abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:30:16 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124905985


Server status | Officiële Simcity updates

SimCity staat al sinds 1989 bij gamers bekend als DE steden bouw simulator op de PC. Na het succes van de voorgaande games in de serie hebben EA en Maxis besloten om de serie een reboot te geven. Daarom geen SimCity 5, maar gewoon SimCity.

Het doel moge duidelijk zijn. Een stad bouwen waarin je inwoners gelukkig zijn, je industrie op volle toeren draait en het geld met bakken tegelijk binnen stroomt! En voor het eerst in de geschiedenis kun je dit nu doen met je vrienden want SimCity ondersteunt multiplayer regio's tot 16 spelers.

In Nederland kwam SimCity uit op 7 maart 2013.

Uitleg over SimCity
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes












Tutorials, tips, tricks & strategy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Regio's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Teamspeak server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:34:13 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124906046
Nou, ja, niet echt officieel natuurlijk maar die maken we hier zelf uiteraard. (competities)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:39:51 #3
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124906181
Hoeveel speelduur hebbeb jullie al SC zitten? Ik 27 uur, waarvan ongeveer 9 uur effectief. Toch ook niet echt geen zin in de game, al zou het allemaal wel werken. Denk dat ik het over paar maanden maar weer op ga pakken.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:43:12 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124906263
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:39 schreef _NZT_ het volgende:
Hoeveel speelduur hebbeb jullie al SC zitten? Ik 27 uur, waarvan ongeveer 9 uur effectief. Toch ook niet echt geen zin in de game, al zou het allemaal wel werken. Denk dat ik het over paar maanden maar weer op ga pakken.
60 uurtjes effectief denk ik. Gisteren ook weer 4 uurtjes erin gestopt met een nieuwe regio.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124906287
Nog geen minuut gespeeld, maar minimaal twee uur op de youtube de boel gecheckt. Nondeju wat had ik een zin in dit spel, ben benieuwd of ik het ooit ga kopen
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:46:54 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124906353
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:44 schreef opgebaarde het volgende:
Nog geen minuut gespeeld, maar minimaal twee uur op de youtube de boel gecheckt. Nondeju wat had ik een zin in dit spel, ben benieuwd of ik het ooit ga kopen
Je kan dan maar beter wachten op www.civitasgame.com
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124906706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:39 schreef _NZT_ het volgende:
Hoeveel speelduur hebbeb jullie al SC zitten? Ik 27 uur, waarvan ongeveer 9 uur effectief. Toch ook niet echt geen zin in de game, al zou het allemaal wel werken. Denk dat ik het over paar maanden maar weer op ga pakken.
92uur in origin, effectief zal dat 84 uur zijn
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:31:11 #8
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124907320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:04 schreef mschol het volgende:

[..]

92uur in origin, effectief zal dat 84 uur zijn
:o dacht dat ik met 232 uur in 1,5 jaar in bf3 veel was, maar 84 uur in een krappe maand.. omg
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_124907617
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:20 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat Simcity kut is komt niet door EA, maar door Maxis. De servers die kut zijn, dat komt wel door EA.

Zo geld het ook voor BF3, de game zelf is harstikke goed, maar DICE heeft de game gemaakt en niet EA. Dat de online functionaliteit niet tot nauwelijks werkte was de schuld van Origin, oftewel EA.
Dat zou prima kunnen. Ik was niet degene die met namen komt. Het maakt mij geen moer uit wie de verantwoordelijke is. Enige wat ik zei dat het spel naarmate ik het speel, des te kutter het wordt. En dat heb ik volgens mij al wel drie keer verteld dus ik snap nog steeds niet waarom je met me in discussie gaat.
pi_124907674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:20 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat Simcity kut is komt niet door EA, maar door Maxis. De servers die kut zijn, dat komt wel door EA.

Zo geld het ook voor BF3, de game zelf is harstikke goed, maar DICE heeft de game gemaakt en niet EA. Dat de online functionaliteit niet tot nauwelijks werkte was de schuld van Origin, oftewel EA.
zowel DICE als Maxis zijn eigendom van EA, waar EA eindverantwoordelijke is.. (zie ook het moddebacle: Maxis zegt ja mag, EA zegt: mag niet, en uiteindelijk waagt 'niemand' zich maar aan het modden..)
  Admin vrijdag 5 april 2013 @ 10:47:29 #11
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_124907680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 07:35 schreef roy600 het volgende:
cheetah snelheid werkt nu op alle servers volgens mij!
wow, nu al?!
Dat was een capaciteitsprobleem toch, waarom ze het hebben uitgeschakeld? Nu 70% van de kopers van het spel is afgehaakt zal er wel weer voldoende capaciteit zijn geweest om het in te schakelen. En zie; mensen zijn laaiend enthousiast in plaats van furieus dat het een maand lang niet heeft gewerkt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124907696
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 05:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet als dat de enige speelbare server is :P

Prachtig dat iedereen het goed probeert te praten, maar het is gewoon kut met peren. Prima als je je wel kan vermaken met alle beperkingen, je de beloftes van Maxis niet meer voor de geest kan halen en meer, maar dit is gewoon een van de grotere fuckups van EA. De persbeta werkte beter dan de final version, en dan heb ik het niet over de connectieproblemen, dat is toch best pijnlijk.
Ik praat niets goed hoor want het is gewoon slecht, maar je statement over test servers klopt gewoon niet...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_124907746
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Danny het volgende:

[..]

wow, nu al?!
Dat was een capaciteitsprobleem toch, waarom ze het hebben uitgeschakeld? Nu 70% van de kopers van het spel is afgehaakt zal er wel weer voldoende capaciteit zijn geweest om het in te schakelen. En zie; mensen zijn laaiend enthousiast in plaats van furieus dat het een maand lang niet heeft gewerkt.
wat ik begrepen heb is dat ze de feature ook hebben aangepast, zodat er minder vaak naar de servers gecommuniceerd word
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:52:21 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124907810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Danny het volgende:

[..]

wow, nu al?!
Dat was een capaciteitsprobleem toch, waarom ze het hebben uitgeschakeld? Nu 70% van de kopers van het spel is afgehaakt zal er wel weer voldoende capaciteit zijn geweest om het in te schakelen. En zie; mensen zijn laaiend enthousiast in plaats van furieus dat het een maand lang niet heeft gewerkt.
Veel mensen zijn inderdaad wel afgehaakt maar zitten net als _NZT_ in een wachtstand. Dus het zou lekker zijn als MEAXIS de cheetah weer aan had gezet omdat er nog twee mensen op speelde en dat men massaal weer terugkeren alleen om de servers weer om zeep te helpen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124907823
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

:o dacht dat ik met 232 uur in 1,5 jaar in bf3 veel was, maar 84 uur in een krappe maand.. omg
Nou ik heb 750 BF3 uur :P
En bijna 100 Simcity
En FM 2013 ook 400 uur ofzo :P
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:53:54 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124907847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:49 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik begrepen heb is dat ze de feature ook hebben aangepast, zodat er minder vaak naar de servers gecommuniceerd word
En Cheetah blijkt wel minder snel te zijn dan Cheetah 1.0 heb ik gehoord. (En in SC4 ging het meerdere maanden per seconde maar OK :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124908091
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:53 schreef jogy het volgende:

[..]

En Cheetah blijkt wel minder snel te zijn dan Cheetah 1.0 heb ik gehoord. (En in SC4 ging het meerdere maanden per seconde maar OK :P )
ik weet niet hoe snel cheetah was (niet opgelet toen)
pi_124908815
Je kon cheetah toen ook nog zelf modifyen, ging het nog sneller :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:39:47 #19
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_124909244
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:44 schreef opgebaarde het volgende:
Nog geen minuut gespeeld, maar minimaal twee uur op de youtube de boel gecheckt. Nondeju wat had ik een zin in dit spel, ben benieuwd of ik het ooit ga kopen
CiM 2 is net uit, veel uitgebreider :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:46:21 #20
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124909483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef mschol het volgende:

[..]

zowel DICE als Maxis zijn eigendom van EA, waar EA eindverantwoordelijke is.. (zie ook het moddebacle: Maxis zegt ja mag, EA zegt: mag niet, en uiteindelijk waagt 'niemand' zich maar aan het modden..)
Klopt, maar DICE en Maxis zijn wel opzichzelf staande entiteiten welke uiteindelijk de games maken en dus (onofficieel) verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van de game.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:48:21 #21
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_124909549
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Veel mensen zijn inderdaad wel afgehaakt maar zitten net als _NZT_ in een wachtstand. Dus het zou lekker zijn als MEAXIS de cheetah weer aan had gezet omdat er nog twee mensen op speelde en dat men massaal weer terugkeren alleen om de servers weer om zeep te helpen.
Klopt, het hele multiplayer effect is op dit moment ver te zoeken, terwijl dit juist de kleine bouwregio' moest compenseren. Ga de game zeker ook weer oppakken, maar nu erger ik me alleen aan de game, dus laat het links liggen.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_124910240
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef TommyGun het volgende:

[..]

CiM 2 is net uit, veel uitgebreider :)
thanks, ooit kwijlend de aankondiging gezien maar weer glad vergeten.
Waarom is dit spel niet populair, wat heeft het niet wat de nieuwe SC wel ( :') ) heeft?
pi_124910283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

thanks, ooit kwijlend de aankondiging gezien maar weer glad vergeten.
Waarom is dit spel niet populair, wat heeft het niet wat de nieuwe SC wel ( :') ) heeft?
het zijn 2 totaal niet vergelijkbare spellen, bij de een bouw je een stad, de ander een OV systeem...
pi_124910643
De bugs worden steeds vreemder en vreemder.... Wel handig als je geen ruimte meer in je stad hebt, dan bouw je flats gewoon op elkaar!

The night hides a world, but unveils a universe.
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:32:28 #25
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_124910930
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef TommyGun het volgende:
CiM 2
en maar 15 pounds...20etjes is te doen
Later pater,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')