abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 september 2000 @ 14:45:56 #1
5970 arjengre
PRoud member of ZGkK dpc
pi_354896
Beheerders verwijdert dit bericht aub niet en doe de map ook niet op slot dit is gewoon een mededeling!

nou als je het vergelijkt dit forum met dat van big-brother kan de bus wel stoppen. zelf ben ik een bb fan en geen busfan. dit is heel simpel want bb is gewoon leuker dan de bus. de bus is gewoon sorry het is nou eenmaal zo. dus dit forum kan je beter laten opdoemen en verdergaan focussen op het bb2 forum.

Zeeuwe Graaskracht Koeien, de bikkels uit Zeeland roeleren de DPC-clan
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:54:49 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_355067
De manier waarop jij je mening motiveeert laat mij geloven dat je inderdaad een BB fan bent.
Wat een krachtige intelligente terminologie hou jij er op na, complimenten!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 22 september 2000 @ 16:01:30 #3
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_355089
Tragisch, vind ik het.

Irritanter, leuker, saaier, kleurlozer, dommer, slimmer, mediageiler, baanbrekender, lucratiever, spannender, grappiger, lekkerder, goedkoper, sneller, harder en echter zal BigBrother nooit worden. Hoe duur het decor ook is...

Als er nou es iets gebeurde in die BUS en ze eens een keer wat minder liepen te geilen op zichzelf, werd het nog wat. Een veelbelovende eerste week loopt uit op een saaie shitzooi, die zich nog tot 1 januari moet voortslepen. Samen met BB, dat ook al niet beter uit de verf komt.

Ik stel voor dat ze wat meer budget in die BUS gooien, zodat de passagiers meer te eten ehbben, minder te zeiken en de redactie meer te monteren. Misschien een Hawaïaanse barbecue met Richard aan het spit? Doe ik mijn rieten rokje om en dans ik een rondedansje, okee?

Programmasuggestie: Rijd die BUS naar Almere en parkeer hem naast het BB-huis. Jullie willen een showdown? There you go...

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
pi_355170
quote:
Op 22 september 2000 14:45 schreef arjengre het volgende:
Beheerders verwijdert dit bericht aub niet en doe de map ook niet op slot dit is gewoon een mededeling!

nou als je het vergelijkt dit forum met dat van big-brother kan de bus wel stoppen. zelf ben ik een bb fan en geen busfan. dit is heel simpel want bb is gewoon leuker dan de bus. de bus is gewoon sorry het is nou eenmaal zo. dus dit forum kan je beter laten opdoemen en verdergaan focussen op het bb2 forum.


DIT IS VERONICAAAAAAA
Ik ben online
pi_355509
De bus gaat dood!!!!
reanimeren!!!!!
onee laat maar, zou alleen maar beter zijn als het er niet meer was!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 23 september 2000 @ 12:57:39 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_356507
Wat harteloos scarefreak arme bus die kan er ook niets aan doen die rijdt alleen maar
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')