abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2002 @ 10:29:37 #1
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5567299
Ik ben dus van plan om naar de Formule 1 GP in Spa-Fran. te gaan dit weekeinde. En mijn scanner mee te nemen om naar oa rijders, team en commentaar te luisteren.

Hoe zit het nu precies met de scanner wetgeving in Belgie?
Mag het wel of niet? Wat ik kon vinden op het net is dat het verboden is, maar ik weet niet of dit 'oude' informatie is.

Kan ik hem tijdens de GP meenemen, of is de kans erg groot op een boete/inbeslagname?

[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
pi_5567354
Sorry ik heb geen ideee... kan even voor je rond neuzen Mocht ik wat vinden hoor jut oké?
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_5567367
staat er geen datum bij de site waar je het hebt gevonden???
Volgens mij is ie daar gewoon illegaal, dus gewoon op eigen risico!
Beter een blauw scherm, dan geen scherm!
pi_5567368
Op de verstappen website en daar in het forum staat de frequentie tabel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5567393
http://www.spa-francorchamps.be/
Hier hebje een contact knoppie..(op die site) Misschien als je ze mailt met die vraag weten zij het antwoord

[Dit bericht is gewijzigd door FFantaghiro op 28-08-2002 10:40]

Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_5567399
Het is zeker niet verboden. Heel veel mensen nemen hun scanner mee. Komend weekend zit ik ook in Spa, op Zilver1.

Ik neem ook mijn scanner mee en ik heb al een beetje zitten te zoeken naar Frequenties.

Dit heb ik gevonden:
RTL5: 427,712
lijst

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
  woensdag 28 augustus 2002 @ 10:48:15 #7
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5567503
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 10:40 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Het is zeker niet verboden. Heel veel mensen nemen hun scanner mee. Komend weekend zit ik ook in Spa, op Zilver1.
Het is in België zeker wél verboden.
Er zijn zelfs politie eenheden die jacht maken op scanners en portofoongebruikers.

Maar als je 'm nou vantevoren instelt en 'm aan je broek hangt met een oortelefoo eraan, ziet niemand 't!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_5567537
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 10:48 schreef Peewee het volgende:

[..]

Het is in België zeker wél verboden.
Er zijn zelfs politie eenheden die jacht maken op scanners en portofoongebruikers.

Maar als je 'm nou vantevoren instelt en 'm aan je broek hangt met een oortelefoo eraan, ziet niemand 't!

Is volgens mij gewoon gelul,ik ben zondag voor het 4e jaar op Spa en ik heb daar altijd genoeg mensen gezien met scanners
"Vroegah hadden kinderen snotneuzen,nu hebben snotneuzen kinderen"
  woensdag 28 augustus 2002 @ 10:55:40 #9
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5567587
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 10:52 schreef Bledderhaas het volgende:

[..]

Is volgens mij gewoon gelul,ik ben zondag voor het 4e jaar op Spa en ik heb daar altijd genoeg mensen gezien met scanners

Maar dat wil niet zeggen dat t niet verboden is!

Dus bullshit met je gelul

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  woensdag 28 augustus 2002 @ 10:57:09 #10
13959 niq2001
Eet Nooit Gele Sneeuw!
pi_5567619
Ik had vanmorgen op het verstappen.nl forum al een link geplaatst naar een XLS bestand met alle F1 2002 frequenties.

Maar niemand heeft dus slechte ervaringen met het meenemen van een scanner naar de GP van Belgie....

Zal hem toch maar mee nemen... denk ik... ik twijfel nog!

[URL]http://www.nummer9.com/[/URL]
pi_5567984
In belgie is het hebben van een scanner niet veboden, je moet ehm dan alleen in een niet gebruiksklare staat hebben, dus accu of antenne eraf, zodra je dat ding gebruiksklaar ergens hebt liggen is het strafbaar, dus het gebruik ervan al helemaal.
Maar vooraf alles instellen met een frequentie tabel, oortje mee, en de posities van de knoppen uit je hoofd leren en een beetje creatief zijn dan is er niemand die er iets van zal merken, dus gewoon meenemen, en pas op de tribune in elkaar zetten, dus geef de accu even aan je maat en klaar.

Dit geldt ook voor radar detectors, precies hetzelde verhaal.

Zeg maar zo.. het is bijna weer weekend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')