abonnement Unibet Coolblue
pi_125859107
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Als er ééntje van de tegenstanders over is en we nog tijd zat hebben, dan probeer ik liever om nog een kill te halen.

'T is niet alsof die Covenanter nog een comeback van zes kills had kunnen maken terwijl hij zelf rond de 10% HP zat.
Is minder xp, en als je die kill had gemaakt dan hadden de 2 cappers dus een groot stuk xp minder gehad. Ik zou ook op je hebben geschoten als ik wat minder zelfbeheersing had.
pi_125859210
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is minder xp, en als je die kill had gemaakt dan hadden de 2 cappers dus een groot stuk xp minder gehad. Ik zou ook op je hebben geschoten als ik wat minder zelfbeheersing had.
Nou jeetje, je zult maar voor de lol spelen zeg. Dat zou wat zijn. _O-

Zo'n instelling is gewoon achterlijk, er is geen enkel excuus om op een team mate te schieten die gewoon serieus probeert te spelen, of je er nou XP op verliest of niet.
pi_125859240
Dat ze mij automatisch bannen snap ik wel hoor, daar niet van. Je kunt bij die meldingen niet allemaal per case bekijken of het terecht is, logisch. Maar dat achteraf aanvechten zou gewoon mogelijk moeten zijn, die dames hadden zeker een ban moeten krijgen. Lollig hoor, zonder zelfbeheersing spelen.
pi_125859729
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Nou jeetje, je zult maar voor de lol spelen zeg. Dat zou wat zijn. _O-

Als ze mij er bij naaien is het vervelend. :)
Net als blockers, mensen die tegen je aanrijden als je aan het snipen hebt, en andere mensen die geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. :)
pi_125859823
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ze mij er bij naaien is het vervelend. :)
Net als blockers, mensen die tegen je aanrijden als je aan het snipen hebt, en andere mensen die geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. :)
Ik denk dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen greedy blockers, mensen die op het eigen team schieten en coords doorgeven en dergelijke ongein enerzijds en iemand die serieus speelt en gewoon nog een kill wil pakken voor zijn top gun anderzijds.
pi_125860033
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik denk dat er toch wel een behoorlijk verschil zit tussen greedy blockers, mensen die op het eigen team schieten en coords doorgeven en dergelijke ongein enerzijds en iemand die serieus speelt en gewoon nog een kill wil pakken voor zijn top gun anderzijds.
Komt neer op greedy xp blocker. :)
  maandag 29 april 2013 @ 12:06:00 #232
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125860203
Hoe zit het eigelijk met die skins? Ik begreep dat velen skins gebruiken om kwetsbare delen aan te geven op de tanks. Dit is ook legaal begreep ik maar hoe zit het met het spel verder? Als je met skin speelt zie je alsnog de kwetsbare delen of is dit enkel in de "garage".
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 29 april 2013 @ 12:09:38 #233
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125860357
Ben soms best gefrustreerd, want zelf ben ik schutter op een tank bij de KL. maar speel vrij weinig klaar in het spel :P Hoe zorg ik er eigelijk voor dat ik echt weet wat ik aan het doen ben. Ik gebruik wel taktiek zover dat mogelijk is een willekeurig spel, zoals flankeren.. of met de scouts een 180 maken in de achterhoede. Maar met bijvoorbeeld de VK3006 ( weet zo ff niet correcte naam ) kan ik door gebruik van het dikke frontpantser een beetje straatvechter spelen. Toch gaat dit niet altijd goed.

Zijn er tips?

