Gadverdamme smerige wezens vol huilende ellende zijn het ook eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 10:54 schreef Synthesizer het volgende:
Hellemienosjes
Nou, ik vind het zwaar overdreven hoor, die reactie van die vrouw op youtube, wat een onzin zeg!!! Als je doorlekt, nou regel even iets of was die witte jurk wat onder de kraan uit. Boelshit. Het lijkt wel of ze ondekt heeft, dat ze een enstige ziekte heeft, is toch heel menselijk dat je menstrueert, nou dat lek je soms een keer door.
Grtjs Helma![]()
!!!!!!!
Ik fap soms nog steeds op oude klasgenootjes van de middelbarequote:Op zondag 27 januari 2013 11:11 schreef Saisai het volgende:
Wow, log ik sinds honderd jaar weer in bij Hyves, blijk ik haatmail te hebben. Verdikke.
Ik denk dat zijn fappen op mij wel voorbij is als ik dit zo leesquote:Op zondag 27 januari 2013 11:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik fap soms nog steeds op oude klasgenootjes van de middelbare
Misschien is het wel frustratie en reageert die boos omdat hij nooit echt op jou kan spuitenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn fappen op mij wel voorbij is als ik dit zo lees
zit hem blijkbaar 9 jaar na dato nog steeds dwars. Wel verdrietig voor hem.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien is het wel frustratie en reageert die boos omdat hij nooit echt op jou kan spuiten
wtfquote:
arme jongenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Splutje het volgende:
Epileptische aanval gekregen door die pagina, bedankt TS
Datquote:Op zondag 27 januari 2013 11:31 schreef TheAmazingSun het volgende:
Spontaan oogkanker gekregen van die tekst en achtergrond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |