abonnement Unibet Coolblue
pi_132922435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef _Dido_ het volgende:
Dit was gisteren bij Radar: https://ixorg.nl/?gclid=CIakj5zJzboCFcGd3godP20AzA#ixorg-voor-mij

Je betaalt 4,85 premie per maand voor een ongevallenverzekering en legt daarnaast een bedrag per maand in waarvan je tandartskosten betaald worden. Ik snap het concept niet helemaal, geloof ik. Je kunt toch ook gewoon zelf een bedrag per maand opzij leggen voor je tandartskosten? De premie is ook behoorlijk hoog voor één persoon. Daar kun je ook een heel gezin voor verzekeren.

Verschil is wel dat je bij een aanvullende verzekering je premie kwijt bent als je niet naar de tandarts gaat. Het bedrag dat je bij Ixzorg inlegt, blijft van jou. Je kunt dus ook rood staan als je meer uitgeeft dan je opgespaard hebt.

En dit is wel waar? "Gemiddeld betalen mensen veel meer premie dan wat ze vergoed krijgen, dat is bij ixorg niet zo, dus gemiddeld hou je geld over."

Bij Besured betaal je 12 x 11 euro en krijg je tot 350 vergoed.
De premie is voor een ongevallenverzekering (4,85 p/m), het 'spaarpotje' is iets wat je inderdaad ook zelf zou kunnen doen. Overigens zijn alleen ongevallen door gevaar van buitenaf gedekt. Een kapotgebeten kroon/tand valt er b.v. niet onder. Wel dus het voorbeeld van een hockeystick tegen je gebit oid, maar de vraag is of je je daar wel apart voor moet verzekeren. Al met al zie ik de toegevoegde waarde dus niet.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_132922655
Zorgtoeslag blijft hetzelfde toch? Dan zal ik volgend jaar wel meer aan toeslag krijgen dan dat ik voor premie moet betalen.
pi_132923361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef tralalala het volgende:
Zorgtoeslag blijft hetzelfde toch? Dan zal ik volgend jaar wel meer aan toeslag krijgen dan dat ik voor premie moet betalen.
Alleen dat is al een reden om zorgtoeslag af te schaffen.
pi_132923400
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Alleen dat is al een reden om zorgtoeslag af te schaffen.
Mwa, das gewoon zn eigen risico.. 1 ritje ambulance en deze persoon mag het volledige bedrag fijn aftikken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132923466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mwa, das gewoon zn eigen risico.. 1 ritje ambulance en deze persoon mag het volledige bedrag fijn aftikken.
Ja, een goede reden om het af te schaffen dus.

Als je meer zorgtoeslag ontvangt dan je als premie betaald betekend het dus dat je heel weinig verdiend. Zo iemand kan heel dat eigen risico niet opvangen. Grote kans dat iemand in zo'n situatie het er lekker van neemt. Uiteindelijk kunnen wij als maatschappij dat voor een tweede keer betalen.

Wat mij betreft: zorgtoeslag ontvangen betekend geen vrijwillig eigen risico mogelijk.
pi_132923523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, een goede reden om het af te schaffen dus.

Als je meer zorgtoeslag ontvangt dan je als premie betaald betekend het dus dat je heel weinig verdiend. Zo iemand kan heel dat eigen risico niet opvangen. Grote kans dat iemand in zo'n situatie het er lekker van neemt. Uiteindelijk kunnen wij als maatschappij dat voor een tweede keer betalen.

Wat mij betreft: zorgtoeslag ontvangen betekend geen vrijwillig eigen risico mogelijk.
Gewoon zorgpremie in de belastingen meenemen qua basisverzekering. Wil je meer dan regel je dat zelf..

Zo is het het eerlijkste.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132923590
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon zorgpremie in de belastingen meenemen qua basisverzekering. Wil je meer dan regel je dat zelf..

Zo is het het eerlijkste.
Of afschaffen en de premies voor iedereen omlaag.

Maar als ik realistisch ben dan is jouw oplossing op dit moment het handigst.
pi_132923610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Of afschaffen en de premies voor iedereen omlaag.

Maar als ik realistisch ben dan is jouw oplossing op dit moment het handigst.
Tico for president!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132923647
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tico for president!
Eerst wil ik met je trouwen, dan kunnen we daarna doorstromen naar wereldheerschappij!
pi_132923672
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Eerst wil ik met je trouwen, dan kunnen we daarna doorstromen naar wereldheerschappij!
Ik voel de liefde!

^)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132923686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik voel de liefde!

^)
pi_132923837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mwa, das gewoon zn eigen risico.. 1 ritje ambulance en deze persoon mag het volledige bedrag fijn aftikken.
Ach dat is maar een netto risico van een goede ¤ 220,-

Is zeer goed te overzien, zeker omdat je niet elk jaar een ritje met de ambulance maakt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_132923985
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ach dat is maar een netto risico van een goede ¤ 220,-

Is zeer goed te overzien, zeker omdat je niet elk jaar een ritje met de ambulance maakt.
Maar bij volledig eigen risico mag je gewoon meteen 850 eu afrekenen, dit soort mensen heeft dat vaak niet apart staan he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:16:41 #239
401956 _Dido_
Remember me!
pi_132930619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef wormtrein het volgende:

[..]

