abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122824632
Mijn zus heeft een Wii, toen ze nog thuis woonde kocht ik er wel eens een spel voor, zo ook Dragonball Z budokai Tenchaichi 2 en later 3.

Erg leuke games met gruwelijk veel personages speelbaar en veel lokaties.

Nu heb ik wat demo's gespeeld van Dragonball Z games op de X360 en ik heb er een gekocht en de volgende dag weer teruggebracht want het is allemaal gewoonweg niet half zo goed als tenchaichi 3, laat staan deel 2.

Graphics zijn mooier, maar er zijn erg weinig vechters en sommigen hebben zelfs een erg slecht vechtsysteem waarbij het niet om vaardigheid gaat maar om een soort van rock/paper/sizzors geval, waardoor er geen enkel plezier zit in het vechten.

Nu is mijn vraag dus: wat is de beste Dragonball Z game op de X360? Ik ben niet van plan om zelf een Wii aan te schaffen alleen voor Dragonball Z.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:43:32 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122825052
Naruto Ultimate Ninja Storm 2 of Generations.

Er zijn geen echt goede Dragon Ball games voor de 360, dus dan kun je maar beter voor een anime-fighter gaan die wel prima is.
pi_122825758
je kunt vast ergens een PS2 op de kop tikken voor weinig
Dragonball Z Budokai Tenchaichi 2 ergens 2e hands kopen en gaan met die banaan
dude here
pi_122828002
Denk dat ik dan eerder nog een Wii aanschaf aangezien ik de games dan al heb, die zijn meegegaan met mijn zus en ik speel ze daar af en toe nog wel eens.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')