abonnement Unibet Coolblue
pi_122639711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Is het wel het origineel? Dat wilde ik namelijk eerst ook met andere make-up doen maar toen las ik bij de reacties dat het nepspul was.
Ik heb even gegoogled op hoe je fakes kunt herkennen en deze valt vooralsnog in de echte categorie.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:11:48 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122639866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled op hoe je fakes kunt herkennen en deze valt vooralsnog in de echte categorie.
O ik las gewoon de reviews bij het product/de verkoper, want ze gebruiken vaak plaatjes en andere info van het echte product. Maar als het een echte is heb je een goede deal :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:10:10 #203
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122644747
ik heb die probeerset ook van ebay :)
pi_122662542
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Op aanraden van mensen in dit topic: Lush Ultra Bland O+ Alles weg zonder hard boenen!
Wat kost het?
Vandaag bij Action kwam ik iets tegen. Olie voor het verwijderen van oogmake-up. Dat ging als eens tierelier. Heb niet zo goed gekeken wat het met de rest vd make-up doet. De mascara weghalen is altijd het meest storende namelijk. :)
Thx voor de tip!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:00:03 #205
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122663300
Ik gebruik eigenlijk altijd deze, voor ogen en hele bakkes.



Heb nu dezelfde soort reiniger meegenomen van Albert Heijn eigen merk omdat dit geïntroduceerd werd voor de prijs van 1,-
Van de week eens proberen :)
Ze hadden ook doekjes van AH merk (ook nu voor 1,- ), ik heb sensitive meegenomen omdat die doekjes altijd prikken als de hel bij mij. En deze waren én fijn, én haalden goed de make up weg *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122663668
Nou, mijn plaats voor m'n make-up is verbeterd. *O*

Ter herinnering, zo zwierf mijn make-up door de badkamer zonder kastjes heen (op de wasmachine, in/op/naast/onder/achter de wasbak, etc)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hebben ik en mijn make-up een nieuw plekje. Moet voor winterochtenden of 's avonds alleen nog even een goede lichtbron verzinnen.




En dat wat ik niet/nauwelijks gebruik zit mooi weggestopt in een beautycase in een kast.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:23:33 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122664234
Netjes opgeborgen mini stash :D

ik zal maar geen foto posten van mijn pleureszooi :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122664650
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met verzamelen :s)

Vroeger interesseerde het me niet zo. Vond 't ook wel prima zonder make-up. Maar vind 't nu toch wel erg leuk. Krijg er ook leuke reacties over op werk. Vaak ben ik 's morgens voordat ik naar werk ga nog te brak om te make-uppen en aangezien uiterlijk bij klantcontact in een callcenter niet bijzonder van belang is, wil ik 't nog wel eens overslaan.

Tijdje terug had ik me 's morgens leuk opgemaakt omdat ik 's avonds naar de diplomauitreiking van m'n schoonmams zou gaan, en kreeg toen heel erg leuke reacties. O+

Sindsdien ben ik ook vaker make-up gaan dragen. :Y

Momenteel heb ik doordat ik nog steeds bezig ben met m'n huis inrichten en aankleden na de verhuizing (meubel voor meubel komt 't nu binnen :P) de bestedingsruimte niet echt om m'n stash te vergroten, maar dat gaat komen!

Als ik sommige palettes zie langskomen ben ik wel superjaloers. Maar die komen nog, ik weet 't zeker :Y
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:39:29 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122664819
Naar mijn werk is het soms ook heeeel simpeltjes hoor. En thuis ook behoorlijk vaak gewoon niks op. En soms lekker over de top juist van alles op. Kan allemaal :)
Ik heb tot mijn 23e ofzo bijna nooit make up gebruikt, laatste jaren wel en vind ik het steeds leuker, ook omdat ik er handiger in word en mooiere spullen tot mijn beschikking heb :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122665188
Voor m'n werk doe ik ook niet zo veel, maar het maakt 't verschil!

Voor m'n ogen de twee rechterkleuren op dit plaatje, met wat kohl eyeliner en mascara.

Verder eigenlijk alleen een bb-cream van maybelline. Zodra de restanten van een recente stress break-out (alleen nog rode vlekjes nu *O* voelde me echt weer 13 ;() zijn weggetrokken is ie perfect. :)

Ook let ik nu een beetje op hoe ik me kleed. Voorheen wilde ik ook nog wel eens in een extra large, comfy, warm band-vest op werk verschijnen. Nu kleed ik me ook een stukje vrouwelijker. :) Alsof het lang heeft gesluimerd ofzo :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:55:13 #211
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122665380
Kleding is ook wel herkenbaar ja, ik ben daar pas sinds een paar maanden beetje op gaan letten bij wisselen van baan :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122668147
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat kost het?
Vandaag bij Action kwam ik iets tegen. Olie voor het verwijderen van oogmake-up. Dat ging als eens tierelier. Heb niet zo goed gekeken wat het met de rest vd make-up doet. De mascara weghalen is altijd het meest storende namelijk. :)
Thx voor de tip!
Ik heb die van mij in Duitsland gekocht, ik weet niet of de prijzen daar hetzelfde zijn? Maar ik heb in elk geval 10/15 euro betaald. Lijkt aan de prijs, maar volgens mij doe je er superlang mee. Ik gebruik hem nu 1,5 maand en er lijkt nog nauwelijks iets uit te zijn.
pi_122668151
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Netjes opgeborgen mini stash :D

ik zal maar geen foto posten van mijn pleureszooi :')
Stashfoto's zijn altijd leuk, pleureszooi of niet :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:12:10 #214
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122668425
Gelukkig ben ik dus niet de enige die zich op "latere" leeftijd voor make up is gaan interesseren.
Soms voel ik me alleen wel een kneusje als ik zie hoe sommige meiden zich op kunnen maken, terwijl ik amper een mooi lijntje met gel eyeliner kan maken.
Maar ik denk ook niet dat ik ooit de tijd ga nemen voor bijvoorbeeld stage om veel make up te gaan aanbrengen.
Als ik nog eens een BB zou vinden die bij mijn gothic huidskleur past ben ik wel tevreden.
pi_122668703
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Kleding is ook wel herkenbaar ja, ik ben daar pas sinds een paar maanden beetje op gaan letten bij wisselen van baan :D
Kleding 'snap' ik gewoon nog steeds niet :@
pi_122668730
Ik ben ook pas 1,5 jaar met make-up bezig (ik ben 24). Daarvoor droeg ik alleen compact poeder, lippenbalsem en bij hoge uitzondering oogmake-up, lipmake-up of nagellak. Nu probeer ik, als ik tijd heb, me altijd op te maken als ik de deur uitga voor werk of uitjes.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:28:02 #217
159909 -Peach
Prunus persica
pi_122669289
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:12 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die zich op "latere" leeftijd voor make up is gaan interesseren.
Soms voel ik me alleen wel een kneusje als ik zie hoe sommige meiden zich op kunnen maken, terwijl ik amper een mooi lijntje met gel eyeliner kan maken.
Maar ik denk ook niet dat ik ooit de tijd ga nemen voor bijvoorbeeld stage om veel make up te gaan aanbrengen.
Als ik nog eens een BB zou vinden die bij mijn gothic huidskleur past ben ik wel tevreden.
Voor mijn bleekschetenhoofd werkt de lichtste bb van Garnier goed, miracle skin perfector heet t geloof ik!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:52:13 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_122669783
Voordat mijn make-up liefde twee jaar geleden nieuw leven werd ingeblazen gebruikte ik alleen mascara, en vor feestjes nog de make-up die ik in havo 4 droeg. 1997 ja :')
disclaimer
pi_122669981
Ik ben ook pas later begonnen met liefde voor make up. Het werd aangewakkerd door mijn fotografie (en de teleurstelling van visagisten die niet op komen dagen of veel geld kosten) en mijn andere zakelijke baan waarvoor ik meer uitstraling wilde hebben. Besef voor meer verzorging hoort denk ik ook een beetje bij volwassen worden.

Gisteren bij een macworkshop geweest. De focus lag op de huid (verzorging, foundation, concealeb, high en lowlighting, etc.) het was weer gezellig en nuttig. Mocht zelf voor een demo ook in de stoel zitten *O*

Meegenomen:



En:



Die laatste is voor mij een nieuwe ontdekking. Aanbrengen na je dagcreme. Het egaliseert oneffenheden in de zin van vlekjes en kleur en verheldert je huid. Fijn goedje!
pi_122670212
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:12 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die zich op "latere" leeftijd voor make up is gaan interesseren.
Soms voel ik me alleen wel een kneusje als ik zie hoe sommige meiden zich op kunnen maken, terwijl ik amper een mooi lijntje met gel eyeliner kan maken.
Maar ik denk ook niet dat ik ooit de tijd ga nemen voor bijvoorbeeld stage om veel make up te gaan aanbrengen.
Als ik nog eens een BB zou vinden die bij mijn gothic huidskleur past ben ik wel tevreden.
Dat kan ik ook nog niet! :') Het enige wat ik met m'n gel eyeliner kan is zo'n alternatief krullenpatroon naast m'n oog maken... Eerst deed ik dat met liquid, maar dat was na een paar uur een veeg. Soms als ik na een feestje in slaap crashte zat m'n gel liner vervolgens net zo prachtig krullerig. Misschien een beetje vervaagd, maar that's it.

Ik vind mijn ogen sowieso vrij lastig om op te maken. Ze liggen vrij diep, waardoor ik het moeilijk vind te bepalen wat wel en niet kan. Als ik gewoon oogschaduw op heb, dan zie je dat gewoon amper.

Ook wanneer ik probeer een lijntje over m'n bovenste ooglid te trekken, zitten m'n wimpers in de weg. Iedereen is er jaloers op, en dat snap ik ook wel, maar 't zit gewoon in de weg met lijntjes trekken. Ik kom er niet goed bij/tussen. ;(

En als het een keer redelijk goed is gelukt, dan heb ik als ik gewoon recht vooruit kijk 't idee dat ik m'n hele ooglid maar ge-eyelined heb, omdat dat het enige is van m'n ooglid wat je ziet als ik vooruit kijk..
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:27:34 #221
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_122670412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Dat kan ik ook nog niet! :') Het enige wat ik met m'n gel eyeliner kan is zo'n alternatief krullenpatroon naast m'n oog maken... Eerst deed ik dat met liquid, maar dat was na een paar uur een veeg. Soms als ik na een feestje in slaap crashte zat m'n gel liner vervolgens net zo prachtig krullerig. Misschien een beetje vervaagd, maar that's it.

Ik vind mijn ogen sowieso vrij lastig om op te maken. Ze liggen vrij diep, waardoor ik het moeilijk vind te bepalen wat wel en niet kan. Als ik gewoon oogschaduw op heb, dan zie je dat gewoon amper.

Ook wanneer ik probeer een lijntje over m'n bovenste ooglid te trekken, zitten m'n wimpers in de weg. Iedereen is er jaloers op, en dat snap ik ook wel, maar 't zit gewoon in de weg met lijntjes trekken. Ik kom er niet goed bij/tussen. ;(

En als het een keer redelijk goed is gelukt, dan heb ik als ik gewoon recht vooruit kijk 't idee dat ik m'n hele ooglid maar ge-eyelined heb, omdat dat het enige is van m'n ooglid wat je ziet als ik vooruit kijk..
Ja, ik vond mooie lijntjes/i.i.g. mijn ogen opmaken ook altijd een klus. Nu maak ik mijn ogen zelden/helemaal niet op, ik vind het zonder makeup bij mij veel beter staan, ook vond ik het altijd een rotklus om make-up bij mijn ogen te verwijderen. Er bleef altijd wel iets achter, al was het een zwart veegje. Ik was altijd wel even bezig om het allemaal te verwijderen. Ik vind ook niet dat ik er 'de ogen' voor heb, om eyelinerlijntjes daar te tekenen of zoiets dergelijks, dan vind ik het naturel veel mooier bij mezelf dan een mislukt/lastig/geforceerde lijn te tekenen. Alhoewel veel anderen het wel echt goed kunnen hebben, is dat bij mij dus niet het geval. Wel vergelijkbaar met hetgeen wat jij ongeveer vertelt, dat je ogen vrij diep liggen waardoor je je oogschaduw amper ziet. Ik heb dat dan met het feit dat mijn eyelinerlijn anders valt dan gehoopt, maar vind het dan ook totaal niet erg. Naturel staat bij mij dan beter en dat scheelt opzich veel werk.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:06:07 #222
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122676624
Er zijn hier ook mensen die die MAC brow set wenkbrauwgel gebruiken toch? Ik heb het denk ik 3 x gebruikt, maar het is niks voor mij, ik kan er niet mee overweg. Heb nu ook mijn wenkbrauwen geverfd dus gebruik het niet meer. Als iemand het voor gratis (alleen verzendkosten) wil hebben, DM me even :)
Uiteraard gewoon op schone huid gebruikt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:07:25 #223
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122676679
Ah, hij is al weg :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122712087
Oke, lijstje voor a.s. vrijdag, als ik ga winkelen:

- Rimmel Apocalyps (?) in de kleur Phenomenon (nude)
- Essence beautyblender dupe
- Essence mono-oogschaduw (even kijken naar de pigmentatie)

Nog meer aanraders van de nieuwe Catrice/Essence collectie?
pi_122712317
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Cheerful het volgende:
Oke, lijstje voor a.s. vrijdag, als ik ga winkelen:

- Rimmel Apocalyps (?) in de kleur Phenomenon (nude)
- Essence beautyblender dupe
- Essence mono-oogschaduw (even kijken naar de pigmentatie)

Nog meer aanraders van de nieuwe Catrice/Essence collectie?
het Catrice nude-palette schijnt wel the shizznit te zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')