abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121301685
planning:

O: 2.5 zuurdezemboterham met hagelslag/jam
T: capuccino
T: mandarijn
S: rondje sportschool
L: stukje fritatta met courgette en feta, wat wortelsalade, yoghurt met muesli
T: eventueel een restje noodlesalade met prei, wortel en edame
D: ik denk wite bonen/pasta soep
T: grapefruit.
pi_121301738
Ja dat komt omdat ik de hoeveelheden er niet bij zet..

Wortelsalade is bijvoorbeeld een flink bord en is winterwortel met ui en een dressing van mayo..
En die kip curry is o.a. met creme fraiche
Kwark is 250 gram

En ik zit echt propvol dan, ik moet echt mij best doen eten naar binnen te proppen :+ Ik krijg er 's ochtends niet eens een tussendoortje bij... (Ik moet ook nog ontbijten, moet eerst wel een tijd wakker zijn alvorens ik uberhaupt wat weg krijg, heel irritant)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121301956
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:13 schreef Skoap het volgende:
Ja dat komt omdat ik de hoeveelheden er niet bij zet..

Wortelsalade is bijvoorbeeld een flink bord en is winterwortel met ui en een dressing van mayo..
En die kip curry is o.a. met creme fraiche
Kwark is 250 gram

En ik zit echt propvol dan, ik moet echt mij best doen eten naar binnen te proppen :+ Ik krijg er 's ochtends niet eens een tussendoortje bij... (Ik moet ook nog ontbijten, moet eerst wel een tijd wakker zijn alvorens ik uberhaupt wat weg krijg, heel irritant)
Hoe lang ben je al bezig met low carb? Ik zie al een paar daagjes de LC lijstjes voorbijkomen, maar misschien lette ik daarvoor niet op?

Gaat het goed?
pi_121302199
Ik doe eigenlijk pas weer echt LC sinds gisteren al wissel ik soms een dag af met speltbrood voor de variatie. Ik moet nog steeds 5 kilo kwijt van de zwangerschap, maar of ik nou wel of niet gezond doe (Voor kerst ook al 2 weken gezond gedaan) er gaat niks af en er komt niks bij. Maar ik wil gewoon weer zoveel mogelijk gezond eten niet perse alleen maar LC, maar als ik carbs eet dan wel "gezonde" carbs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skoap op 08-01-2013 10:05:05 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 10:00:23 #155
70532 loveli
N
pi_121302665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is dit als reactie op mijn reactie?
Ik vind dit een stuk netter dan hoe ze voorheen at, met al die koeken en brownies en weet ik veel wat.. Soit, er kunnen wat kcals bij maar eerst gezonde basis opbouwen en dan komt dat vanzelf!
^^^^
crap in = crap out
pi_121302724
Ja, dat is ook mijn plan, zodra op reis eet ik wel weer koolhydraten, maar probeer vooral de goede, hoewel ik toch ook wel wat noedels en rijst zal eten neem ik aan, daar zal ik niet aan kunnen ontkomen. Als ik maar gewoon geen snoep/koek neem, dan zou het goed moeten gaan daar.

heute:
O: gekookt eitje, plakje ham
L: gehaktballetjes, sla, mayo
T: stukje varkensfiletrollade
T: wodka, baconknabbels met roomkaas
D: tartaartje met gesmolten brie, gebakken champignons, ui, sla en wat balanz ketchup
T: volle kwark/citroen/zoetstof
pi_121302920
Morning :W

Eindelijk weer eens op de weegschaal durven staan.
Het was niet zo erg als ik had verwacht maar nog steeds veels te veel.
Over een jaar wil ik zeker 10 kilo minder wegen.
pi_121303086
Nog een lijstje:

O: brinta/melk/rozijntjes
L: 3 bth philadelphia met een halve paprika
D: kliekje boerenkoolstampot
S: hardlopen, ~6 km
T: nootjes of wat griekse yoghurt
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_121303593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:00 schreef Probability het volgende:

[..]

O al heel lang geleden, maar ik ben dus ziek dus dat is jammer!
Hmmz, dat is idd jammer. Verder wel leuk gehad?

Ben een beetje brak na het sporten van gister, spierpijn in de benen... gaat wat worden met hardlopen vanavond... :P
pi_121303791
Het netwerk ligt eruit hier, vet handig!
Je gaat echt lekker eten daar Co, ben jaloers :9

Planning:
O: havermout, cacao, banaan
T: appel
L: 3 crackers, kipfilet/geitenkaas/appelstroop en salade tomaat/kikkererwt
T: halve komkommer met wat humusdip
D: omelet met champignons, feta en bacon met brood en sla
S: uur boksen
T: kwark met ananas ofzo
Be someone that makes you happy
pi_121303807
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hmmz, dat is idd jammer. Verder wel leuk gehad?

Ben een beetje brak na het sporten van gister, spierpijn in de benen... gaat wat worden met hardlopen vanavond... :P
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijn :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121303849
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijn :?
Of anders gewoon wandelen, dat helpt ook :)
pi_121303933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

Of anders gewoon wandelen, dat helpt ook :)
Dat! De ene dag doe ik yoga, de andere dag een stukje lopen. Anders zit ik soms de hele dag met spierpijn.
pi_121304026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het zal wel meevallen idd, zit nog in de opbouwfase. Maar mijn coordinatie gaat flink achteruit door de vermoeidheid in de benen, plus.... ik haaaat lange afstanden lopen, maar ik wil een 10km doen. Ben meer een sprinter dan een lange afstandloper.

Denk dat ik een dag of twee hooguit spierpijnloos ben in de week. :P
pi_121304274
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:56 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Het zal wel meevallen idd, zit nog in de opbouwfase. Maar mijn coordinatie gaat flink achteruit door de vermoeidheid in de benen, plus.... ik haaaat lange afstanden lopen, maar ik wil een 10km doen. Ben meer een sprinter dan een lange afstandloper.

Denk dat ik een dag of twee hooguit spierpijnloos ben in de week. :P
Ik ook... Alleen ben ik te lui om dan extra moeite te doen om duursport te doen en wissel ik KT af met HIIT. :')
Slechte knie weerhoud me van hardlopen en zadelpijn van lang fietsen, blijft dus ook niet veel over.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 11:07:48 #166
70532 loveli
N
pi_121304320
Beter zadel kopen?
crap in = crap out
pi_121304477
Maakt niets uit, had op de middelbare school zo'n luxe gel-zadel en nog altijd doof handeltje.
pi_121304566
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Maakt niets uit, had op de middelbare school zo'n luxe gel-zadel en nog altijd doof handeltje.
Dan moet je gewoon doorzetten. Of je stuur in een andere stand zetten, dat je minder voorover leunt. Maar ook niet ieder gelzadel is goed trouwens. Ik heb op mn MTB een vrij hard zadel, maar ik zit precies goed. In het begin had ik er ook wel last van, maar dat gaat wel over als je vaker fietst.
pi_121304736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ook... Alleen ben ik te lui om dan extra moeite te doen om duursport te doen en wissel ik KT af met HIIT. :')
Slechte knie weerhoud me van hardlopen en zadelpijn van lang fietsen, blijft dus ook niet veel over.
Slechte knie? Meniscus of voorste kruisband?

Vaak is een slechte knie ook een gebrek aan stabiliteit. :)
  Vis een optie? dinsdag 8 januari 2013 @ 11:23:17 #170
70532 loveli
N
pi_121304772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Zoiets al geprobeerd?

crap in = crap out
pi_121304927
Allerlei zadels wel eens geprobeerd, li, een duurt het wat langer dan andere zadels (zo'n rokzadel was trouwens meest comfortabel :D ) maar geheid binnen 40minuten dat het zaakje doof is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon doorzetten. Of je stuur in een andere stand zetten, dat je minder voorover leunt. Maar ook niet ieder gelzadel is goed trouwens. Ik heb op mn MTB een vrij hard zadel, maar ik zit precies goed. In het begin had ik er ook wel last van, maar dat gaat wel over als je vaker fietst.
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoor :) Dus zolang ik geen reden zie om te gaan fietsen doe ik het gewoon niet. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Slechte knie? Meniscus of voorste kruisband?

Vaak is een slechte knie ook een gebrek aan stabiliteit. :)
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:30:18 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121305001
Oioi, nadeel thuis werken = uit bed richting laptop rollen :') _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoiets al geprobeerd?

[ afbeelding ]
Lol, echt waaar :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_121305024
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Allerlei zadels wel eens geprobeerd, li, een duurt het wat langer dan andere zadels (zo'n rokzadel was trouwens meest comfortabel :D ) maar geheid binnen 40minuten dat het zaakje doof is.

[..]

Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoor :) Dus zolang ik geen reden zie om te gaan fietsen doe ik het gewoon niet. :P

[..]

Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband. :')
Werken aan je kniestabiliteit, een goed dempend ondergrond hebben zoals gras en het zou mogelijk moeten zijn. :)

Voor knierevalidatie wordt lopen/sprinten onder een helling vaak ook gebruikt. Maar dat is nogal afhankelijk van de belastbaarheid van de knie in kwestie.
pi_121305097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Is je frame niet te groot? En dan vooral bovenbuislengte? Dat je eigenlijk te ver op het puntje van je zadel zit. Dat zit niet bepaald prettig nee.. Als je meer op de achterkant van je zadel zit, zit je meer op de botten in je billen en minder op je zaakje.
pi_121305151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oioi, nadeel thuis werken = uit bed richting laptop rollen :') _O-

Heerlijk toch O+

Mocht ik deze week besluiten lid te worden van de sportschool (gratis proeflessen) dan wil ik ook wel om oefeningen vragen om mijn knie sterker te maken.
Merk met het dansen dat het toch een zwakke plek is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')