ofzo, gaat het gewoon om een frikkin beugeltje :').

Wat zei Cochran over Dawn? " I thought the cooka's left with Brandon Hantz, but it looks like there's another humming bird that jumped over to the cooka's nest and her name is Dawn" _O-

Cuckoo? :p
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) - IMDb
pi_125490362
Weetikveel, zoiets, daarom vraag ik het ook. Jullie hebben toch ook gekeken :')
pi_125490990
Cooka is Jersey Shore-taal. Betekent kut :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125492224
.

[ Bericht 51% gewijzigd door Probably_on_pcp op 19-04-2013 19:23:01 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125728853
Awwww wat een enorme tegenvaller deze week :( Cochran is wel baas! haha

[ Bericht 8% gewijzigd door Xan21 op 25-04-2013 19:30:14 ]
pi_125730123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:18 schreef Xan21 het volgende:
Awwww wat een enorme tegenvaller deze week :( Cochran is wel baas! haha
Dat ja. Echt anticlimax deze tribal :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125730880
}:|
pi_125731788
Hij had nooit zijn idol moeten gebruiken vorige week, of meer moeten zoeken deze week, damn Andrea!
pi_125736880
Ik snapte eigenlijk niet waarom hij stopte met zoeken. Ik was doorgegaan waar zij bij was. Of met de three amigo's samen rond die boom gaan graven.
Spoilers!
pi_125788459
Dit voordeel bij de immunity challenge was wel echt HUGE. Degene die dat voordeel krijgt heeft gewoon echt 80% kans om de hele challenge te winnen.
Snap ook niet waarom Eddie en Reynold niet hierop boden bij de auction. En die idol clue was natuurlijk wel heel duidelijk. Het is bijna lekkerlijk de idol geven. Dit was echt duidelijk aansturen van de redactie op het in stand houden van de 3 Amigo's, maar dankzij Andrea ging dat dus helaas niet door. Blijft idd wel raar dat Malcolm niet gewoon doorzocht (immers beter een kans van 1 op 2 tussen hem en Andrea om hem te vinden, dan een kans van 0). Maar aangezien ze vorige tribal eigenlijk Reynold wouden wegstemmen gokte Malcolm er kennelijk op dat hij deze keer nog safe zat en dus nog alle tijd had voor die idol later. Maar al met al wel een kut-aflevering. Wat me wel opvalt is trouwens dat Brenda een stuk emotioneler en labieler is dan vorige keer toen ze speelde, toen ze echt mentaal heel sterk leek en echt een bitch kon zijn. Nu is ze een (mooi) dood vogeltje...
pi_125788958
Ben, in tegenstelling tot sommige heren hier, wel blij dat Brenda niet zo vaak in beeld komt. Eén zo'n labiel persoon is genoeg en Dawn was eerst :6
Spoilers!
pi_125788992
Volgens mij is het labiele van Dawn gewoon besmettelijk en heeft ze dus onze Brenda besmet ;(

Ze speelt in ieder geval een heel ander spelletje, maar dat hadden we al eerder geconstateerd. Toen ze de vorige keer mee deed was ze echt een ring leader..erg dominant en sterk en de leider van haar groepje. Nu is ze echt meer op de achtergrond wat coattails aan het riden helaas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125790329
Aub de volgende aflevering zo:

• Cochran, Andrea, Sheri en Erik praten erover om Dawn of Brenda weg te stemmen.
• Uiteindelijk wordt het Dawn en vragen ze Brenda er bij.
• Brenda besluit dan een alliance te vormen met Reynold en Eddie en Dawn.
• Erik joins Brenda
• Blindsiden Andrea (sterkste persoon, na Reynold en Eddie)
• Dat was part 1 van Brenda die de touwtjes langzaamaan in handen neemt.
pi_125798688
Cochran Andrea & Reynold wil ik graag door hebben die anderen vind ik echt niks toevoegen...
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 27 april 2013 @ 17:36:07 #65
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125799676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:02 schreef Xan21 het volgende:
Cochran Andrea & Reynold wil ik graag door hebben die anderen vind ik echt niks toevoegen...
+ 1
pi_125804316
Ik zat nu trouwens echt te letten op de ReynoldS uitspraak..ging echt stuk bij de auction toen het zo duidelijk werd uitgesproken _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125806038
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat nu trouwens echt te letten op de ReynoldS uitspraak..ging echt stuk bij de auction toen het zo duidelijk werd uitgesproken _O-
Malcolm deed het ook een keer expres. Hij sprak het uit als Reynold..ssssss.
pi_125807079
Ik hoop dat dat meervoud van Reynold wordt besproken bij de reunion show.
Spoilers!
  zondag 28 april 2013 @ 18:06:07 #69
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_125833617
Ik vind het tot nu toe een leuk seizoen, Malcolm kon het na zijn eliminatie zelf niet beter zeggen: " Op het moment dat je denkt dat je alles voor elkaar hebt vlieg je er uit." Mooie zelfreflectie ^O^

Van mij mag Eddy wel weg hoor, die voegt echt niets toe en onderneemt helemaal niets. Nog geen 1 keer. Dawn heeft nog meer uitgevoerd en zich meer met dingen bemoeid dan Eddy. Reynold mag ook wel eens aan de slag gaan, die blinkt fysiek heel erg uit, maar hij moet nu toch het spel een keer gaan spelen.

Trouwens wel grappig hoe vaak Phillip het over zijn BostonRob-methode had. Het leek er voor geen meter op :D

Tot nu toe vind ik de leukste spelers ooit ( in willekeurige volgorde) ; Russel Hantz, Parverty, Jonathan Penner, Richard Hatch, Ozzy, Boston Rob, Yau-Man, Cochran
pi_125834533
Bij mij staat Malcolm toch wel hoog. Hoop dat we hem nog een keer terug gaan zien (over een paar seizoenen, niet te snel).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 28 april 2013 @ 18:59:48 #71
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_125835243
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Bij mij staat Malcolm toch wel hoog. Hoop dat we hem nog een keer terug gaan zien (over een paar seizoenen, niet te snel).
Bij mij ook hoor, maar ik vind hem nog net niet tot de echt legendarische spelers behoren. :) Ik zou hem wel in een echt all-stars seizoen willen zien. Volgens mij begon hij nu echt los te komen, dus jammer dat hij weg is.
  zondag 28 april 2013 @ 21:00:20 #72
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_125840459
quote:
99s.gif Op zondag 28 april 2013 18:06 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het tot nu toe een leuk seizoen, Malcolm kon het na zijn eliminatie zelf niet beter zeggen: " Op het moment dat je denkt dat je alles voor elkaar hebt vlieg je er uit." Mooie zelfreflectie ^O^

Van mij mag Eddy wel weg hoor, die voegt echt niets toe en onderneemt helemaal niets. Nog geen 1 keer. Dawn heeft nog meer uitgevoerd en zich meer met dingen bemoeid dan Eddy. Reynold mag ook wel eens aan de slag gaan, die blinkt fysiek heel erg uit, maar hij moet nu toch het spel een keer gaan spelen.

Trouwens wel grappig hoe vaak Phillip het over zijn BostonRob-methode had. Het leek er voor geen meter op :D

Tot nu toe vind ik de leukste spelers ooit ( in willekeurige volgorde) ; Russel Hantz, Parverty, Jonathan Penner, Richard Hatch, Ozzy, Boston Rob, Yau-Man, Cochran
Parvati ;)
Spoilers!
  zondag 28 april 2013 @ 21:04:29 #73
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_125840719
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Parvati ;)
die ja :D
pi_125988368
Pfffoe het verloopt echt niet zoals ik had verwacht, vind het dan ook een beetje tegenvallen met degenen die over zijn...Hopen op een Heroes Vs Villains volgend seizoen...
pi_125994735
Toch wel grappig die laatste tribal van deze week _O-

Die oprechte verbazing van Andrea _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')