abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121456980
Hallo,

Vannacht kwam ik een website tegen waar je een extensie voor Google Chrome kan downloaden waarmee je de locatiebepaling van Netflix mee omzeilt (althans, hij laat de site denken dat je in de VS woont). Netflix kost eigenlijk 8 dollar per maand, maar de eerste maand is gratis (en zolang je binnen die maand opzegt, wordt er ook geen geld van je credit card afgehaald)

Nou had ik dat vannacht dus gedaan. Alles naar waarheid ingevuld, behalve zipcode, daar heb ik een vage pizzeria in Texas voor gebruikt. Ik had een tijdje terug via 3VCard een voucher besteld en daar had ik de gegevens van ingevuld. Ondanks dat er nog maar ¤0,50 opstond, werkte dit, tot mijn grote verbazing!

Twee uur later kreeg ik echter een mailtje dat er iets fout is gegaan en dat ik andere cc gegevens in moet vullen, omdat er iets mis gaat bij m'n eerste CC. Andere gegevens geprobeerd, namelijk die van de credit card van mijn broer van Skrill waar nog ¤10 op stond. Deze pakt hij echter helemaal niet.

Nu is mijn vraag aan FOK!: heeft één van jullie dit ooit geprobeerd? Zoja, hoe? Lukt het überhaupt om via 3vcard Netflix te krijgen?

tl;dr: Netflix accepteert credit card van 3V niet, geen idee of dit komt omdat het saldo te laag is, of omdat Netflix vouchers van 3VCard sowieso niet accpeteert.
pi_121457057
Ik betaal via mijn Nederlandse MasterCard, dus weet niet echt waar het aan kan liggen.
pi_121457194
Mijn ervaring is dat het een echte crediet/debet kaart moet zijn en geen prepaid-meuk. Het verschil detecteert hij. :)
pi_121457321
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Hetkapitaal het volgende:
Mijn ervaring is dat het een echte crediet/debet kaart moet zijn en geen prepaid-meuk. Het verschil detecteert hij. :)
Lees eens verder.
pi_121458008
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Lees eens verder.
Ik bedoel, het is niet genoeg dat hij een Visa logo op heeft, maar moet wel een herlaadbare en reguliere bankpas zijn.

Vraag mij niet verder waarom of hoe - dat systeem hebben zij dus ontworpen Maar prepaid (opwaardeerbaar) wordt eruit gefilterd. misschien om fraude te voorkomen.
pi_121458323
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:20 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Ik bedoel, het is niet genoeg dat hij een Visa logo op heeft, maar moet wel een herlaadbare en reguliere bankpas zijn.

Vraag mij niet verder waarom of hoe - dat systeem hebben zij dus ontworpen Maar prepaid (opwaardeerbaar) wordt eruit gefilterd. misschien om fraude te voorkomen.
Ik bedoel dat hij het een tweede keer met een normale credit card heeft proberen te betalen.
pi_121458876
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hij het een tweede keer met een normale credit card heeft proberen te betalen.
Als een kredietkaart niet geaccepteerd wordt moet je contact opnemen met de bank die hem uitgegeven heeft. Soms staan bepaalde (of alle) soorten transacties geblokkeerd. :)

Ervanuitgaande dat voor de rest alle gegevens klopten toen TS ze invoerde (waaronder CVV code, factuuradres-postcode e.d. )
pi_121459025
Eigenlijk is de reden waarom het afgewezen werd het feit dat het factuuradres van de kaart ergens in NL ligt en het adres dat TS opgeeft als het zijne ergens in Texas. Vaak moeten de twee adressen matchen. :)

Met die eerste prepaid kaart lukte dit wel omdat prepaid hanteert meestal geen factuuradres (of je mag dat zelf willekeurig) bepalen tijdens het invullen.
pi_121459564
Hm, dan vind ik 't het proberen waard om zo'n 3V voucher te regelen voor ¤21 en dan kijken of 'ie het wel doet. Heb voor de gein bij de transacties van die eerste kaart gekeken (waar nog ¤0,50 op stond) en daar stond het volgende:

11/01/2013
NETFLIX.COM NETFLIX.COM US
Purchase Insufficient funds
301147******
AuthCode:0

$7.99

¤-6.24

Dus hij heeft wel degelijk geprobeerd het geld te reserveren voor volgende maand. Morgen even een voucher regelen en dan meld ik m'n bevindingen :)
pi_121459717
Als ik je een beetje kende, zou ik je gewoon gebruik laten maken van mijn Netflix die ik weer gratis keeg van een vriendin, maar ja iets van waarde weggeven aan een wildvreemde is nooit slim.

Ik heb geen garantie dat je niet direkt het ww wijzigt en we zijn allebei gefuckd. :{
pi_121731549
Oh godver, helemaal vergeten te posten..

Nou, met een 3VCard werkt het in ieder geval! Geen geld van afgehaald, doen ze pas na de eerste maand. Voor 7 euro per maand vind ik 't het best wel waard ook, misschien, maar ik heb nog drie weken om dat te bepalen.
pi_121856339
Ik heb het net geprobeerd met een 3V voucher van 20 euro daarmee kan het ook gewoon :) Ik zit nu netflix te kijken dus het zal wel werken xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')