Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef Yskoud het volgende:
Ik heb vroeger vaak een zak muntgeld gestort bij de ABN-Amro en toen duurde het enkele dagen voordat het op mijn rekening stond. Mijn vraag is dan ook word het anno 2013 direct op jouw rekening gestort?
wissel het bij een kleine winkel, die willen graag muntgeld hebben en jij bent van je munten afquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef Yskoud het volgende:
Ik heb vroeger vaak een zak muntgeld gestort bij de ABN-Amro en toen duurde het enkele dagen voordat het op mijn rekening stond. Mijn vraag is dan ook word het anno 2013 direct op jouw rekening gestort?
kijk eens in de bost boven die van jouquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Heeft iemand al de tip gegeven om naar een kleine zelfstandige winkel te gaan? Toen ik nog een bijbaan had in betaalde ik de hele week eigenlijk alleen maar met papiergeld bij de grote ketens. Vervolgens op zaterdag meer mooi 10 of 15 euro extra muntgeld in de kassalade. En collega's deden hetzelfde.
Jij krijg meteen je papiergeld en de kleine zelfstandige bespaard weer wat geld. Een rolletje munten kost tegenwoordig 50 cent! En voor storting moet je bij de meeste banken ook betalen, ondanks dat het een volledig geautomatiseerd proces is.
Vroegah kon je bij het loket nog gratis munten inleveren of rolletjes halen. Regelmatig liep ik met 1000 euro in een envelopje naar de bank en met een loodzware tas vol munten terug. Het was ook maar 300 meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |