Hoe lang ben je al bezig met low carb? Ik zie al een paar daagjes de LC lijstjes voorbijkomen, maar misschien lette ik daarvoor niet op?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:13 schreef Skoap het volgende:
Ja dat komt omdat ik de hoeveelheden er niet bij zet..
Wortelsalade is bijvoorbeeld een flink bord en is winterwortel met ui en een dressing van mayo..
En die kip curry is o.a. met creme fraiche
Kwark is 250 gram
En ik zit echt propvol dan, ik moet echt mij best doen eten naar binnen te proppenIk krijg er 's ochtends niet eens een tussendoortje bij... (Ik moet ook nog ontbijten, moet eerst wel een tijd wakker zijn alvorens ik uberhaupt wat weg krijg, heel irritant)
^^^^quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dit als reactie op mijn reactie?
Ik vind dit een stuk netter dan hoe ze voorheen at, met al die koeken en brownies en weet ik veel wat.. Soit, er kunnen wat kcals bij maar eerst gezonde basis opbouwen en dan komt dat vanzelf!
Hmmz, dat is idd jammer. Verder wel leuk gehad?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:00 schreef Probability het volgende:
[..]
O al heel lang geleden, maar ik ben dus ziek dus dat is jammer!
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hmmz, dat is idd jammer. Verder wel leuk gehad?
Ben een beetje brak na het sporten van gister, spierpijn in de benen... gaat wat worden met hardlopen vanavond...
Of anders gewoon wandelen, dat helpt ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijn
Dat! De ene dag doe ik yoga, de andere dag een stukje lopen. Anders zit ik soms de hele dag met spierpijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of anders gewoon wandelen, dat helpt ook
Het zal wel meevallen idd, zit nog in de opbouwfase. Maar mijn coordinatie gaat flink achteruit door de vermoeidheid in de benen, plus.... ik haaaat lange afstanden lopen, maar ik wil een 10km doen. Ben meer een sprinter dan een lange afstandloper.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijn
Ik ook... Alleen ben ik te lui om dan extra moeite te doen om duursport te doen en wissel ik KT af met HIIT.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen idd, zit nog in de opbouwfase. Maar mijn coordinatie gaat flink achteruit door de vermoeidheid in de benen, plus.... ik haaaat lange afstanden lopen, maar ik wil een 10km doen. Ben meer een sprinter dan een lange afstandloper.
Denk dat ik een dag of twee hooguit spierpijnloos ben in de week.
Dan moet je gewoon doorzetten. Of je stuur in een andere stand zetten, dat je minder voorover leunt. Maar ook niet ieder gelzadel is goed trouwens. Ik heb op mn MTB een vrij hard zadel, maar ik zit precies goed. In het begin had ik er ook wel last van, maar dat gaat wel over als je vaker fietst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Maakt niets uit, had op de middelbare school zo'n luxe gel-zadel en nog altijd doof handeltje.
Slechte knie? Meniscus of voorste kruisband?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook... Alleen ben ik te lui om dan extra moeite te doen om duursport te doen en wissel ik KT af met HIIT.
Slechte knie weerhoud me van hardlopen en zadelpijn van lang fietsen, blijft dus ook niet veel over.
Zoiets al geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Maakt niets uit, had op de middelbare school zo'n luxe gel-zadel en nog altijd doof handeltje.
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon doorzetten. Of je stuur in een andere stand zetten, dat je minder voorover leunt. Maar ook niet ieder gelzadel is goed trouwens. Ik heb op mn MTB een vrij hard zadel, maar ik zit precies goed. In het begin had ik er ook wel last van, maar dat gaat wel over als je vaker fietst.
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Slechte knie? Meniscus of voorste kruisband?
Vaak is een slechte knie ook een gebrek aan stabiliteit.
Lol, echt waaarquote:
Werken aan je kniestabiliteit, een goed dempend ondergrond hebben zoals gras en het zou mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Allerlei zadels wel eens geprobeerd, li, een duurt het wat langer dan andere zadels (zo'n rokzadel was trouwens meest comfortabel) maar geheid binnen 40minuten dat het zaakje doof is.
[..]
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoorDus zolang ik geen reden zie om te gaan fietsen doe ik het gewoon niet.
[..]
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband.
Is je frame niet te groot? En dan vooral bovenbuislengte? Dat je eigenlijk te ver op het puntje van je zadel zit. Dat zit niet bepaald prettig nee.. Als je meer op de achterkant van je zadel zit, zit je meer op de botten in je billen en minder op je zaakje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Allerlei zadels wel eens geprobeerd, li, een duurt het wat langer dan andere zadels (zo'n rokzadel was trouwens meest comfortabel) maar geheid binnen 40minuten dat het zaakje doof is.
[..]
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoorDus zolang ik geen reden zie om te gaan fietsen doe ik het gewoon niet.
[..]
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oioi, nadeel thuis werken = uit bed richting laptop rollen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |