abonnement Unibet Coolblue
pi_363785
Het is wonderbaarlijk wat MA allemaal kan doen met zijn lichaamshaar. Op dit moment is hij pas een kwartieertje bezig om zijn haar in model te kneden, maar ik denk dat dit nog zo'n half uurtje door zal gaan.

Daarvoor heeft hij al zijn leven geriskeerd door met een schaar te proberen de haren van binnen uit te knippen. Met een handige yogabeweging neemt hij plaats in zijn neus en roeit daar de kleinste onrechtmatigheid met wortel en tak uit.

En nu houd ik mij nog stil over de rituelen omtrent borst-, oksel en schaamhaar. Hij geeft de term zakkammetje een nieuwe betekenis.

  woensdag 27 september 2000 @ 13:16:54 #2
4179 Dune-D
The one and only!
pi_364096
Heb je Ali een paar dagen geleden niet gezien, toen scheerde 'ie zijn neushaar met een scheermesje. Heel dat mesje er in.

Het zou mij trouwens niet verbazen als dit het mesje van bv. Koos was.

"I will take the ring, though I do not know the way"
pi_364120
dat kun je op je vingers natellen (maar aan je onderschrift te lezen heb jij er nog maar 9 )

Mijn voorspelling qua tijdsduur is vandaag toch redelijk in de richting gebleken.

Ik ben alleen nog zijn wenkbrauwen vergeten te noemen, want die hebben vandaag ook nog even de revue gepasseerd (en de can-can gedanst).

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')