Wat doe je moeilijk, TS, je kunt overal in Europa, inclusief overzeese gebiedsdelen en bijna overal ter wereld gaan wonen met behoud van uitkering voor de rest van je leven.quote:Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Bonaire, Sint Eustatius en Saba
Wie gaat wonen in een van de Koninkrijkslanden Aruba, Curaçao en Sint Maarten of op een van de eilanden Bonaire, Sint Eustatius en Saba, mag de uitkering in principe meenemen. De hoogte van een aantal uitkeringen kan wel veranderen door de invoering van het ‘woonlandbeginsel’. Het gaat daarbij om de kinderbijslag, het kindgebonden budget, de Anw-uitkering en de WGA-vervolguitkering.
De helft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:03 schreef Yi-Long het volgende:
De Antillen zijn nu een NLse gemeente toch!? Ga je lekker daar chillen. Niets mis mee.
Kroatie it is, lekker op het strand hangen voor een habbekrats.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:55 schreef LXIV het volgende:
Je kunt steuntrekken in:
Een uitkering meenemen naar een land buiten de EU of de EER is alleen mogelijk als Nederland met dat land een verdrag heeft gesloten. Nederland heeft een verdrag afgesloten met:
Argentinië, Australië, Belize, Bosnië-Herzegovina, Canada, Chili, Ecuador, Egypte, Filippijnen, Hongkong, India, Indonesië, Israël, India, Japan, Jordanië, Kaapverdië, Kosovo, Kroatië, Macedonië, Marokko, Monaco, Montenegro, Nieuw-Zeeland, Pakistan, Panama, Paraguay, Servië, Suriname, Thailand, Tunesië, Turkije, Uruguay, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Zuid-Korea.
En natuurlijk in:
België (1952)
Bulgarije (2007)
Cyprus (2004)
Denemarken (1973)
Duitsland (1952)
Estland (2004)
Finland (1995)
Frankrijk (1952)
Griekenland (1981)
Hongarije (2004)
Ierland (1973)
Italië (1952)
Letland (2004)
Litouwen (2004)
Luxemburg (1952)
Malta (2004)
Nederland (1952)
Oostenrijk (1995)
Polen (2004)
Portugal (1986)
Roemenië (2007)
Slovenië (2004)
Slowakije (2004)
Spanje (1986)
Tsjechië (2004)
Verenigd Koninkrijk (1973)
Zweden (1995)
En ook nog naar:
Guadeloupe
Martinique
Mayotte
Frans-Guyana
Réunion
Frans-Polynesië
Wallis en Futuna
Saint-Pierre en Miquelon
Frans Sint-Maarten
Saint-Barthélemy
Brits Antarctisch Territorium
Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden
Brits Territorium in de Indische Oceaan
Sovereign Base Areas of Akrotiri and Dhekelia
Pitcairneilanden
Falklandeilanden
Sint-Helena
Anguilla
Britse Maagdeneilanden
Gibraltar
Kaaimaneilanden
Montserrat
Bermuda
Turks- en Caicoseilanden
De Azoren
Madeira
Canarische eilanden
Spitsbergen
Jan Mayen
Bouvet
Keuze genoeg toch?
Je kunt ook gewoon lekker steun gaan trekken in Zuid-Afrika hoor. Is gewoon een verdragsland. En ook nog eens geschikt om wat te sjoemelen met declaraties van artsen etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Kroatie it is, lekker op het strand hangen voor een habbekrats.
Als je dat kan ben je gewoon baas.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Gratis op kosten van de hardwerkende Nederlander vakantie vieren
Guadeloupe lijkt me ook wel tof.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon lekker steun gaan trekken in Zuid-Afrika hoor. Is gewoon een verdragsland. En ook nog eens geschikt om wat te sjoemelen met declaraties van artsen etc.
Er is keuze genoeg en je hoeft te natuurlijk niet te beperken tot maar één land.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je dat kan ben je gewoon baas.
[..]
Guadeloupe lijkt me ook wel tof.
En wajong en alles kan ik gewoon lekker mee nemen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is keuze genoeg en je hoeft te natuurlijk niet te beperken tot maar één land.
Dat zal in de praktijk geen probleem zijn, al is die wajong formeel natuurlijk omdat je niet kunt werken. Dus is het wel fraude.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:00 schreef Argo het volgende:
[..]
En wajong en alles kan ik gewoon lekker mee nemen?
Je zou zomaar kunnen zwartwerken en wajong erbij, lekker relaxed.
Hmm ja dan maar gewoon de uitkering...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal in de praktijk geen probleem zijn, al is die wajong formeel natuurlijk omdat je niet kunt werken. Dus is het wel fraude.
Ruttequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef arjan1212 het volgende:
lxiv. het kabinet rutte2 , ging toch de export van uitkeringen ( behalve aow ) naar welk land dan ook , stopzetten?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:48 schreef ViezeFur het volgende:
hoe gaat het met de strijd tegen de tovenaars ts?
Volgens mij sowieso niet naar alle EU-landen en overzeese gebiedsdelen van de EU. En het stopzitten ging volgens mij, maar niet 100% zeker, met name om landen die niet met ons wilden meewerken als Nederland vermoedens had van fraude. Bijvoorbeeld een echtpaar van begin 30 dat opgaf 15 kinderen in het thuisland te moeten onderhouden. Dat kan, daar krijg je dan kindertoeslag voor, maar dan wil Nederland wel dit op papier hebben van het land. Geeft het land dit niet, dan is dit lastig. Nederland wil dat die landen meewerken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef arjan1212 het volgende:
lxiv. het kabinet rutte2 , ging toch de export van uitkeringen ( behalve aow ) naar welk land dan ook , stopzetten?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ja dan maar gewoon de uitkering...
[..]
Rutte
ja ik zie het inderdaad, dat je nu een christenpersoonlijkheid hebt. ik vond je als halfgod cooler manquote:
Ja dat is ook wel zo, maar ik voel me geen halfgod meer ik ben kracht kwijt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ja ik zie het inderdaad, dat je nu een christenpersoonlijkheid hebt. ik vond je als halfgod cooler man
ik hoop dat je hem terugvindt anders zijn wij allen gedoemdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar ik voel me geen halfgod meer ik ben kracht kwijt.
Weet niet goed, waar te zoeken....quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ik hoop dat je hem terugvindt anders zijn wij allen gedoemd
je hebt gewoon teveel strijd in jezelf mi mangquote:
goed plan. Bijstands/wajong Uitkering = werk zoeken of op de sociale werkplaats werken en niet anders.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef arjan1212 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |