Ik zie een adhd kneus heel hard schreeuwen en krijsen en de tekenfilmfiguur uithangen, terwijl zijn materiaal hemeltergend onleuk is.quote:
Ieder zijn humorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie een adhd kneus heel hard schreeuwen en krijsen en de tekenfilmfiguur uithangen, terwijl zijn materiaal hemeltergend onleuk is.
Nee hoor niks baas aan.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een ontzettende sukkel. Als je schreeuwt zijn je slechte grappen niet ineens wel grappig.
Natuurlijk niet, iedereen die hem te gek vind, heeft niet de capaciteiten om een FOK! account aan te maken.quote:
Ik hou van ADHD'ersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie een adhd kneus heel hard schreeuwen en krijsen en de tekenfilmfiguur uithangen, terwijl zijn materiaal hemeltergend onleuk is.
Nee hoor niks baas aan.
Haha lol haha.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedereen die hem te gek vind, heeft niet de capaciteiten om een FOK! account aan te maken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk één van de weinige komieken die ik zo nu en dan wel grappig vind.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk één van de weinige komieken die ik zo nu en dan wel grappig vind.
Dat is toch gewoon verschrikkelijk uitgekauwd en niet grappig meer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |