ja ontken het nu maar niet dat zei je welquote:
quote:Met carnaval hebben wij de max wimpers en de wimperlijm gebruikt. Nu mist mijn zus ruim 1 centimeter wimpers, oftewel die zijn uitgevallen door het gebruik van de lijm. Ik zelf heb andere wimperlijm gebruikt, maar omdat die los liet aan de uiteinden heb ik perongeluk ook de max wimperlijm gebruikt en ook ik heb last van wimper uitval op die plekken. Bovendien hebben wij allebei huidbeschadigigen door het gebruik van de wimperlijm. Wij zouden het dan ook fijn vinden als u actie onderneemt en deze wimperlijm uit de handel neemt, want dit spul is levensgevaarlijk! En wij voelen ons diep ongelukkig want we lopen echt voor schut. Zie bijgevoegde foto’s
In afwachting van een antwoord!
Met vriendelijke groet,
-
Gewenste oplossing
Dat laat ik aan uw fantasie over.
Er zijn geen foto's.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef Ceviche het volgende:
Ligt het aan mijn iPad of zijn er geen foto's? Ik wil die foto's echt heel graag zien!
Over de Action trouwens.
-
[..]
Dus het is begrijpelijk dat het personeel denkt dat je spullen jat, maar als ze er iets van zeggen gaat dat te ver?quote:Vanmorgen deed ik boodschappen voor de carnavalsviering van de klas van mijn dochter. In eerste instantie kwam ik alleen voor vouwblaadjes en bedacht bij mezelf dat ik geen mandje nodig had. Toen ik voorbij het serviesgoed liep bleken hier prachtige kommetjes te staan. Omdat ik bedacht dat het anders kon vallen besloot ik het in mijn eigen boodschappentas te stoppen en hier direct mee naar de kassa te lopen. ( dit was sneller dan terug lopen en een mandje te pakken).
Bij de kassa aangekomen werd ik hier op aangesproken door de kassamedewerkster. Begrijpelijk! Er zal vast sprake zijn van frequente winkeldiefstal! Ik bood mijn excuses aan en probeerde uitleg te geven. De medewerkster luisterde echter niet naar mijn verhaal en begon opnieuw en nu nog strenger mij terecht te wijzen. Ik voelde me zo niet gehoord en terecht gewezen dat ik besloot al mijn potentiėle aankopen bij de kassa achter te laten. Ik liep boos weg. Later besefte ik me dat ik zo niet in elkaar zit en voelde me schuldig over mijn eigen gedrag. Ik wil dus ook hiervoor mijn excuses aanbieden, maar ook doorgeven dat het niet handig is zo alle klanten te bejegenen.
Vr. Groet, -
Gewenste oplossing
?
quote:We gingen bij de Albert Heijn XL Sint Jacobslaan in Nijmegen boodschappen doen. We gingen zelf scannen, we hadden alles gescand want we kijken elke keer als we iets gescand hebben op het apparaat of het ook wel uberhaupt gescand is. Aan gekomen bij de kassa om af te rekenen begint het lampje te branden en komt mevrouw controleren. Na controle bleek dat er veel niet gescand was NIET BEWUST DOOR ONS! Wij gaven aan dat er misschien iets niet goed zou zijn met het apparaat, maar dat kan bij albert heijn niet zeggen ze (tuurlijk kan er altijd iets mis zijn met zn systeem dat maak je mij niet wijs) . Gelijk daarna werd ze onvriendelijk en dan word je meteen als een DIEF behandeld. Jaren bij albert heijn boodschappen gedaan en dit was dus de laatste keer door zo behandeld te worden.
Gewenste oplossing
komen jullie zelf maar met een oplossing.
Waar maak je je druk om, dan koop je je burger bij de Febo.quote:Ik had een broodje hamburger vandaag bij de smullers gehaald. Bleek dat de hamburger uit de frituur kwam, ik vind dan ook dat hamburgers niet gefrituurd dienen te worden, maar gegrilled. Dit zou dan ook veel lekkerder zijn.
Gewenste oplossing
ik zou het geweldig vinden als de hamburgers voortaan gegrilled zouden worden. dit gebeurd ook al bij andere hamburger ketens, zoals mc donalds, burgerking, Febo en vele andere.
Vette meuk naar binnen werken op een lege maag, daar voel je je beter van.quote:vrijdag 25 mei heb ik in alle haast de trein naar amsterdam genomen. Ik had hele dag nog niets gegeten dus heb even snel bij smullers patatje en kipburger gekocht. Toen ik in amsterdam aankwam had ik buikpijn en later op de avond koorts en diaree. Dit is de tweede keer dat dit mij overkomt: niets gegeten hele dag in alle haast smullers besteld en vervolgens buikpijn (eerste keer) en diaree/koorts (tweede keer). Omdat ik in beide gevallen niets had gegeten hele dag en het de tweede keer is gebeurd kan ik met zekerheid zeggen dat ik ziek ben geworden van smullers.
Gewenste oplossing
ik hoef geen oplossing, ik eet nooit meer smullers! Is het misschien geen goed idee dat smullers rotterdam centraal iets beter in de gaten wordt gehouden? of moeten er eerst doden vallen?
Opletten bij betalen is too mainstream.quote:Ik had bij de smullers een puntzak friet bestelt met een kortings-munt van 1 euro en toen dacht ik dat ik alleen met contant geld betaalt had. Toen ik thuis kwam en op internet keek bij ING bank online bankieren kwam ik er achter dat ik ook met mijn ING bank betaalt had, dus ik heb twee keer het bedrag betaalt dan dat ik hoefde te betalen.(wat ik twee keer betaal heb is 1,25 euro)
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als ik het geld dat ik teveel betaalt heb terug krijg (dus 1,25 euro).
Klanten die denken dat ze eerst mogen omdat ze meer haast hebbenquote:Ik reisde afgelopen vrijdag van Frankfurt naar Dordrecht(reistijd 5 uur !!)en moest in Venlo overstappen en had wat tijd om iets te eten te halen. Alle laadjes bij de automatiek waren leeg en ook geen friet meer klaar. Maar mijn trein vertrok na 10 min. Ik bestelde, omdat er weinig tijd was dus alleen een friet en een cola. De frites zou na 3,5 minuut klaar zijn!!? dit duurde wat langer en omdat ik mijn trein zou gaan missen vroeg ik of ik mijn geld terug kon krijgen van mijn frites, maar dat kon niet. Ik vertelde dat mijn trein heel snel ging vertrekken, maar die best jongen vertelde dat dit niet mocht en dat hij niet zomaar zijn kassa mocht openmaken.
Ondertussen was hij bezig met het scheppen van friet en ik vroeg of ik dat frietje dat inmiddels klaar stond, maar voor een andere klant was (die had geen haast met zijn trein) mocht hebben omdat ik toch wel haast had. Maar hij vertelde doodleuk dat ik op mijn beurt moet wachten. Ik probeerde hem uit te leggen dat mijn trein echt bijna ging vertrekken.Ik deed gewoon normaal tegen die jongen, maar hij verblikte of verbloosde niet en had totaal geen begrip voor de situatie. Met een lege maag en verborgen boosheid stapte ik vervolgens in de trein.
Gewenste oplossing
geld terug, excuses en Cursus klantvriendelijheid voor de bewuste medewerker.
Huisarrestquote:1.als ouder geen info krijgen omtrent of er al dan niet lesuitval is, wordt niet gegeven ter bescherming van de leerling. ????
2.leerlingen kunnen weg blijven tijdens de lessen, er is geen sanctie bij het niet volgen van de lessen, m.a.w. je kan net zo goed een thuisstudie volgen.
Gewenste oplossing
1. dat ouders info krijgen omtrent het al dan niet uitvallen van de lessen. Tenslotte zijn er nog voldoende zelf betalende ouders die wel de vinger aan de pols willen houden. En nee een 18 jarige is niet altijd zo netjes om alle info te verstrekken. 2.sanctie zou kunnen zijn 2x geen les gevolgd dan geen tentamen voor dat vak maken.
Dit moet een grap zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef Ceviche het volgende:
Over hogeschool Inholland:
[..]
Huisarrest
Ouders die eisen dat hun kind nog wordt meegenomen aan het handje.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef Ceviche het volgende:
Over hogeschool Inholland:
[..]
Huisarrest
Niet het verschil weten tussen vegetarisch en veganistisch etenquote:Klacht Albert Heijn: Vegetarisch producten van Albert Heijn niet 100 % vegetarisch
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 155
In de tivali vegetarisch producten zit ei eiwit in verwerkt ,terwijl de verpakking zegt vegetarisch te zijn
Gewenste oplossing
Eerlijk informatie naar de consument toe en zonodig het product verwijderen uit de schappen
Wat? Hoe kun je nou denken dat je alleen cash betaald hebt als je zelf je pinpas pakt en je pincode intoetst?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Ceviche het volgende:
Ook over smullers (wat voor volk komt daar joh?):
[..]
Opletten bij betalen is too mainstream.
Niet alleen achter de kassaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er bij Smullers op station Venlo idd soms 'n stel debielen achter de kassa staan.
Huh? Je kunt je toch nog wel herinneren of je je pinpas hebt gebruikt of nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Ceviche het volgende:
Ook over smullers (wat voor volk komt daar joh?):
[..]
Opletten bij betalen is too mainstream.
Misschien heeft die klager wel een ernstige vorm van vergeetachtigheidquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh? Je kunt je toch nog wel herinneren of je je pinpas hebt gebruikt of niet
Dan had 'ie daar beter over kunnen klagen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Misschien heeft die klager wel een ernstige vorm van vergeetachtigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |