abonnement Unibet Coolblue
pi_121019527
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 02:56 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dude... als je zoveel zuipt dat je 2 uur aan een stuk moet kotsen, en je vraagt je af wat je er tegen kan doen.....
Zodat je dus meer kan zuipen dan je lichaam wil en kan verdragen... (te grote hoeveelheden dus)

Dan heb je overduidelijk een DRANKPROBLEEM..

:')
Lul toch niet zo dom. Ja, als je moet kotsen heb je teveel gedronken. Maar de meeste mensen leggen dan gewoon even een brokje en gaan dan slapen. 2 uur braken is niet normaal.

TS, heb je het ook als drank niet de oorzaak is van het overgeven?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121068999
je moet iets eten...komt je maag op gang
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121069032
Als je thuis komt van het zuipen een groot glas sinaasappelsap drinken.

Dat helpt altijd. :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121069134
Tja laatst buikgriep gehad en vorig jaar voedselvergiftiging. Wat doet je maag dan, kotsen totdat er niets meer inzit om alle giftige stoffen uit je maag te krijgen en dan nog wat kotsen. Dat jij dit ook hebt TS, zegt genoeg. Daar doe je niets tegen want je maag wil alle giftige zooi (in jouw geval dus alcohol) eruit hebben.

En wees blij dat het met twee uur klaar is, bij de voedselvergifiting die ik had opgelopen duurde het 48 uur voordat ik ophield met kotsen...
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:38:46 #30
3542 Gia
User under construction
pi_121069215
Ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met je hersenen. Je wordt vaak misselijk als je gaat liggen, en minder als je overeind zit. Dus wat je kan proberen is zittend slapen.
pi_121070877
Ik heb dat altijd met wijn :')
pi_121071189

Verder, gewoon minder zuipen. Probeer eens uit te gaan en 2, 3 biertjes te drinken en verder niks. Zul je zien dat dat een stuk fijner is dan twee boven de pot hangen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:41:50 #33
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_121077563
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom. Ja, als je moet kotsen heb je teveel gedronken. Maar de meeste mensen leggen dan gewoon even een brokje en gaan dan slapen. 2 uur braken is niet normaal.

TS, heb je het ook als drank niet de oorzaak is van het overgeven?
:')
Als je dan gaat vragen hoe je dat kunt voorkomen is het antwoord vrij simpel...
Als je dat niet wilt of kunt begrijpen ben JIJ degen die dom lult..

|:(
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:18:00 #34
392714 SnowKeeper
Run Forrest, rúúún!
pi_121081131
Als je met regelmaat zó veel drinkt dat je over je nek gaat en daarbij een oplossing zoekt voor het overgeven in plaats van het probleem zoekt in de hoeveelheid alcohol die je tot je neemt is het misschien een idee om eens met een verslavingsdeskundige te gaan praten.
pi_121091815
Heel erg herkenbaar. In de herfst heb ik griep gehad en toen ben ik dronken geworden en sindsdien trekt mijn maag het niet meer (naja... heb daarna alleen nog maar met Oud en Nieuw gedronken).

Liggen, emmer ernaast en hopen dat het ophoud.

Een ding weet ik wel, voorlopig drink ik geen alcohol meer, want mijn lijf kan het niet meer hebben dus (al vind ik niet drinken lastig)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_121097201
Inderdaad, dat had ik nou ook altijd,
maar ik blijk dan ook "drank-orexia te hebben (nooit meer eten en daarna maximaal drinken, voor het maximale effect) !" |:(

Er zijn zovele tips over het minderen van het overdose-effect, zoals het veel of vet eten, of veel water drinken dat werkt inderdaad omdat dat het drank vertraagd, of je kater tegengaat, maar vertragen helpt nog als je nog niet té veel op hebt, daarvvoorbij ben je onvoorwaardelijk de klos. })

Als je eenmaal over die grens heen bent, ben je er gewoon GEWEEST, neem dat maar van mij aan. ):O

Dan helpt niets je nog, en kan je alleen nog maar afwachten totdat je lever de stoffen heeft verwijderd. Dus dat betekend kotsen kotsen en nogmeer kotsen. Het enige wat nog erger is, is in coma raken, en dan mag je blij zijn dat je niet sterft... :{w

Beschouw dit allemaal als een teken dat je fakking DOOD gaat, dus denk na; als je dat graag wilt, ok, maar anders doe eens een keer normaal en drink 2 glazen per dag per werkweek ofzo, of kick de fack off en ga geheelonthouden omdat je er niet verstandig mee om kan gaan en dus anders aan levetering of enige willekeurige vorm van kanker gaat sterven ofzo.... -O-
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:34:48 #37
365231 Fera
Fire & Blood
pi_121111061
Misschien handig gewoon stoppen met het geen wat je laat kotsen. :') Of anders gewoon minderen.

Is het echt zo moeilijk te bedenken? Jezus.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_121111447
Vaker veel drinken zodat er gewenning aan de alcohol optreed zodat je er geen last meer van hebt.

Of gewoon minder drinken :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:47:46 #39
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121111677
TS vision:

quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef LookAtMe het volgende:
Vaker veel drinken zodat er gewenning aan de alcohol optreed zodat je er geen last meer van hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_121112118
je gaat pas kotsen als je lichaam te veel gif binnen krijgt, en dat niet meer kan verwerken. en dan ga je dus kotsen totdat het weer tot een redelijk niveau is gedaald.

normale mensen denken dan, dus niet zoveel meer zuipen, maar wat minder.

probeer anders eens, als je toch veel wilt zuipen, om tussen de alcohol door, glazen water te drinken.
of redbulletjes.
pi_122132947
Reageer morgen even hier op. Erg herkenbaar..en nee ben geen alcoholist.
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')