abonnement Unibet Coolblue
pi_122676923
Ik bedoelde ook meer als de saldo-opgave elk jaar wel is aangekomen, dat het vreemd is dat ze correspondentie over achterstanden blijkaar naar een oud adres sturen.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 februari 2013 @ 15:20:14 #227
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_122677065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef GForceT1 het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze ook de debetrente vergoed hebben? Rood staan is niet echt goedkoop en 35.000 roodstaan kost al gauw 10 euro per dag. Los van het ongemak dat je zelf niets maar dan ook niets meer kunt betalen... Die hadden mij dezelfde dag bij het hoofdkantoor staan :o
Dat hebben ze geregeld, de debetrente is niet in rekening gebracht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_123209943
Beste Dromer,

Graag ontvangen we je hypotheeknummer of anders je postcode/huisnummer.

Alvast hartelijk dank voor je moeite.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Obvion
#Obvion
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:30:39 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123210042
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Obvion het volgende:
Beste Dromer,

Graag ontvangen we je hypotheeknummer of anders je postcode/huisnummer.

Alvast hartelijk dank voor je moeite.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Obvion
#Obvion
Hahaha. Grapje, zeker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123210320
Het bestaat wel, maar ik heb wel even 'achter' gevraagd of het een echt account is.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:39:31 #231
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_123210350
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hahaha. Grapje, zeker.
https://www.obvion.nl/Contact.htm

Ze doen wel aan webcare, neem aan dat ze dagelijks meerdere keren op 'Obvion klacht' etc. googelen...
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:44:19 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123210514
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Ludootje het volgende:

[..]

https://www.obvion.nl/Contact.htm

Ze doen wel aan webcare, neem aan dat ze dagelijks meerdere keren op 'Obvion klacht' etc. googelen...
Slechte webcare: topic niet goed gelezen en er staan heen contactgegevens vermeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123210675
Beste Dromer,

Bij dezen kan ik u melden dat de genoemde webcare niet de echte is.
Wij ontvangen graag uw gegevens via een persoonlijk bericht op deze site.
Onze excuses voor het ongemak.

Gr gr
De eckte eckte Obvion webcare
pi_123223527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Obvion het volgende:
Beste Dromer,

Graag ontvangen we je hypotheeknummer of anders je postcode/huisnummer.

Alvast hartelijk dank voor je moeite.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Obvion
#Obvion
Ze letten wel goed op, na ruim 2 weken contact opnemen via de webcare :D :D :D
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_123226211
Gelukkig met een Sisser afgelopen, maar ik dacht even dat het gewoon een oplichter was.

Ik bedoel, net pak aan als gerechtsdeurwaarder, briefje met Obvion logo en een criminele organisatie heeft een paar ton in handen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_123229382
TS; overigens al een update? :)
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 00:02:17 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123229413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:01 schreef destrovel het volgende:
TS; overigens al een update? :)
Het was toch klaar?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:22:23 #238
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_123241436
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was toch klaar?
Yep... wel nog wachten op een jaaroverzicht want dat is vooralsnog ook niet aangekomen...
Volgende week maar weer (laten) bellen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:23:05 #239
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_123241455
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Dromer het volgende:

[..]

Yep... wel nog wachten op een jaaroverzicht want dat is vooralsnog ook niet aangekomen...
Volgende week maar weer (laten) bellen.
Jaaroverzicht van Obvion zat bij ons ook pas gisteren in de bus :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:23:36 #240
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_123241474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jaaroverzicht van Obvion zat bij ons ook pas gisteren in de bus :)
Ah ok. Nog ff geduld dan. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_123242391
Ik heb hem ook pas vandaag gekregen.
pi_123248215
Voor de zekerheid: de Obvion-webcare is daadwerkelijk van Obvion, gezien het registratieadres. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 24 februari 2013 @ 12:01:39 #243
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_123269775
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Slechte webcare: topic niet goed gelezen en er staan heen contactgegevens vermeld.
Oei.. mijn eigen topic niet zo heel goed in de gaten gehouden. Ik heb nu gereageerd met m'n hypotheeknummers erbij. Wel via hun site want ik doe niet aan twitter. (en dat voor een IT'er :+ )

Ik ben benieuwd of ze nog wat ondernemen.. ik heb het idee dat er ergens in hun systeem een fout zit (mijn adres lijkt het omdat hun brieven retour kwamen) en ik vraag me ook nog steeds af waarom ze voor een gemiste halve termijn dergelijke drastische maatregelen nemen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 24 februari 2013 @ 12:10:43 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123270043
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Oei.. mijn eigen topic niet zo heel goed in de gaten gehouden. Ik heb nu gereageerd met m'n hypotheeknummers erbij. Wel via hun site want ik doe niet aan twitter. (en dat voor een IT'er :+ )

Ik ben benieuwd of ze nog wat ondernemen.. ik heb het idee dat er ergens in hun systeem een fout zit (mijn adres lijkt het omdat hun brieven retour kwamen) en ik vraag me ook nog steeds af waarom ze voor een gemiste halve termijn dergelijke drastische maatregelen nemen.
Aan wie heb je dat gestuurd?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 24 februari 2013 @ 13:53:20 #245
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_123274465
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aan wie heb je dat gestuurd?
Op hun site kun je een emailformulier invullen.
De link naar hun reactie in dit topic heb ik toegevoegd aan mijn reactie.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 24 februari 2013 @ 14:00:48 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123274909
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Op hun site kun je een emailformulier invullen.
De link naar hun reactie in dit topic heb ik toegevoegd aan mijn reactie.
Ah, ok. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_123407104
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Oei.. mijn eigen topic niet zo heel goed in de gaten gehouden. Ik heb nu gereageerd met m'n hypotheeknummers erbij. Wel via hun site want ik doe niet aan twitter. (en dat voor een IT'er :+ )

Ik ben benieuwd of ze nog wat ondernemen.. ik heb het idee dat er ergens in hun systeem een fout zit (mijn adres lijkt het omdat hun brieven retour kwamen) en ik vraag me ook nog steeds af waarom ze voor een gemiste halve termijn dergelijke drastische maatregelen nemen.
Benieuwd hoe ze reageren.
Hou ons op de hoogte!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:50:12 #248
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_124644300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Benieuwd hoe ze reageren.
Hou ons op de hoogte!
Nou.. uiteindelijk hetzelfde verhaal. Ze zouden onze tussenpersoon (waar we geen contact meer mee hadden) gebeld hebben, maar die kon dat niet bevestigen.

Ik blijf het jammer vinden dat Obvion, ondanks de mooie verhaaltjes op hun site, op basis van een halve vergeten termijn mensen uit hun huis wil zetten zonder mee moeite te doen te achterhalen wat er nou mis is gegaan.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_124694617
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:50 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nou.. uiteindelijk hetzelfde verhaal. Ze zouden onze tussenpersoon (waar we geen contact meer mee hadden) gebeld hebben, maar die kon dat niet bevestigen.

Ik blijf het jammer vinden dat Obvion, ondanks de mooie verhaaltjes op hun site, op basis van een halve vergeten termijn mensen uit hun huis wil zetten zonder mee moeite te doen te achterhalen wat er nou mis is gegaan.
Inderdaad een goed voorbeeld van extreem klantonvriendelijk gedrag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')