En verder zit ik op een tweesprong. Heb bijna genoeg pecunia's om of naar de E-75 te gaan of naar de leopard ( moet wel de indiën panzer e.d voorbij ) maar ik kwam erachter dat de Indiën panzer bijna geen bepantsering heeft en een zwakke gun. Dat gaat dus straks supertrage ervaring opleveren. Wat raden jullie aan?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_125860467
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Pumatje het volgende:
Hoe zit het eigelijk met die skins? Ik begreep dat velen skins gebruiken om kwetsbare delen aan te geven op de tanks. Dit is ook legaal begreep ik maar hoe zit het met het spel verder? Als je met skin speelt zie je alsnog de kwetsbare delen of is dit enkel in de "garage".
Ook ingame, maar kan je voor gebanned worden geloof ik.
Sowieso is weakspotskin nogal gay.
  maandag 29 april 2013 @ 12:17:20 #235
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125860680
ik heb dus niet lang geleden een site gevonden waarop een skill vrijkwam waarbij stond dat ie legaal was.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_125860752
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:17 schreef Pumatje het volgende:
ik heb dus niet lang geleden een site gevonden waarop een skill vrijkwam waarbij stond dat ie legaal was.
skill?
En mjah, sommigen gebruiken ze al sinds het begin en worden niet gebanned, anderen zijn binnen no-time gebanned.
Ze zijn een beetje grillig in dat gebied.
pi_125860857
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Komt neer op greedy xp blocker. :)
Niet zo miepen.
pi_125860869
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Niet zo miepen.
Dan ook niet huilen als ze op je schieten. :*
  maandag 29 april 2013 @ 12:24:04 #239
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125860949
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

skill?
En mjah, sommigen gebruiken ze al sinds het begin en worden niet gebanned, anderen zijn binnen no-time gebanned.
Ze zijn een beetje grillig in dat gebied.
Skin bedoel ik natuurlijk :)

Nadeel van veel Duitse tanks zijn imo de erg goed te onderscheiden weak spots. Als ik naar de VK kijk , zelf als tanker is dat een rijdende schietschijf. Erg hoog, en de commandant cupola steekt overal bovenuit, de bemannings ontsnappingsluiken zitten voorop aan de zijkanten, erg markant. Het munitieluik in de toren zit er ook nogal overduidelijk. De persoon die die tank had ontwikkeld moet standrechtelijk worden geëxecuteerd worden. Dat zijn punten waarop erg makkelijk aan te richten is.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_125861266
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Skin bedoel ik natuurlijk :)

Nadeel van veel Duitse tanks zijn imo de erg goed te onderscheiden weak spots. Als ik naar de VK kijk , zelf als tanker is dat een rijdende schietschijf. Erg hoog, en de commandant cupola steekt overal bovenuit, de bemannings ontsnappingsluiken zitten voorop aan de zijkanten, erg markant. Het munitieluik in de toren zit er ook nogal overduidelijk. De persoon die die tank had ontwikkeld moet standrechtelijk worden geëxecuteerd worden. Dat zijn punten waarop erg makkelijk aan te richten is.
Bij elke tank is het wel goed te zien eigenlijk. :)
pi_125861552
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ballenzooitje. Hebben wij nog zes man over, van de tegenstanders is alleen de Covenanter nog over.

Ééntje zat bij ons te cappen, ik reed vanaf de vlag weg. Krijg ik ineens een schot in mijn reet, penetreerde gelukkig niet.

Dus ik rondkijken, kon de Covenanter niet zijn omdat hij aan de andere kant van de kaart stond. Was dus die gozer die stond te cappen. Komt zijn premade maatje er naast staan, schieten ze allebei in mijn reet (zat zelf in een Stug III trouwens).

Allebei gelukkig de eerste schoten niet gepenetrate, maar ik kon niet snel genoeg wegkomen om heel te ontsnappen.

Dus ik omdraaien, had de derp gun met golden ammo. Allebei geone-shot, maar daarna natuurlijk een ban van een dag.

Da's zo irritant, dat je je maar neer moet laten schieten als teammates dwars liggen. Een automatische ban van een dag a la, maar geef dan een mogelijkheid om dat aan te vechten en hun een ban te verkopen.
Je had ze ook gewoon kunnen negeren :)
Zulke mensen heb je altijd, gewoon niks van aantrekken.
  maandag 29 april 2013 @ 12:40:21 #242
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125861573
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Bij elke tank is het wel goed te zien eigenlijk. :)
Gaat meer om de lokatie. De plekken zijn compleet onlogisch. Het balkenkruis zit op de plekken waar ze in 1939 zaten. Op het meest kwetsbare plekje op de toren, het ontsnappingsluik.
Daarnaast zitten 2 ontsnappingsluiken aan de front flank zijde van het voertuig. Dat is in de tankwereld echt de grootste no-no. Je moet altijd pantser front aanbieden...altijd. Die zijde is altijd het zwaarst bepantserd. Ook de flank frontzijde is zwaar bepantserd en die is bij de VK extra kwetsbaar. Dat is niet intelligent.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 29 april 2013 @ 12:54:11 #243
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125862072
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan ook niet huilen als ze op je schieten. :*
:?