De premie is voor een ongevallenverzekering (4,85 p/m), het 'spaarpotje' is iets wat je inderdaad ook zelf zou kunnen doen. Overigens zijn alleen ongevallen door gevaar van buitenaf gedekt. Een kapotgebeten kroon/tand valt er b.v. niet onder. Wel dus het voorbeeld van een hockeystick tegen je gebit oid, maar de vraag is of je je daar wel apart voor moet verzekeren. Al met al zie ik de toegevoegde waarde dus niet.
zoals ik al zei is de premie wel erg hoog voor een ongevallenverzekering, daar hoef je het dus niet voor te doen :)

Ben echt benieuwd waar Besured mee komt!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_132933326
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar bij volledig eigen risico mag je gewoon meteen 850 eu afrekenen, dit soort mensen heeft dat vaak niet apart staan he?
Maar je bespaart het toch ook voor een groot deel op je verzekeringskosten? Natuurlijk hebben mensen die dat geld meteen weer uitgeven wél een probleem, maar die verdienen dat imho ook. Die zouden beter af zijn met een laag eigen risico en hogere maandlasten uit zelfbescherming.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_132934767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Premie van De Friesland is ¤ 66,95. En dat is de laagste premie van dit moment.

En ¤ 66,95 vind ik nog hoog. Betaal nu bij CZ Direct ¤ 72,50 per maand.
Ahhh ja want 787,32 delen door twaalf is inderdaad 66,95. Bedankt voor de correctie.
pi_132957104
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 06-11-2013 13:08:54 ]
maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
  woensdag 6 november 2013 @ 12:47:57 #243
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132957770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar bij volledig eigen risico mag je gewoon meteen 850 eu afrekenen, dit soort mensen heeft dat vaak niet apart staan he?
Het is heel simpel: je moet alleen je vrijwillige eigen risico verhogen als je (minimaal) datzelfde bedrag op een spaarrekening hebt staan. Heb je dat niet, dan ben je gewoon dom aan het 'besparen' op je premie, omdat een ongelukje nou eenmaal in een klein hoekje zit en iedereen kan overkomen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132957796
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het is heel simpel: je moet alleen je vrijwillige eigen risico verhogen als je (minimaal) datzelfde bedrag op een spaarrekening hebt staan. Heb je dat niet, dan ben je gewoon dom aan het 'besparen' op je premie, omdat een ongelukje nou eenmaal in een klein hoekje zit en iedereen kan overkomen.
Tja, leg dat maar eens uit.

Ze krijgen meer toeslag dan ze premie betalen, dus extra inkomsten… Extra schultebrau ftw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 12:56:59 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_132958082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef AngryAngel het volgende:

Mooie site. Makkelijk. Aangezien ik alleen zocht naar het knopje "eigen risico 500 euro" en dat dan de goedkoopste naar boven komt. ^O^

Dat zocht ik.

Anyway, wanneer verwacht je alle zorgverzekeraars op een rijtje te hebben? Komen ze straks allemaal op jouw site, ongeacht of jij geld van ze krijgt of niet?

[ Bericht 53% gewijzigd door Five_Horizons op 06-11-2013 13:09:09 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 november 2013 @ 13:05:11 #246
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_132958313
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mooie site. Makkelijk. Aangezien ik alleen zocht naar het knopje "eigen risico 500 euro" en dat dan de goedkoopste naar boven komt. ^O^

Dat zocht ik.

Anyway, wanneer verwacht je alle zorgverzekeraars op een rijtje te hebben? Komen ze straks allemaal op jouw site, ongeacht of jij geld van ze krijgt of niet?
Voor 18 november moet het bekend zijn.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 6 november 2013 @ 13:07:30 #247
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132958381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tja, leg dat maar eens uit.

Ze krijgen meer toeslag dan ze premie betalen, dus extra inkomsten… Extra schultebrau ftw.
En dan krijgen ze een ongeluk, mogen ze 860,= euro aftikken bij het ziekenhuis, en gaan ze huilie-huilie doen want 'ze kenne het niet betale, het is een schande!' :')

Tsja, sukkels hou je natuurlijk altijd. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132958388
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mooie site. Makkelijk. Aangezien ik alleen zocht naar het knopje "eigen risico 500 euro" en dat dan de goedkoopste naar boven komt. ^O^

Dat zocht ik.

Anyway, wanneer verwacht je alle zorgverzekeraars op een rijtje te hebben? Komen ze straks allemaal op jouw site, ongeacht of jij geld van ze krijgt of niet?
Dank je wel voor de complimenten.
Waarschijnlijk over 1.5 week zal ik alle premies hebben, sommige verzekeraars wachten echt tot de deadline met het bekendmaken van de premies.

Alle verzekeraars komen inderdaad op de site te staan. Vorige jaar (en waarschijnlijk dit jaar ook) was bijvoorbeeld Besured het goedkoopste voor verzekeringen zonder vrijwillig eigen risico, hier verdien ik niets aan. Een complete lijst is het belangrijkst voor mij

De enige verzekeringen die er niet op staan zijn van adviseursbureaus zoals turien & co en kettliitz wulfse. Dit zijn gewoon white label producten van bv VGZ, waarbij je deze niet online, maar enkel via de adviseurs kunt afsluiten. Qua premie zit er 0,0 verschil in, dus die laat ik weg. (tenzij een hoop mensen deze er tussen wil hebben)
maker van de enige échte vergelijkingssite voor zorgverzekeringen
  Redactie Frontpage woensdag 6 november 2013 @ 13:10:12 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132958478
Ik heb toppakket met tandarts best Unive. Maar moet ff kijken of ik alles wel nodig heb
  woensdag 6 november 2013 @ 13:20:27 #250
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132958857
Ik moet nog even kijken wat het voor mij gaat worden.
Sowieso eigen risico omlaag.

Kom regelmatig bij de Fysio, Reumatoloog, bloedafname & scans.
Dus eens kijken wat voor extra pakketten ik moet hebben en wat dat gaat kosten..........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')