abonnement Unibet Coolblue
pi_126036193
Matt O+
pi_126036374
Hier hetzelfde, ik ben Elena zooo beu he, niet normaal :{w
Gelijk weer lopen janken en doen.

Ik was blij toen ik Klaus zag.. Oh wacht.. :P
Maar ik hoop wel dat die echt nog even langs komt om gedag te zeggen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126037506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Angelic_Rose het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Ik hoop het ook.
pi_126064487
ik wacht met smart op de Originals. De VD wordt alleen maar slechter, het verhaal steeds belachelijker
pi_126064676
Ik word helemaal paranoïde van Silas :') Die ene aflevering dat Tyler terugkwam speciaal op prom night geloofde ik het de hele aflevering niet dat hij het echt was :')
pi_126065094
Oh god jank-Elena is weer terug -O- En die scènes met silas vond ik echt eng, geloof nu bij niemand meer dat ze het echt zijn _O-
pi_126124435
Ian is in Amsterdam, zo meldt hij op zijn Twitter! Dus als iemand daar is, hou je ogen en oren open ;) Heel jammer dat ik moet werken. Zit maar op 10 minuutjes van Amsterdam. So close, yet so far away *zucht* :D
pi_126125112
Ik vind Silas ook eng.....
pi_126171504
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:36 schreef MissRelin het volgende:
Ian is in Amsterdam, zo meldt hij op zijn Twitter! Dus als iemand daar is, hou je ogen en oren open ;) Heel jammer dat ik moet werken. Zit maar op 10 minuutjes van Amsterdam. So close, yet so far away *zucht* :D
Ik denk dat hij alleen een stopover had, want hij was op weg naar LA. Ik heb hem helaas ook niet gezien ;(
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:25:09 #160
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_126194373
Oh god de jankbal Elena is weer terug. Ik hoop dat ze het nog wat spannend kan houden nu ze Catherine wil vermoorden :')

En damn. De scènes met Silas zijn niet leuk :(


En ik vind de douchebag hier een stuk toffer! Ook denk ik dat de bardame nog wel een grote rol kan gaan spelen in The Originals :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_126195132
Gaat ze ook doen, vaste cast.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:59:34 #162
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_126196603
Yay! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_126198011
Haten op Elena :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126198118
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:36 schreef MissRelin het volgende:
Ian is in Amsterdam, zo meldt hij op zijn Twitter! Dus als iemand daar is, hou je ogen en oren open ;) Heel jammer dat ik moet werken. Zit maar op 10 minuutjes van Amsterdam. So close, yet so far away *zucht* :D
Nee heb ik dat gemist :'( :'( :'(
pi_126279162
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nee heb ik dat gemist :'( :'( :'(
Chips en dat nu hij weer single is! Gemiste kans :(
pi_126282808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Chips en dat nu hij weer single is! Gemiste kans :(
huh is het uit met Nina?! Ik vond ze wel leuk samen ;(
pi_126296399
Please!!!! laat Bonnie dood blijven *O*
En alaric O+ O+
pi_126300527
wat een spannende aflevering!!
the vampire diaries zonder heks erbij is geen vampire diaries en er is een heks nodig om die muur te sluiten.
bonnie komt vast wel weer terug

[ Bericht 48% gewijzigd door EilandjeOnline op 10-05-2013 15:55:03 ]
pi_126303277
Ian Somerhalder (34) en Nina Dobrev (24) zijn uit elkaar. De 'Vampire Diaries'-tegenspelers hebben na drie jaar een punt gezet achter hun relatie, maar blijven naar eigen zeggen vrienden.
Een bron dichtbij de acteurs vertelde aan het Amerikaanse magazine Us Weekly dat ze "professioneel zullen blijven" en dat ze "samen blijven werken en vrienden blijven".

Het voormalige koppel leerde elkaar kennen op de set van de Amerikaanse tv-serie, waarin Nina de rol van Elena Gilbert vertolkt en Ian die van Damon. Ian en Nina knoopten in 2009 een relatie aan, maar het stel bevestigde pas in 2011 dat ze samen waren.

Gevoelens te sterk
Dobrev gaf onlangs toe dat ze geen zin had in een relatie met een tegenspeler, maar dat haar gevoelens voor Somerhalder te sterk waren: "Ik wilde met niemand van mijn tegenspelers daten, mijn doel was om professioneel te blijven. Maar soms kan je er niets aan doen dat je een speciale band hebt met iemand. Je kunt daar maar zo lang tegen vechten, en dat is wat ik voor een hele lange tijd heb gedaan."

De opnames van het vierde seizoen van 'Vampire Diaries' is inmiddels ingeblikt, maar de ex-geliefden zullen elkaar in juli opnieuw onder ogen moeten komen voor de opnames van het vijfde seizoen.
pi_126308695
Spannende aflevering. Helaas denk ik dat Bonnie toch weer tot leven moet komen om haar rotzooi op te ruimen....
pi_126312276
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

huh is het uit met Nina?! Ik vond ze wel leuk samen ;(
Jups, aldus Perez Hilton gisteren.
pi_126312304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
Ian Somerhalder (34) en Nina Dobrev (24) zijn uit elkaar. De 'Vampire Diaries'-tegenspelers hebben na drie jaar een punt gezet achter hun relatie, maar blijven naar eigen zeggen vrienden.
Een bron dichtbij de acteurs vertelde aan het Amerikaanse magazine Us Weekly dat ze "professioneel zullen blijven" en dat ze "samen blijven werken en vrienden blijven".

Het voormalige koppel leerde elkaar kennen op de set van de Amerikaanse tv-serie, waarin Nina de rol van Elena Gilbert vertolkt en Ian die van Damon. Ian en Nina knoopten in 2009 een relatie aan, maar het stel bevestigde pas in 2011 dat ze samen waren.

Gevoelens te sterk
Dobrev gaf onlangs toe dat ze geen zin had in een relatie met een tegenspeler, maar dat haar gevoelens voor Somerhalder te sterk waren: "Ik wilde met niemand van mijn tegenspelers daten, mijn doel was om professioneel te blijven. Maar soms kan je er niets aan doen dat je een speciale band hebt met iemand. Je kunt daar maar zo lang tegen vechten, en dat is wat ik voor een hele lange tijd heb gedaan."

De opnames van het vierde seizoen van 'Vampire Diaries' is inmiddels ingeblikt, maar de ex-geliefden zullen elkaar in juli opnieuw onder ogen moeten komen voor de opnames van het vijfde seizoen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:45 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Jups, aldus Perez Hilton gisteren.
:'(
pi_126313496
Echt die Bonnie heeft een leercurve van een doperwt :N

En dat van Silas ging ook echt nergens over, Oh wacht ik kan gewoon wensen dat ie in steen veranderd en dan zijn we klaar! Gelukkig zeg, net op tijd voor graduation. Pffff

Alaric ^O^
Jeremy ^O^
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:44:12 #174
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_126314395
Vond het ook wel een ietwat slappe afhandeling van die hele Silas. Had er wel wat ruiger en harder aan toe mogen gaan met die "oh zo bad ass supervamp".
pi_126315785
Alaric! O+ Ik ben zo blij dat ie weer (ff) terug is!

Dat van Ian & Nina is nog steeds een roddel, alle media sites hebben het over genomen maar er is nog niks bevestigd door Nina of Ian.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')