abonnement Unibet Coolblue
pi_123966388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:33 schreef tribalwars het volgende:
nu?
Yes! :Y
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:42:02 #177
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123966672
quote:
die strepen zijn over duidelijk chemtrails want zo als je ziet waaier ze uit in wolken. sommige mensen denken dat normale wolken luchten zijn maar die hebben het fout. het lijkt op cirus wolken maar die zo zien ze er niet uit. cirrus wolken zien er lichter uit. en bestaan niet uit groot strepen.

Cirrus uncinus is een wolkensoort en is onderdeel van een internationaal systeem om wolken te classificeren naar eigenschap volgens de internationale wolkenclassificatie. Cirrus uncinus komt van het wolkengeslacht cirrus, met als betekenis krullen van het haar en de term uncinus komt van haakvormig of klauwvormig. De Cirri uncini wolken lijken op haarlokken. Cirrus is Latijn voor haarlok of pluim en uncinus is afgeleid van uncus, Latijn voor haak, en betekent daarom haakvormig. De cirrus uncinus hoort bij de familie van hoge wolken.
De Cirrus uncinus ontstaan doordat uit wolkenlokken kleine ijskristallen vallen, die door de wind meegevoerd worden. Ze komen achter elkaar terecht en zo lijken ze voor de waarnemer lange haarlokachtige draden.
Uit een momentopname van de Cirrus uncinus is geen weersvoorspelling te trekken. Voor een goede weersvoorspelling moet men namelijk de ontwikkeling van de wolken volgen. Als de sluiers in de komende uren dun en los uitzien, mag men aanhoudend mooi weer voorspellen. Als ze echter dikker worden, kan men slecht weer verwachten.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:54:15 #178
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123967117




[ Bericht 10% gewijzigd door Gray op 12-03-2013 18:07:21 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_123967810
quote:
Voor elk plaatje moet je een nieuwe img-tag gebruiken. Ik heb het voor je gefixed, al weet ik niet waarom de eerste niet werkt.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:12:57 #180
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123968062
oke maar zo als jullie zien zijn dit cirrus wolken en niet dat eerste plaatje zoals weerman er doorheen douwen . die onderstaan zijn cirrus wolken en de bovenstaande zijn chemtrails .
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:13:23 #181
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123968089
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor elk plaatje moet je een nieuwe img-tag gebruiken. Ik heb het voor je gefixed, al weet ik niet waarom de eerste niet werkt.
bedankt
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:13:57 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123968116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die strepen zijn over duidelijk chemtrails want zo als je ziet waaier ze uit in wolken. sommige mensen denken dat normale wolken luchten zijn maar die hebben het fout. het lijkt op cirus wolken maar die zo zien ze er niet uit. cirrus wolken zien er lichter uit. en bestaan niet uit groot strepen.

...
Nee dat heb je dus fout. Als de weersomstandigheden er naar zijn kunnen condenssporen uitgroeien tot wolken. Dit heeft te maken met de combinatie van temperatuur en vochtigheid. Als de lucht 'klaar is om te condenseren' heeft het ergens een startpunt nodig. De condenssporen van vliegtuigen kunnen dan de vocht houdende lucht er omheen aanzetten om ook te condenseren. Diezelfde balans bepaalt ook of strepen langer blijven hangen, gelijk weer oplossen in de omringende lucht, of misschien zelfs helemaal niet ontstaan.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Dew_point
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:16:25 #183
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123968237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat heb je dus fout. Als de weersomstandigheden er naar zijn kunnen condenssporen uitgroeien tot wolken. Dit heeft te maken met de combinatie van temperatuur en vochtigheid. Als de lucht 'klaar is om te condenseren' heeft het ergens een startpunt nodig. De condenssporen van vliegtuigen kunnen dan de vocht houdende lucht er omheen aanzetten om ook te condenseren. Diezelfde balans bepaalt ook of strepen langer blijven hangen, gelijk weer oplossen in de omringende lucht, of misschien zelfs helemaal niet ontstaan.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Dew_point
vergelijk de eerste afbeelding maar met dat artikel
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:23:35 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123968546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef tribalwars het volgende:

[..]

vergelijk de eerste afbeelding maar met dat artikel
Die afbeelding laat het effect zien van de relatieve vochtigheidsgraad beschreven in die pagina. Een vliegtuigmotor produceert oa waterdamp en roetdeeltjes in zijn uitlaatgassen. De roetdeeltjes kunnen als startpunt dienen voor condens vorming, wat versterkt wordt door de lokale verhoging van de vochtigheidsgraad.

Ben je het met een specifiek punt hierboven (en de vorige post) niet eens? Zo ja, waarom dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:41:54 #185
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123969342
i
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die afbeelding laat het effect zien van de relatieve vochtigheidsgraad beschreven in die pagina. Een vliegtuigmotor produceert oa waterdamp en roetdeeltjes in zijn uitlaatgassen. De roetdeeltjes kunnen als startpunt dienen voor condens vorming, wat versterkt wordt door de lokale verhoging van de vochtigheidsgraad.

Ben je het met een specifiek punt hierboven (en de vorige post) niet eens? Zo ja, waarom dan?
je hebt wel een punt maar contrail strepen blijft maar een paar uur hangen en chemtrails hele dag. maar uit deze afbeelding kon je wel chemtrails strepen vinden. maar er zullen ook wel wat contrail strepen terug vinden. heb je die documentaire gezien over chemtrails? die legt heel duidelijk het verschil uit tussen contrail en chemtrails. als je dan nog niet gelooft in chemtrails weet ik het ook niet meer.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:43:35 #186
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123969417
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:22:37 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123971210
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef tribalwars het volgende:
i

[..]

je hebt wel een punt maar contrail strepen blijft maar een paar uur hangen en chemtrails hele dag. maar uit deze afbeelding kon je wel chemtrails strepen vinden. maar er zullen ook wel wat contrail strepen terug vinden. heb je die documentaire gezien over chemtrails? die legt heel duidelijk het verschil uit tussen contrail en chemtrails. als je dan nog niet gelooft in chemtrails weet ik het ook niet meer.
Onzin. Ook contrails kunnen uren blijven hangen. Zie dat verhaal over vochtigheid van de lucht etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:37:14 #188
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123979721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onzin. Ook contrails kunnen uren blijven hangen. Zie dat verhaal over vochtigheid van de lucht etc.
ja contrails kun ook lang blijven hangen maximaal enkele uren maar chemtrails verdikken naar loop van tijd. chemtrail strepen worden steeds groter en een geven moment zijn er dan melk achtig wolken als het helder is. of chemtrails mengen met lucht. een duidelijk verschil contrail strepen worden bijna niet groter. en chemtrail strepen worden wel groter en vormen wolken of mengen met wolken. maar kijk dat filmpje maar.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:40:47 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_123979969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onzin. Ook contrails kunnen uren blijven hangen. Zie dat verhaal over vochtigheid van de lucht etc.
Klopt. Soms blijven ze heel lang hangen, valt mij op dat ze langer blijven bij zonniger weer.
Mooie foto's trouwens tribal.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:45:34 #190
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123980289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Soms blijven ze heel lang hangen, valt mij op dat ze langer blijven bij zonniger weer.
Mooie foto's trouwens tribal.
zijn wel van internet kon geen foto's uploden van mijn ipod. maar het gaat om de voorbeelden
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:47:27 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_123980423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef tribalwars het volgende:

[..]

zijn wel van internet kon geen foto's uploden van mijn ipod. maar het gaat om de voorbeelden
Ik heb nog steeds geen foto's kunnen maken. Vanmiddag was ik op mijn werk, dus dan gaat het niet. Hopelijk komend weekend.
Ik zal eens zoeken bij mijn foto's ik heb hier ooit een aantal geplaatst.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:52:16 #192
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123980784
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja contrails kun ook lang blijven hangen maximaal enkele uren maar chemtrails verdikken naar loop van tijd. chemtrail strepen worden steeds groter en een geven moment zijn er dan melk achtig wolken als het helder is. of chemtrails mengen met lucht. een duidelijk verschil contrail strepen worden bijna niet groter. en chemtrail strepen worden wel groter en vormen wolken of mengen met wolken. maar kijk dat filmpje maar.
Ok, of je hebt mijn stukken niet goed gelezen, of je hebt mijn vraag niet volledig beantwoord. Ik beschrijf hierboven toch kort het proces hoe een startpunt van condens voor extra wolken kunnen zorgen. Welk deel daarvan ben je het niet mee eens, en waarom?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:55:11 #193
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123981003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok, of je hebt mijn stukken niet goed gelezen, of je hebt mijn vraag niet volledig beantwoord. Ik beschrijf hierboven toch kort het proces hoe een startpunt van condens voor extra wolken kunnen zorgen. Welk deel daarvan ben je het niet mee eens, en waarom?
omdat condens niet voor extra wolken zorgt een fabeltje hoogstens maar een paar uren blijft hangen. het zijn toch echt chemtrails die je dan ziet die zorgen voor die extra wolken of mengen met wolken en blijven vaak heel de dag hangen in de lucht.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:57:28 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123981205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat condens niet voor extra wolken zorgt een fabeltje hoogstens maar een paar uren blijft hangen. het zijn toch echt chemtrails die je dan ziet die zorgen voor die extra wolken of mengen met wolken en blijven vaak heel de dag hangen in de lucht.
En waarom zorgt condens niet voor extra wolken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:02:16 #195
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123981582
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom zorgt condens niet voor extra wolken?
dat is gewoon zo kijk maar dat filmpje kan misschien wel voor wat wolkjes zorgen maar niet dat de hele lucht bedekt is met melkachtig wolken op het einde van een mooi lente dag.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:06:40 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123981903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat is gewoon zo kijk maar dat filmpje kan misschien wel voor wat wolkjes zorgen maar niet dat de hele lucht bedekt is met melkachtig wolken op het einde van een mooi lente dag.
"dat is gewoon zo" is geen reden he :) Probeer het nou nog eens. Kan je het voor jezelf uitleggen? Zo niet, dan is dat een belangrijke hint dat je dit op blind vertrouwen zegt, zonder te snappen waar je over praat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:15:15 #197
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123982483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

"dat is gewoon zo" is geen reden he :) Probeer het nou nog eens. Kan je het voor jezelf uitleggen? Zo niet, dan is dat een belangrijke hint dat je dit op blind vertrouwen zegt, zonder te snappen waar je over praat.
omdat vliegtuig strepen niet veel groter worden en in wolken veranderen kan wel maar dan is niet de hele lucht bedekt met melk achtige wolken. vliegtuig strepen blijven maar een paar uur hangen en zorgen voor bijna geen extra wolken dat is een fabel dat ze wolken kunnen vormen dat hebben ze in je hoofd gezet zodat ze kunnen sproeien. zonder dat mensen het opmerken en,dat werkt best aardig want de meeste mensen denken dat het vliegtuigen zijn die voor die melkachtig wolken zorgen op een zomerse zonnige dag. terwijl dat chemtrails zijn die dat doen die vormen chemisch kunstmatig wolken . en als je goed kijkt zie je uit een normaal passagiers vliegtuig maar een klein streep komen contrail. die grote streep die kunstmatige wolken vormt chemtrails worden vaak veroorzaakt door militair vliegtuigen. weet je ook waarom we worden besproeit. dat leg ik je even uit. we worden bespoeit zodat we zwakker worden , niet meer ons eigen voedsel kunnen kweken dus moeten we aangepaste zaden komen verdienen ze heel veel aan, bevolking verminderen zo proberen ze het aantal mensen te verkleinen. want chemtrails hoort bij de agenda van de illuminati en vrijmetselaars. leg ik het zo goed uit.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:19:33 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123982800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat vliegtuig strepen niet veel groter worden en in wolken veranderen kan wel maar dan is niet de hele lucht bedekt met melk achtige wolken. vliegtuig strepen blijven maar een paar uur hangen en zorgen voor bijna geen extra wolken dat is een fabel dat ze wolken kunnen vormen dat hebben ze in je hoofd gezet zodat ze kunnen sproeien. zonder dat mensen het opmerken en,dat werkt best aardig want de meeste mensen denken dat het vliegtuigen zijn die voor die melkachtig wolken zorgen op een zomerse zonnige dag. terwijl dat chemtrails zijn die dat doen die vormen chemisch kunstmatig wolken . en als je goed kijkt zie je uit een normaal passagiers vliegtuig maar een klein streep komen contrail. die grote streep die kunstmatige wolken vormt chemtrails worden vaak veroorzaakt door militair vliegtuigen. weet je ook waarom we worden besproeit. dat leg ik je even uit. we worden bespoeit zodat we zwakker worden , niet meer ons eigen voedsel kunnen kweken dus moeten we aangepaste zaden komen verdienen ze heel veel aan, bevolking verminderen zo proberen ze het aantal mensen te verkleinen. want chemtrails hoort bij de agenda van de illuminati en vrijmetselaars. leg ik het zo goed uit.
Dat zijn veel woorden, maar nog steeds geen antwoord op de vraag :) Heb je dat zelf niet door? Je zegt nu zoiets als condens sporen worden niet groter omdat ze niet groter worden. Dat is geen verklaring.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:25:14 #199
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123983201
condens sporen worden bijna niet groter omdat het natuurkundig niet kan.
chemtrails sporen worden wel groter omdat er stoffen in zitten die ervoor zorgen dat er makkelijk wolken worden gevormt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:26:56 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123983338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
condens sporen worden bijna niet groter omdat het natuurkundig niet kan.
chemtrails sporen worden wel groter omdat er stoffen in zitten die ervoor zorgen dat er makkelijk wolken worden gevormt.
Dat kan dus prima, natuurkundig gezien. Als de lucht een dusdanig hoge luchtvochtigheid heeft dat de lucht op het punt van wolkvorming zit bijvoorbeeld. Het condensspoor functioneert dan als een soort katalysator.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')