abonnement Unibet Coolblue
pi_122798467
Ooit schaalmodellen verzameld, maar doe er nu niets meer mee, dus ze mogen naar de volgende liefhebber :)

Ik heb in de aanbieding:

http://imgur.com/meSSnBl,(...)ny,BVfwDBT,CZPCEWc#2

Ik heb deze twee een aantal jaar geleden voor 200,- Euro per stuk gekocht op een beurs, bij de Benz hal. Ik kan nergens een merk ontdekken, maar zoals te zien op de pix, is het behoorlijk gedetailleerd gemaakt allemaal. De coupe is in uitstekende staat, bij de roadster sluit een van de deuren niet perfect meer. Heb van allebei de doos nog, maar die zijn in redelijke tot slechte staat.

Vraagprijs: 125 Euro voor de set.

Daarnaast heb ik nog een aantal Maisto modellen en 1 Burago:

Ook hier heb ik alle dozen van, maar ook in redelijke tot slechte staat. De Porsche was een limited edition, heb ik toen 75 Euro voor betaald. Voor de rest allemaal rond de 5 tientjes.

Deze mogen allemaal in een keer weg voor 50 Euro.

Voor de echte liefhebber die alles in een keer koopt: 150 Euro :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_122865701
Kick...geen liefhebbers hier?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_122866145
Wat een kutsite, dat imgur.
Ik kan de rest van de foto's niet bekijken...
People assume too much.
pi_122866975
Ik ook niet..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:21:53 #5
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_122875360
misschien een op een andere site zetten?? er is maar 1 foto te zien
pi_123198855
Ik krijg het op m'n werk niet voor elkaar, ik kan ze ook mailen bij interesse...
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_123408154
Kick.
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_123447164
De Maisto modellen zijn allemaal verkocht, nu alleen nog de SLR's te koop :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')