abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:34:27 #101
332574 µ
alt-m
pi_125087526
Ik heb 450 NZB's gedownload via Arma's server, dat was echt fantastisch!
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:35:03 #102
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_125087561
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef µ het volgende:
Ik heb 450 NZB's gedownload via Arma's server, dat was echt fantastisch!
Die gleden zo je downloadbuis in. :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:40:59 #103
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_125087935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef T_Fuff het volgende:
Ik moet wel zeggen dat met 10 min tussen zoeken van sickbeard het me nog niet lukt om de nieuwe series goed binnen te krijgen, bijv GoT 3x02 nog niet (ja, handmatig inmiddels) binnengehaald.

Voor de rest heel erg tevreden, maar sinds vorige week weer wat moeite!
GOT is ook een apart verhaal. Die is al gesloopt voordat ie op usenet staat. :)
pi_125088351
Dat dacht ik al ja, rest is baas :) Helaas is hier downloadsnelheid sinds een week dramatisch (van 5MB/s naar 300KB/s). Maar dat ben ik nog aan het uitzoeken, wel irritant.

Ben in elk geval erg tevreden Arma :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:57:55 #105
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_125089210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef T_Fuff het volgende:
Dat dacht ik al ja, rest is baas :) Helaas is hier downloadsnelheid sinds een week dramatisch (van 5MB/s naar 300KB/s). Maar dat ben ik nog aan het uitzoeken, wel irritant.

Ben in elk geval erg tevreden Arma :)
Mooi zo :)
  woensdag 10 april 2013 @ 04:15:31 #106
251119 Rainesz
flets outz
pi_125101109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Armageddon het volgende:

[..]

GOT is ook een apart verhaal. Die is al gesloopt voordat ie op usenet staat. :)
Denk meer dat te maken heeft dat eerst de 1080i versie op het net verschijnt ;)
Vermoed dat sickbeard hem overslaat of zo. (Geen idee, maar lijkt me een mogelijkheid)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125101813
OpenNZB en NZBID.org werken prima, alles wat m'n eigen Newznab niet binnen haalt komt wel via hen binnen :D
pi_125102028
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Tot 1 juni GRATIS uitproberen op m'n server. Voor info PM. :)

(inclusief Forum toegang voor de niet vindbare handel)
:')

quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:45 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Tja dat was te verwachten met zo'n publieke index :P
Open alternatieven:
http://opennzb.net
https://nzb-matrix.eu
http://nzbtv.net
https://nzb.baconbytes.nl/
http://nzbfinder.ws
https://www.nzbzombie.com/
http://nzbid.org/

Ik heb ook nog 10 invites voor pwnzb.com (maar het kost daar geld enzo..)

Spotweb-sites met werkende Newznab API:
http://spots4all.com
http://cybernuke.nl
Er zijn zoveel Newznab sites (ik heb er momenteel 20 gebookmarked), dat het he-le-maal niet nodig is om hiervoor te betalen. En zeker niet in combinatie met Spotnet/-lite.
Ikzelf heb bij 1 site gedoneerd, vanwege het zeer vrijblijvende karakter. Lees: er wordt niet gebedeld, er zijn weinig restricties voor free users en er wordt niet schreeuwerig gepromote.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dubbeldrank op 15-04-2013 14:53:12 ]
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 10 april 2013 @ 09:40:35 #109
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_125103248
Maar dan heb je wel een nab die het altijd goed doet.
En een forum met aardige mensen, als je iets zoekt is er vaak wel iemand die het dezelfde dag nog even voor je upload.

Ik heb er graag een paar euro voor over.
Mensen die alles gratis willen. :')
pi_125104989
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef Idanue het volgende:
Maar dan heb je wel een nab die het altijd goed doet.
En een forum met aardige mensen, als je iets zoekt is er vaak wel iemand die het dezelfde dag nog even voor je upload.

Ik heb er graag een paar euro voor over.
Mensen die alles gratis willen. :')
Ik heb ook Newznab sites mét een actief forum en absoluut ook mét aardige mensen. Het is niet zo dat er alleen maar aardige mensen te vinden zijn bij jullie private clubje hoor :') (het is trouwens niet zo aardig om mensen eruit te knikkeren die niet betalen of zelfs niet kunnen betalen, dan ben je imho gewoon wat zielig bezig).
En ik zei niet dat ik alles gratis wil (le-zen!), maar om alles binnen te harken wat je nodig hebt, is doneren geen noodzaak, zeker niet i.c.m. Spotnet (en goede payservers), dit is puur mijn bevinding en het lijkt me wel zo eerlijk dat meer mensen hier dit weten voordat de porto opengetrokken wordt, omdat men zich gedwongen voelt door bepaalde personen om te dokken.

Toch grappig dat jullie private clubje verdediging nodig heeft, als het zo goed is, als je beweerd... :X ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 10 april 2013 @ 14:33:32 #111
251119 Rainesz
flets outz
pi_125112098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:36 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik heb ook Newznab sites mét een actief forum en absoluut ook mét aardige mensen. Het is niet zo dat er alleen maar aardige mensen te vinden zijn bij jullie private clubje hoor :') (het is trouwens niet zo aardig om mensen eruit te knikkeren die niet betalen of zelfs niet kunnen betalen, dan ben je imho gewoon wat zielig bezig).
En ik zei niet dat ik alles gratis wil (le-zen!), maar om alles binnen te harken wat je nodig hebt, is doneren geen noodzaak, zeker niet i.c.m. Spotnet (en goede payservers), dit is puur mijn bevinding en het lijkt me wel zo eerlijk dat meer mensen hier dit weten voordat de porto opengetrokken wordt, omdat men zich gedwongen voelt door bepaalde personen om te dokken.

Toch grappig dat jullie private clubje verdediging nodig heeft, als het zo goed is, als je beweerd... :X ;)
Er is hier indd wat voor te zeggen ;)
Je had ook bepaalde limiet op gratis accounts kunnen zetten bv 20 api calls per dag.
Site invite only houden en dan ben je wel redelijk safe. :)

Ach zo hebben de meeste sites wel wat. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 10 april 2013 @ 14:49:44 #112
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_125112613
GoT kwam afgelopen week in principe 2 keer goed binnen, maar alletwee de keren met een password waardoor SabNZBD flipte... Uiteindelijk maar handmatig gedownload.

Gasten die er een html file bij zetten die verwijst naar een site waar je eerst aan een quiz mee moet doen om een password te krijgen mogen ze ook ophangen trouwens..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_125112779
Nog steeds geen problemen gehad met Hitnews, Gister account afgelopen dus vandaag gewoon weer voor een jaar bestellen
  woensdag 10 april 2013 @ 17:06:34 #114
251119 Rainesz
flets outz
pi_125117624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
Nog steeds geen problemen gehad met Hitnews, Gister account afgelopen dus vandaag gewoon weer voor een jaar bestellen
Blij dat ik er weg ben posts ouder dan 100 dagen zijn een crime om te downloaden :P
En me upload was geblocked om vage reden, niemand kon me uitleg geven. :')

Sunny FTW! *O*
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_125118031
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Blij dat ik er weg ben posts ouder dan 100 dagen zijn een crime om te downloaden :P
En me upload was geblocked om vage reden, niemand kon me uitleg geven. :')

Sunny FTW! *O*
Ah net gekocht, Ik share met 4 andere mensen dus is iig nog het besten voor mij.
Heb nergens last van download dan ook niet veel series
pi_125309645
Iemand een idee waar ze content aanbieden met nederlandse ondertitels? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125310430
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ze content aanbieden met nederlandse ondertitels? :P
http://www.bierdopje.com/ ?
pi_125310525
quote:
Meer in de trant van multimedia met Nederlandse ondertitels ;)
Maar toch bedankt :) die gebruikte ik al.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125310550
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef relativity het volgende:

[..]

Meer in de trant van multimedia met Nederlandse ondertitels ;)
Maar toch bedankt :) die gebruikte ik al.
nzbserver.com ?
pi_125310716
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

nzbserver.com ?
Ah dank u :) gebruikte eerst ftdworld, maar die zoekfunctie is daar alles behalve goed :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125311135
Het op de man spelen mag best achterwege blijven, als het ene je niet bevalt ga je naar een ander. :)
Powered by Janetje®
pi_125311970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:36 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Ik heb ook Newznab sites mét een actief forum en absoluut ook mét aardige mensen. Het is niet zo dat er alleen maar aardige mensen te vinden zijn bij jullie private clubje hoor :') (het is trouwens niet zo aardig om mensen eruit te knikkeren die niet betalen of zelfs niet kunnen betalen, dan ben je imho gewoon wat zielig bezig).
En ik zei niet dat ik alles gratis wil (le-zen!), maar om alles binnen te harken wat je nodig hebt, is doneren geen noodzaak, zeker niet i.c.m. Spotnet (en goede payservers), dit is puur mijn bevinding en het lijkt me wel zo eerlijk dat meer mensen hier dit weten voordat de porto opengetrokken wordt, omdat men zich gedwongen voelt door bepaalde personen om te dokken.

Toch grappig dat jullie private clubje verdediging nodig heeft, als het zo goed is, als je beweerd... :X ;)
Zullen wij samen een private clubje beginnen? :')
pi_125312686
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zullen wij samen een private clubje beginnen? :')
Mag ik meedoen?
Kunnen we de domeinen brein.me en spotweb.me misschien gebruiken?
pi_125323054
Wtf?! GoT is mislukt :{.
pi_125323509
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef Orbeatle het volgende:
Wtf?! GoT is mislukt :{.
Lees je DM ff....

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 20:35:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')