Hij deed niks fout. En sowieso is schieten op je eigen team not done. En dan nog, ook al kill je de laatste en capped de rest van je team, die cap XP krijg je toch wel.

Deze situatie heb ik trouwens nog nooit gezien op de NA server, daar is juist meer een mentaliteit van kill 'm all. Als je capped is prima maar ga er maar vanuit dat veel spelers voor de sweep gaan. En dat levert soms een mooie invader medaille op voor de capper. :+
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_125862397
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef popolon het volgende:

[..]

:?

Hij deed niks fout. En sowieso is schieten op je eigen team not done. En dan nog, ook al kill je de laatste en capped de rest van je team, die cap XP krijg je toch wel.

Deze situatie heb ik trouwens nog nooit gezien op de NA server, daar is juist meer een mentaliteit van kill 'm all. Als je capped is prima maar ga er maar vanuit dat veel spelers voor de sweep gaan. En dat levert soms een mooie invader medaille op voor de capper. :+
Als je de cap haalt ja, als je op 99 zit bij de laatste kill krijg je geen fuck. ;)
  maandag 29 april 2013 @ 13:56:58 #245
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125864126
Heb mezelf in de nesten gewerkt. Ik zit vast in de Tiger lijn.
Ik heb nu na knetterlang sparen eindelijk genoeg om de tiger te kopen. Maar dat leid uiteindelijk naar de Tiger 2, E-75 en vervolgens de logge E-100. De E-50M lijkt me veel speelbaarder, maar ik zit helemaal niet in die lijn.

Die lijn met de E-50M heeft de E-50 voor zich en de Panther2. Veel praktischer dan de Tiger serie, veel sneller en mobieler terwijl de bepantsering niet zo dramatisch slechter is dan de Tiger serie.

De leopard serie is zeer mobiel, maar uiteindelijk zit je met een blikken ding te kijken. Of valt dat wel mee?

Ik denk dat ik dus nu voor de VK30.01D moet kiezen om zo van de tweesprong na de Panther gebruik te kunnen maken. Of bad idea dit allemaal?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_125864223
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:56 schreef Pumatje het volgende:
Of bad idea dit allemaal?
Puur smaak gerelateerd, kan er weinig over zeggen behalve dat een 2sprong overstap vaak erg duur is.
  maandag 29 april 2013 @ 14:16:36 #247
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_125864745
Hmm, en de E-100. Is dat iets om naar uit te kijken dan? Ik denk dat de Leopard een stuk beter is. Enkel heeft WOT die wel een belachelijk zwak pantser gegeven. gemiddelde Wo2 munitie zou vrijwel geen effect mogen hebben op het front van een leo1 _O- . Dus dat schrikt me wel wat af.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 29 april 2013 @ 16:57:09 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125870433
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als je de cap haalt ja, als je op 99 zit bij de laatste kill krijg je geen fuck. ;)
Volgens mij wel

En wat betreft die Duitse lijn: De E50M wordt niet in CW gebruikt (de Russische en Franse mediums zijjn zoveel beter), de E100 zeer zeker wel. Maar voor alleen pub matches is de E50M prima te doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_125870513
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 16:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Volgens mij wel

En wat betreft die Duitse lijn: De E50 wordt niet in CW gebruikt (de Russische en Franse mediums zijjn zoveel beter), de E100 zeer zeker wel. Maar voor alleen pub matches is de E50M prima te doen.
Oja, je hebt gelijk. Je krijgt er wel iets voor. Mijn excuses.

quote:
What the OP describes is in existence since patch 0.7.1. If a player is inside the cap circle when victory is achieved, the points gathered so far will be included. But you won't get the flat XP + credit bonus
  maandag 29 april 2013 @ 17:01:15 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125870565
Geen probleem. ^O^
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')