Ik heb die ook wel eens gedaan, hij is wel super lekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Mkay. Dan maak ik wel een apart topic over zelf pizza's maken met appie heijn pizza deeg
En zo zijn er ook mensen die de Mc donalds lekker vinden. Of mensen die geen oesters lusten. Lekker boeiend zeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef loecje het volgende:
AH kant en klaar deeg super lekker noemen...
Zo vind ik helemaal kant en klaar pizza's niet lekker. Ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef loecje het volgende:
[..]
jummie
voor degene voor wie de inferno net iets te pittig is.
deze is ook lekker en net iets minder pittig:
[ afbeelding ]
lol heb je nu speciaal daarvoor mijn postgeschiedenis doorzocht voor een oude quote? Ik vergelijk kant en klaar dan ook niet met zelf gemaakte. En ook niet in een topic over zelfgemaakte pizza's.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
En zo zijn er ook mensen die de Mc donalds lekker vinden. Of mensen die geen oesters lusten. Lekker boeiend zeg.
[..]
Zo vind ik helemaal kant en klaar pizza's niet lekker. Ieder zijn ding he.
Niemand die weet of ik zo'n gewone pizzasteen kan gebruiken in een oven van 350 graden en meer?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wilde gisteren even een steen halen. Er lag een prima rechthoekige, maar die winkeljuf beweerde dat ze, ook de ronden van o.a. dhr Oliver, niet geschikt waren voor temperaturen boven de 280 graden of zo. Klopt dat?
Een gasoven die iig 350 haalt. Maar ik heb er nog meer toepassingen voor, dus één steen, liefst niet al te dik en 35x35 zou wel ideaal zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:52 schreef MaximusTG het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk wel, afhankelijk van het materiaal van de steen. Maar kan het je niet garanderen natuurlijk. Wat voor een oven heb je dan?
Dat overkomt mij ook regelmatig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef marties het volgende:
had hiermee wel als eerste het probleem dat deze te dik werd en daardoor de korst op een paar plekken tegen het element aan kwam en daardoor zwart werd.
Etensresten kun je erafschrapen met een plamuurmes o.i.d. maar (vet) vlekken in de steen krijg je er niet meer uit. Maar dat geeft niet.quote:De steen is ook al best smerig. hoe kan ik die het beste schoonmaken?
Hoe heter de over hoe beter de zelfgemaakte pizza, en hij is sneller klaar. Ik ben zelf nog steeds van plan de thermostaat een beetje bij te stellen, dat ventilatortje ben ik niet zo weg van.quote:Ik zag ook dat je hem kunt tunen met een ventilator zodat die warmer word zit hier veel voordeel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |