SPOILER: Pinautomaat openbrekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inbreken in het museumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Highspeed chaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De buit in je hideout verbergenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uit het politiebureau ontsnappenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het al jaren, klaagt men daar dan ook over? Verder is het natuurlijk wel belangrijk dat bij al deze sets ook politie ventjes worden geleverd waar je deze bij Playmobil er natuurlijk bij moet kopen.
Zelf vind ik het trouwens topsets waarvan ik wou dat ik ze vroeger had
[ Bericht 3% gewijzigd door Timwonnacott op 16-02-2013 19:18:04 ]![]()
Je moet wel een gedegenereerd paarsejurkenwijf zijn om hiervan een probleem te maken.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Anne Hamed was de klaagster in de OP, kwam het wat te dichtbij, Anne? Herinnerde het je aan je man? Dat Anne Hamed bang is dat haar kinderen een bankoverval na gaan spelen verbaasd me niet eigenlijk, maar dat ze dat met playmobiel doen, dat verbaasd me.
[ Bericht 22% gewijzigd door Pietverdriet op 17-02-2013 09:34:20 ]In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ja, klopt, daar lieten de makers van Playmobil zich destijds ook op voorstaan. Dit is wat dat betreft wel een opvallende trendbreuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer dat het niet klopt. Lego en playmobil hebben altijd speelgoed gemaakt waarbij wapens iets van een andere tijd zijn. Als je je kinderen wil laten spelen met het idee dat je echt een pistool onder je kussen moet hebben liggen omdat de wereld vergeven is van gevaar dan koop je maar ander speelgoed. Over betutteling gesproken....quote:Niet agressief
Hans Beck breidde zijn succesvolle poppetjesfamilie uit. Er kwamen indianen, cowboys. Schieten konden ze niet. Bayer „Hij wilde geen agressief speelgoed maken. Maar indianen en cowboys zonder geweer, dat gaat nu eenmaal niet." Als concessie maakte Beck modellen die hun wapen alleen maar rechtop konden houden. Na protesten van inkopers en kinderen ging Playmobil toch door de bocht. Beek bleef echter zijn eigen stempel op het produkt drukken. Een poging om hem een jaar of tien geleden zo ver te krijgen dat hij in navolging van Ronald Reagans 'Star Wars' een ruimteoorlog in hard plastic creëerde, mislukte. Het werd een vreedzame basis in de ruimte zonder laserkanonnen en andere dood en verderf zaaiende attributen. Beek: „Ik houd daar niet van. Kijk ook maar eens naar mijn cowboys, indianen en die nieuwe piratenkapitein. Ze zijn getemd agressief. Door een overgedoseerde hoofdbedekking en een klein buikje blijft de schurk goedmoedig."
Leeuwarder courant, 12-11-1988, p. 43 (via kb.nl)![]()
Het is ook maar hoe ver je wil gaan. Is het ook betuttelend dat er nog geen 'gated community'-set is, met een gangrape-groepje dat er buiten gehouden moet worden? Waar is de Mexicaanse drugskartelplayset? Inclusief de pick-uptruck met afgesneden ledematen en geslachtsdelen en het columbian necktie-poppetje? In de militaristische hoek is er ook nog veel winst te behalen, een leuke renditionset met Gitmo erbij en een sleepdeprivation of waterboardaanvullingsset, een bus vol met kinderen en een zelfmoordterrorist maken het helemaal compleet.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:49 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, klopt, daar lieten de makers van Playmobil zich destijds ook op voorstaan. Dit is wat dat betreft wel een opvallende trendbreuk.
[..]
Er zijn vast volwassenen die vinden dat je kinderen niet vroeg genoeg met speelgoed kunt leren dat dat normaal is en erbij hoort, met name vanuit hun professionele blik en politieke overtuiging. Alleen is het aan de ouders wat betreft hun kinderen, en die ouders die aansluiting zoeken bij de kinderlijke onschuld konden altijd vertrouwen op playmobil en lego. Die hoeven dan niet voor te selecteren van dit mag en dat mag niet, nee, lego en playmobil mogen. Dat komt met het merk, het merk is berekenbaar en betrouwbaar, wapens en geweld beperken zich tot andere tijden, en de moderne boeven zijn kluizenkrakers en wegpiraten.
Dat je dan de grens trekt bij een gewapende overval, een vergrijp wat toch als zeer ernstig, traumatiserend en gevaarlijk wordt ervaren, lijkt me niet zo heel raar. Als ouders lekker gewelddadig speelgoed willen kunnen ze bij een ander merk terecht, niks betutteling.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Soms ben je echt een histeries giltrutjeIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: