SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
tampon erin en bek houwe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:03 schreef -Engel- het volgende: [..]
Wat een feest oh wat een feest
een ongestelde man
![]()
ik gun het alle mannenquote:
het is een vrouwentopic geworden roycoquote:
juist dan heeft roy er wat te zoekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is een vrouwentopic geworden royco
wij hebben er niets te zoeken![]()
* AldoTheApache pakt knapzak en verhuist naar een andere SC
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is een vrouwentopic geworden royco
wij hebben er niets te zoeken![]()
* AldoTheApache pakt knapzak en verhuist naar een andere SC
Ik ook van jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist dan heeft roy er wat te zoeken
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaaa toe nou man... we moeten het nog hebben over schoenen, nagellak, welke bh maat, en welk jurkje ik def niet aan moet als er gedated wordt![]()
ik heb AA65.. En jij? En ik heb maat 40 van schoenen. Ik draag graag hakken, maar loop meestal op gympen. Soms draag ik nagellak. Het liefst knalrode.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaaa toe nou man... we moeten het nog hebben over schoenen, nagellak, welke bh maat, en welk jurkje ik def niet aan moet als er gedated wordt![]()
ik weet het schat... Wie niet?quote:
Goede vraagquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het schat... Wie niet?
onbeantwoordbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |