Dat hebben ze geregeld, de debetrente is niet in rekening gebracht.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze ook de debetrente vergoed hebben? Rood staan is niet echt goedkoop en 35.000 roodstaan kost al gauw 10 euro per dag. Los van het ongemak dat je zelf niets maar dan ook niets meer kunt betalen... Die hadden mij dezelfde dag bij het hoofdkantoor staan
Hahaha. Grapje, zeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Obvion het volgende:
Beste Dromer,
Graag ontvangen we je hypotheeknummer of anders je postcode/huisnummer.
Alvast hartelijk dank voor je moeite.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Obvion
#Obvion
https://www.obvion.nl/Contact.htmquote:
Slechte webcare: topic niet goed gelezen en er staan heen contactgegevens vermeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
https://www.obvion.nl/Contact.htm
Ze doen wel aan webcare, neem aan dat ze dagelijks meerdere keren op 'Obvion klacht' etc. googelen...
Ze letten wel goed op, na ruim 2 weken contact opnemen via de webcarequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Obvion het volgende:
Beste Dromer,
Graag ontvangen we je hypotheeknummer of anders je postcode/huisnummer.
Alvast hartelijk dank voor je moeite.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Obvion
#Obvion
Het was toch klaar?quote:
Yep... wel nog wachten op een jaaroverzicht want dat is vooralsnog ook niet aangekomen...quote:
Jaaroverzicht van Obvion zat bij ons ook pas gisteren in de busquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep... wel nog wachten op een jaaroverzicht want dat is vooralsnog ook niet aangekomen...
Volgende week maar weer (laten) bellen.
Ah ok. Nog ff geduld dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jaaroverzicht van Obvion zat bij ons ook pas gisteren in de bus
Oei.. mijn eigen topic niet zo heel goed in de gaten gehouden. Ik heb nu gereageerd met m'n hypotheeknummers erbij. Wel via hun site want ik doe niet aan twitter. (en dat voor een IT'er )quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte webcare: topic niet goed gelezen en er staan heen contactgegevens vermeld.
Aan wie heb je dat gestuurd?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oei.. mijn eigen topic niet zo heel goed in de gaten gehouden. Ik heb nu gereageerd met m'n hypotheeknummers erbij. Wel via hun site want ik doe niet aan twitter. (en dat voor een IT'er )
Ik ben benieuwd of ze nog wat ondernemen.. ik heb het idee dat er ergens in hun systeem een fout zit (mijn adres lijkt het omdat hun brieven retour kwamen) en ik vraag me ook nog steeds af waarom ze voor een gemiste halve termijn dergelijke drastische maatregelen nemen.
Op hun site kun je een emailformulier invullen.quote:
Ah, ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Op hun site kun je een emailformulier invullen.
De link naar hun reactie in dit topic heb ik toegevoegd aan mijn reactie.
Benieuwd hoe ze reageren.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oei.. mijn eigen topic niet zo heel goed in de gaten gehouden. Ik heb nu gereageerd met m'n hypotheeknummers erbij. Wel via hun site want ik doe niet aan twitter. (en dat voor een IT'er )
Ik ben benieuwd of ze nog wat ondernemen.. ik heb het idee dat er ergens in hun systeem een fout zit (mijn adres lijkt het omdat hun brieven retour kwamen) en ik vraag me ook nog steeds af waarom ze voor een gemiste halve termijn dergelijke drastische maatregelen nemen.
Nou.. uiteindelijk hetzelfde verhaal. Ze zouden onze tussenpersoon (waar we geen contact meer mee hadden) gebeld hebben, maar die kon dat niet bevestigen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze reageren.
Hou ons op de hoogte!
Inderdaad een goed voorbeeld van extreem klantonvriendelijk gedrag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou.. uiteindelijk hetzelfde verhaal. Ze zouden onze tussenpersoon (waar we geen contact meer mee hadden) gebeld hebben, maar die kon dat niet bevestigen.
Ik blijf het jammer vinden dat Obvion, ondanks de mooie verhaaltjes op hun site, op basis van een halve vergeten termijn mensen uit hun huis wil zetten zonder mee moeite te doen te achterhalen wat er nou mis is gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |