abonnement Unibet Coolblue
pi_121194230
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.

"Ik ga helemaal bad, wauw, alles draait" riep ze een paar keer.
Toen heb ik d`r samen met een maat van me naar boven gedragen, heeft ze flink lopen overgeven, ben de hele tijd bij d`r gebleven (Vond d`r énorm leuk, en nogsteeds wel een beetje eigenlijk)

Naja, uiteindelijk was ze weer helemaal opgelapt zijn we naar buiten gegaan, en op een gegeven moment zei ze, ik moet pissen. " Braddie zou jij misschien even een stukje mee willen lopen tot waar het lichtje is? " Ik dat doen.. Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Naja, achteraf is ze héééél boos op me geworden en had ik haar nóóit mogen zoenen, en ze had me eigenlijk een karatetrap in m`n ballen willen geven, en ze vond dat ik zoiets nooit had mogen doen, en dat ik misbruik er van gemaakt had... iédereen wist het ondertussen ook al van haar kant dat ik haar gezoend had, en ze deed net alsof ik haar had geneukt in plaats van gezoent..

Nja, komt er op neer... nu 2 jaar later denk ik er af en toe nogsteeds aan terug en voel ik me er nogsteeds bést wel klote om.. Maarja, hoe ga ik er het beste mee om?

En ja, we hebben in de 2 jaar tijd er al een aantal keer samen over gepraat, en we hebben ook wel weer zo nu en dan contact.
pi_121194294
Je maakt je druk om zoenen ? WTF!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121194359
Fuck die ho, zij had niet zoveel moeten zuipen. Je had haar die avond ook gewoon moeten neuken.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:14:33 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194393
Jij maakt graag drama uit niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121194395
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
pi_121194397
Chicks en alcohol. Dat is nooit een goede combinatie. Of ze worden irritant of ze worden geil en hebben achteraf spijt.
:]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:15:55 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121194446
dacht dat je haar gepaald had dus wou al met een _O_ reageren. Maar geen idee. Zie je haar nog?
pi_121194510
TS:

pi_121194524
Naar aanleiding van je post historie zou ik je vriendelijk willen adviseren professionele hulp te zoeken voor je problemen.
Geen dank.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121194525
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
pi_121194546
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.

De zogenaamde emancipatie. :')
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 5 januari 2013 @ 16:19:09 #13
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_121194563
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Je maintiendrai -XOXO-
pi_121194567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef Joene het volgende:
Je maakt je druk om zoenen ? WTF!
Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
pi_121194598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
pi_121194608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.

De zogenaamde emancipatie. :')
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
pi_121194666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
Ja precies, dat jij als man sowieso de schuldige bent.

Stel een man raakt dronken en gaat daardoor vreemd met (eventueel een even dronken) meisje.
Dan is hij opeens een klootzak. (en terecht - eigen verantwoordelijkheid immers)

Maar andersom ligt het sowieso aan de man.
Kijk dan denk ik echt van : vrouwen.. :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:22:13 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194679
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:[/b

Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121194688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
Desondanks blijft het wel in je hoofd spoken. En maak je er ook nog eens een topic over. Dus om nou te doen alsof het je niets kan schelen is een beetje raar.
pi_121194736
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.

De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
pi_121194749
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:25:12 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194792
Je bent zowel voor je zgn vrienden als vriendinnen een lachertje. Of een enorme troll.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121194797
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef Joene het volgende:

[..]

jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.

Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
pi_121194811
klap die bitch, heeft ze wat te zeiken
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 5 januari 2013 @ 16:27:14 #25
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_121194865
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
Je maintiendrai -XOXO-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')