abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5698938
Steeds vaker komen er op het forum steunbetuigingen aan de aanslagen op 11 september, zoals in dit topic. Ik vind dat hier harder en sneller moet tegen worden opgetreden. De aanslag op het WTC was een aanslag op burgers/menselijk leven en was niet specifiek gericht tegen een land. Iedereen die hier steun aan betuigd is net zo slecht als die terroristen.
pi_5698977
Hij zegt alleen maar dat hij het hypocriet vind.
[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
pi_5698987
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:27 schreef LesbieMeid het volgende:
... De aanslag op het WTC was een aanslag op burgers/menselijk leven en was niet specifiek gericht tegen een land...
och ja, laten we een paar willekeurige burgers uit de weg ruimen ... als de aanslag al niet specifiek tegen amerika gericht was, dan wel tegen "de westerse wereld".

en btw, dat topic gaat toch over het feit dat het niet echt logisch is om een relatief klein aantal omgekomen amerikaanse burgers *wel* te gaan herdenken, terwijl er elders veel grotere groepen mensen ook onschuldig omkomen?

yankee charlie dinges
pi_5699001
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:34 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

och ja, laten we een paar willekeurige burgers uit de weg ruimen ... als de aanslag al niet specifiek tegen amerika gericht was, dan wel tegen "de westerse wereld".

en btw, dat topic gaat toch over het feit dat het niet echt logisch is om een relatief klein aantal omgekomen amerikaanse burgers *wel* te gaan herdenken, terwijl er elders veel grotere groepen mensen ook onschuldig omkomen?

idd, de topicstarter zegt daar toch niet de aanslagen te steunen?

anders was ie gelijk al dichtgegooid denk ik

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5699010
De mensen in het WTC zijn opzettelijk om het leven gebracht. Moord!
En natuurlijk komen ergens anders ook mensen om het leven maar dat komt door burgeroorlogen en (sorry maar is wel zo) overbevolking
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:37:48 #6
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_5699011
Zeggen dat je het niet eens bent met het feit dat die herdenkingen zo uitgebreid moeten worden uitgevoerd, is iets heel anders dan een steunbetuiging. Ik ben het wel met hem eens. Het is onzin dat ik hier in Nederland mee zou moeten doen in een herdenking voor deze aanslag. Natuurlijk is het heel erg dat het gebeurt, maar ik voel me er niet bij betrokken, ik heb er niets mee te maken, en ik kende die mensen niet. Dan kan ik wel heel erg schijnheilig met een vrome smoel gaan zeggen hoe ik meeleef met slachtoffers en nabestaanden, maar daar hebben ze geen fuck aan.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_5699012
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:35 schreef ToXiCitY het volgende:
idd, de topicstarter zegt daar toch niet de aanslagen te steunen?
anders was ie gelijk al dichtgegooid denk ik
dat bedoel ik ... ik vraag me nu ook af of dit topic over de starter van het genoemde topic gaat, of over sommige reacties in dat topic...
yankee charlie dinges
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:38:58 #8
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_5699018
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:37 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

dat bedoel ik ... ik vraag me nu ook af of dit topic over de starter van het genoemde topic gaat, of over sommige reacties in dat topic...

wijs mij eens 1 reactie aan in dat topic waarin een steunbetuiging vooor de aanslagen staat.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_5699027
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:37 schreef LesbieMeid het volgende:
En natuurlijk komen ergens anders ook mensen om het leven maar dat komt door burgeroorlogen en (sorry maar is wel zo) overbevolking
wtc = opzettelijk onschuldige mensen vermoorden
burgeroorlog = niet opzettelijk onschuldige mensen vermoorden?
probeer je ons nu te overtuigen van het feit dat we het erger moeten vinden dat er een paar duizend amerikanen omkomen, dan dat de VS een afghaanse bruiloft overhoop schiet?
yankee charlie dinges
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:40:00 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_5699029
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:37 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

hebbut net snel allemaal gelezen, maar vond niet echt steunbetuigingen. gewoon een gezonde discussie waar meerdere standpunten worden besproken.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_5699031
quote:
En mensen die niet meevechten in die burgeroorlogen, maar wel geëxecuteerd worden zijn niet opzettelijk om het leven gebracht? Ik vind niet dat de dood van de vele WTC medewerkers en de reddingsmensen "belangrijker" is of meer herdacht moet worden dan de vele doden die vallen in Afrika door zinloze burgeroorlogen (om maar even door te gaan op jouw voorbeeld).
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_5699036
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:38 schreef BlackJack het volgende:
wijs mij eens 1 reactie aan in dat topic waarin een steunbetuiging vooor de aanslagen staat.
ik heb het hele topic niet nog een keer doorgelezen, maar omdat de openingspost bij mij niet overkomt als een steunbetuiging voor de aanslagen, vroeg ik het me af...
yankee charlie dinges
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:41:01 #13
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_5699041
quote:
Precies. de vergelijking die hij maakt mbt ergens anders komen er veel grotere groepen mensen om het leven klopt niet echt. dit zijn aanslagen geweest op 11 september en niet door overstromingen of wat dan ook. dus wat dat betreft ben ik het er niet mee eens. maar aan de andere kant van het verhaal word er idd ook niet echt gezegt dat hij zijn steun betuigt van de aanslagen. dus dat klopt ook niet helemaal
852002IWASTHERE
pi_5699045
Wel humor de kortzinnigheid van die gast
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:41:34 #15
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_5699046
Ik zie ook nergens steunbetuigingen staan!

En daarnaast zegt LesbieMeid dat het steeds vaker voorkomt op dit forum en geeft daarbij een voorbeeld dat geen voorbeeld is.

Waar staan al die steunbetuigingen die steeds vaker op dit forum komen dan

zaterdag 7 september 2002 @ 16:44:09 #16
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5699075
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:39 schreef hyperfuzz het volgende:
probeer je ons nu te overtuigen van het feit dat we het erger moeten vinden dat er een paar duizend amerikanen omkomen, dan dat de VS een afghaanse bruiloft overhoop schiet?
Nouja.. eigenlijk wel he. Als je naar het dodental kijkt...
pi_5699104
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:44 schreef SpaceCake het volgende:

[..]

Bullcrap, een zinloze dode is een zinloze dode, maakt niet uit hoeveel, net zo erg IMHO.
pi_5699129
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
Bullcrap, een zinloze dode is een zinloze dode, maakt niet uit hoeveel, net zo erg IMHO.
mee eens, als je in getallen gaat redeneren kun net zo goed de 11 september herdenking weglaten, we hadden immers al een grotere WO2 herdenking? crap dus.
yankee charlie dinges
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:49:52 #19
18159 Dlocks
pi_5699140
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:44 schreef SpaceCake het volgende:

[..]

Tja, om eerlijk te zijn, als ik een berichtje lees waarin staat "10 onschuldigen dood door..." of "5 onschuldigen dood door..." doet het mij allebij vrij weinig. Hup, volgend nieuwsberichtje... (als je begrijpt wat ik bedoel).
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:51:59 #20
18159 Dlocks
pi_5699161
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:48 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

mee eens, als je in getallen gaat redeneren kun net zo goed de 11 september herdenking weglaten, we hadden immers al een grotere WO2 herdenking? crap dus.

Of de 17e september in 1862 in Amerika:
quote:
[..]
Dat leverde opmerkelijke conclusies op waaruit om te beginnen blijkt dat 11 september niet de bloedigste dag is. Dat blijft 17 september 1862: toen vielen op één dag in de burgeroorlog 3.654 doden.
[..]
Bron: http://www.nrc.nl/dossiers/11september/artikel/1009932864123.html[/quote]
pi_5699170
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:49 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Tja, om eerlijk te zijn, als ik een berichtje lees waarin staat "10 onschuldigen dood door..." of "5 onschuldigen dood door..." doet het mij allebij vrij weinig. Hup, volgend nieuwsberichtje... (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ja, ok, het is wel zo dat de IMPACT van zo'n aanslag groter is, maar de dood van die mensen in het WTC heeft voor mij niet meer waarde dan de dood van een gezin in Afrika gepleegd door een rebellenleger ofzo.
pi_5699174
men moet niet zeiken, elke dag vallen doden die niet in het nieuws komen
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  zaterdag 7 september 2002 @ 16:54:40 #23
18159 Dlocks
pi_5699190
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 16:52 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ja, ok, het is wel zo dat de IMPACT van zo'n aanslag groter is, maar de dood van die mensen in het WTC heeft voor mij niet meer waarde dan de dood van een gezin in Afrika gepleegd door een rebellenleger ofzo.

Dat bedoelde ik
pi_5699195
Afghanistan overbevolking? lijkt me niet. Irak overbevolking? lijkt me ook niet...
Ik vind het ook hypocriet dat we daar nou stil voor moeten zijn. Als mensen graag op die manier herdenken, dan ga ik dat niet verstoren. Maar ik vind het zeker wel heel erg hypocriet.
......
pi_5699268
het hele gekke is, en dat is ook de reden dat ik niet ga stil staan op 11 sept, is dat er elk jaar dooien vallen.
Ja ja, onschuldige doden door gekken in Amerika, best best.
Ik vind de berichtgeving over Israel/Palestina een stuk erger, daar vallen sinds jaar en dag elke dag dooien.

Ik ga niet speciaal deze doden herdenken, niet die in Israel/Palestina. Ver van mijn bed show. En buiten dat, ik heb mijn respect al getoond aan de 11sept doden door tranen te laten vorig jaar. Zelfde geld voor een bepaalde politicus.

Ik doe mee met doden herdenkingen als we dat bij elke dooie doen.

Kijk ook eens op deze pagina, en vraag je dan eens af of je die doden ook hebt herdacht.

Haai!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')