abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123296590
quote:
waar laat je die jongen in godsnaam allemaal?
De meeste gingen naar een dierenwinkel in de buurt, die ook weer andere dierenwinkels voorzag van gerbils. Maar uiteindelijk zat iedere zowat iedere dierenwinkel vol. Toen ben ik dus via marktplaats de pups gaan verkopen (maar dat was alweer toen ze wat minder jongen begonnen te krijgen). Komen er een beetje mensen Den Bosch gerbils bij je kopen (Terwijl ik zelf in Roermond woon) :o .
pi_123999789
Fraai, kon ik vanmorgen in alle vroegte op gerbil-jacht :')
Ik was ze aan het voeren en toen schoot er eentje snel vantussen.
En dan kruipt ie ook nog onder de bank -O-

Gelukkig zijn ze behoorlijk nieuwsgierig dus even wat voer voor de bank leggen en een paar minuten later kwam ie toch maar weer eronder vandaan :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_128397545
*schop*

Waar kan ik een beetje een fatsoenlijk gerbilhok/bak/ding vinden? :) De gerbils zelf zullen geen probleem worden, er zitten er momenteel heel veel in de opvang waar ik vrijwilligerswerk doe... En ze zijn allemaal heel erg handtam O+
pi_128399346
Voor een gerbil heb je gerbilariums (aquariums van dun glas niet bestendig als aqua met water). Of je neemt een aquarium. Deze zijn vaak op marktplaats te koop tegen kleine prijsjes. Zorg wel voor een goede deksel. Die kan jezelf maken met bv hout en kippengaas.

min.afmeting 50x30 tegenwoordig is dat uit de tijd en worden er steeds grotere maten genoemt op diverse fora's.

Wat goed dat de gerries handtam zijn, dat lukt weinig opvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')