SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Dit keek ik dan weer welquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eens naar gekeken, vond ik geen zak aan.
Dragon Ball Z daarentegen:![]()
![]()
Zo grandiioos over de top!
Episch en stompzinnig!![]()
Een gevecht duurde meestal 3 - 5 afleveringen waarbij elke move tig keer vanuit verschillende oogpunten herhaald werd, maar niet voordat zowel de bad guy als de good guy uitgebreid de tijd heeft gekregen om zich helemaal op te pompen en de powerlevel dusdanig te verhogen dat ze de aarde 100, 1000, 10.000 of vaker kunnen vernietigen. En terwijl ze zich zo oppompen kijkt de tegenstander alleen maar vol verbazing toe.
Oh en uiteraard met gebalde vuisten en ontblote tanden tegen elkaar staan schreeuwen he!
Kortom, tijd voor een whisky'tje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Prachtige stem en emotie alles in één.
Whehehe ik was dus nog ouder, maar boeiuh; ik vond het geweldig, zo slecht!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit keek ik dan weer welen dan op school de aflevering bespreken met een vriendin (we waren 20+ en dit was op het HBO
)
Maar wie zingt dit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Prachtige stem en emotie alles in één.
Excellente keuze mijn vrind. Exorbitant doch introvert.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, tijd voor een whisky'tje.
Het was zoooo stompzinnig, stonden ze daar in zo'n gevechtscene 3 minuten tegenover elkaar "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!"quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik was dus nog ouder, maar boeiuh; ik vond het geweldig, zo slecht!![]()
En toch had het zeer zeker ook wel wat, maar met die Buu sloegen ze echt de plank mis. "Buu turns you to chocolate!"
En de Nederlandse vertalers die voor de ondertiteling moesten zorgen dachten blijkbaar dat die uitspraak zo stompzinnig was dat ze het vast niet goed verstaan hadden, en vertaalden het maar met: "Buu geeft je een jetlag!".![]()
![]()
![]()
Nope... dat was Raf denk ik...... ik moest nu nog alles bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef ToT het volgende:
Maarre Melting, had je een korte tijd geleden niet een soortgelijke show?
Ik hoor hem..... dit is trouwens de lange versie.quote:
Whehehe ja wat ik in mijn lapo zei ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was zoooo stompzinnig, stonden ze daar in zo'n gevechtscene 3 minuten tegenover elkaar "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!"
Dat heb ik met Hawaii-Five-O...ik moet meezingenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Ha, en luid mee nuriën uiteraard! Airwolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |