abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2002 @ 14:59:57 #1
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_5653201
GATVER! Een mailtje van onze bedrijfleiding dat we op 11 September stil moeten zijn samen met "de rest vd wereld" om de aanslag te herdenken. Dat wil ik zelf nog wel uitmaken Alleen omdat er 1000 mensen zijn doodgegaan door een aanslag. BAH! Overal op de wereld komen er jaarlijks 10.000 onschuldigen om het leven, maar nee, nu zijn het Amerikanen, DUS moeten we nu ineens wél respect gaan tonen. Hypocriete t*ringlijers
Herdenk het als je wilt, maar dwing mij "en de rest van de wereld" er niet toe
quote:
please join people around the world in a moment of silence to reflect, remember, wish for peace - whatever you feel is appropriate.
What I feel appropriate? Hell Awaits van Slayer draaien op 10
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_5653234
het waren er toch 2600?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5653238
Werk jij bij een multinational ofzo? Ik neem aan dat de kruidenier op de hoek dit niet naar zijn medewerkers verstuurt.
123
pi_5653244
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:59 schreef Dr.Death het volgende:
GATVER! Een mailtje van onze bedrijfleiding dat we op 11 September stil moeten zijn samen met "de rest vd wereld" om de aanslag te herdenken. Dat wil ik zelf nog wel uitmaken Alleen omdat er 1000 mensen zijn doodgegaan door een aanslag. BAH!
3000 doden. Ach, het zijn maar statistieken he?
En provocerend Slayer draaien is ook een beetje dom.
Ikzelf zal ook gewoon doorgaan met wat ik op dat moment doe, maar provocerend stoer doen vind ik een beetje overdreven.
  woensdag 4 september 2002 @ 15:03:12 #5
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_5653272
Heb vorig jaar nog in het gelid in de houding gestaan bij een klant. En ik zit niet eens in het leger....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_5653293
Ik ben dan echt niet stil, maar vier dan feest!

Ik ben dan, om 3 uur 's middags, namelijk exact 4 jaar getrouwd.

Je kunt de jongen wel uit het dorp halen, maar het dorp niet uit de jongen.
  woensdag 4 september 2002 @ 15:06:20 #7
34140 brilly
Opgeheven user.
pi_5653337
tja.....ik ben niet pro amerikaans en ik ben ook niet pro terorist. en wat daar is gebeurd is niet goed maar het is idd maar een statiek. ik ga het niet herdenken. ze zijn dood en daar is nix meer aan te doen dus je kan beter naar de toekomst kijken
pi_5653352
De VS is jaarlijks verantwoordelijk voor een veelvoud van het aantal doden in het WTC.....laat iedereen daar maar eens bij stil staan.
Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze. Voorzeker uw Heer weet het beste wie van Zijn weg is afgedwaald; en Hij kent degenen goed die juist geleid zijn.
pi_5653438
heuhhhh ik ben jarig op 11 september dus dat wordt geen herdenking, dat wordt feest
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:07 schreef MokroMike het volgende:
De VS is jaarlijks verantwoordelijk voor een veelvoud van het aantal doden in het WTC.....laat iedereen daar maar eens bij stil staan.
en bij die mening sluit ik me aan
yankee charlie dinges
  woensdag 4 september 2002 @ 15:14:17 #10
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_5653483
Nogal onzinnig idd.
Zou alleen niet de boel gaan provoceren door Slayer te gaan draaien.
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
pi_5653519
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:04 schreef buitenaarts het volgende:
Ik ben dan echt niet stil, maar vier dan feest!

Ik ben dan, om 3 uur 's middags, namelijk exact 4 jaar getrouwd.

Das toch geen reden voor feest? 5 jaar ok, 10 jaar, 12,5 ook goed, maar 4 jaar, das net niks.. Volgend jaar beter
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  woensdag 4 september 2002 @ 15:18:36 #12
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_5653560
inderdaad....

fuck ook de dodenherdenkings-dag..

zo goed..?
pi_5653579
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:16 schreef Pommeloer het volgende:

[..]

Das toch geen reden voor feest? 5 jaar ok, 10 jaar, 12,5 ook goed, maar 4 jaar, das net niks.. Volgend jaar beter

Geen reden voor feest? Jij kent dus duidelijk mijn vrouw niet!
Je kunt de jongen wel uit het dorp halen, maar het dorp niet uit de jongen.
pi_5653658
quote:
Op woensdag 04 september 2002 15:19 schreef buitenaarts het volgende:

[..]

Geen reden voor feest? Jij kent dus duidelijk mijn vrouw niet!

Ok rot voor je.. 1 keer per jaar op je trouwdag.. dat verwachtte je vast niet toen je trouwde
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  woensdag 4 september 2002 @ 15:27:42 #15
30398 Spikey.biz
tongpiercings zijn cool
pi_5653728
helemaal met de topic starter eens!!
_/ _/ www.SPIKEY.biz _ _
  woensdag 4 september 2002 @ 15:32:42 #16
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_5653810
Nou, ok, dat Slayer draaien is wat overdreven..dat schreef ik in een opwelling. Dan maar Napalm Death
..damn..doe ik het weer..

3000 of 1000? Het dodental is gestaag gezakt, maar de berichtgeving daarover is ook gezakt naar pagina 14 of zo in de kranten...doet overigens weinig af aan mn stelling.

En ja, ik werk bij een multinational. Hoofdkwartier in Canada overigens en niet de VS zoals je misschien zou verwachten obv van het gequote mailtje.

p.s. vieren dat je precies 4 jaar getrouwd bent? Getrouwd op 29 Februari?

I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_5655048
Herdenken nee dat is iets voor de familie leden, maar het is triest om de reply's in dit topic te zien, er werden 3000 mensen bruut vermoord niet alleen Amerikanen maar mensen van veel nationaliteiten.
In een brute aanslag waar de moordlustige gestoorde daders onselectief te werk gaan en duizende mensen hebben vermoord om hun zieke waanbeelden op te dringen op de rest van de wereld.

Of het nu gaat om een onschuldig Palestijns kind dat vermoord word in Gaza, of een tiener die worden op geblazen in Jeruzalem, een aanlslag in de VS of burger doden in Afganistan, de grootste overeenkomst is dat dat mensen zijn zoals als jij en ik allemaal met een eigen geest opinie en mening die slachtoffer zijn van iets waar zijn geen controle over hebben en als je dat niet kan inzien dan ben je een onmens.

pi_5655839
Ik vind het best als er mensen zijn die er bij willen stilstaan. Maar ik vind dit allemaal zwaar overdreven, als iemand precies hetzelfde had gedaan maar dan op een groot gebouw in Irak had de wereld zich er dan ook zo druk om gemaakt? Er gebeuren zoveel rampen die vergeten worden er word gedaan alsof het niets is maar omdat het Amerika is staat de halve wereld op z'n kop!
  woensdag 4 september 2002 @ 17:37:38 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_5655933
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:29 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik vind het best als er mensen zijn die er bij willen stilstaan. Maar ik vind dit allemaal zwaar overdreven, als iemand precies hetzelfde had gedaan maar dan op een groot gebouw in Irak had de wereld zich er dan ook zo druk om gemaakt? Er gebeuren zoveel rampen die vergeten worden er word gedaan alsof het niets is maar omdat het Amerika is staat de halve wereld op z'n kop!
Inderdaad, die rampen gebeuren bijvoorbeeld in Irak, dan is het niet opmerkelijk meer als er eentje bijkomt. So what als hier een politicus neergeschoten wordt, in Burkina Fasso vallen ze met bosjes. Maar in Burkina Fasso leven de mensen compleet anders, dat gaat ons maar weinig aan.

[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 04-09-2002 17:53]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 september 2002 @ 17:42:46 #20
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5655976
Beetje respect tonen is toch heel normaal? Stil zijn doe je niet voor jezelf maar vooral voor anderen.........
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_5656429
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Inderdaad, die rampen gebeuren bijvoorbeeld in Irak, dan is het niet opmerkelijk meer als er eentje bijkomt. So what als hier een politicus neergeschoten wordt, in Burkina Fasso vallen ze met bosjes. Maar in Burkina Fasso leven de mensen compleet anders, dat gaat ons maar weinig aan.

zou je nu wel of niet herdenken? da's niet echt duidelijk
pi_5656443
quote:
My thoughts exactly.
-
pi_5656455
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:59 schreef Dr.Death het volgende:
GATVER! Een mailtje van onze bedrijfleiding dat we op 11 September stil moeten zijn samen met "de rest vd wereld" om de aanslag te herdenken. Dat wil ik zelf nog wel uitmaken Alleen omdat er 1000 mensen zijn doodgegaan door een aanslag. BAH! Overal op de wereld komen er jaarlijks 10.000 onschuldigen om het leven, maar nee, nu zijn het Amerikanen, DUS moeten we nu ineens wél respect gaan tonen. Hypocriete t*ringlijers
Herdenk het als je wilt, maar dwing mij "en de rest van de wereld" er niet toe
[..]

What I feel appropriate? Hell Awaits van Slayer draaien op 10

stoere taal hoor!

je moet es terugdenken aan die 11de september vorig jaar, toen je hoorde wat er gebeurd was ... had je toen dezelfde reactie als je hierboven schrijft? denkut niet ... en mijn inziens is er sinds 11 september vorig jaar niet heel veel verbeterd ... dus lijkt het me een mooi moment om daar es bij stil te staan ...
dezelfde stoere taal over 4 mei?

stukje respect tonen noemen ze dat...

woensdag 4 september 2002 @ 18:56:50 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_5656898
quote:
Op woensdag 04 september 2002 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
zou je nu wel of niet herdenken? da's niet echt duidelijk
Ik weet het niet, misschien is het wel heilzaam zodat je het niet te snel vergeet. Ik denk er bijvoorbeeld nooit meer aan, maar toen ik het live op tv zag stortte mijn wereld wel bekant in. En waarom ook niet, de wereld is anders. Misschien is het altijd al zo geweest en hebben we het gewoon nooit doorgehad, maar we zijn echt niet zo veilig als we willen geloven. Ook wij hebben onze politieke moord gehad, niet zoveel als zij, maar de beschaving lijkt wel in verval (of is niet zo goed geweest als we dachten).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 september 2002 @ 19:00:26 #25
11502 nipeng
The last ride is free
pi_5656933
quote:
De VS is niet gestorven, er zijn mensen gestorven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')