Hoe zit het nu precies met de scanner wetgeving in Belgie?
Mag het wel of niet? Wat ik kon vinden op het net is dat het verboden is, maar ik weet niet of dit 'oude' informatie is.
Kan ik hem tijdens de GP meenemen, of is de kans erg groot op een boete/inbeslagname?
[Dit bericht is gewijzigd door FFantaghiro op 28-08-2002 10:40]
Ik neem ook mijn scanner mee en ik heb al een beetje zitten te zoeken naar Frequenties.
Dit heb ik gevonden:
RTL5: 427,712
lijst
quote:Het is in België zeker wél verboden.
Op woensdag 28 augustus 2002 10:40 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Het is zeker niet verboden. Heel veel mensen nemen hun scanner mee. Komend weekend zit ik ook in Spa, op Zilver1.
Maar als je 'm nou vantevoren instelt en 'm aan je broek hangt met een oortelefoo eraan, ziet niemand 't!
quote:Is volgens mij gewoon gelul,ik ben zondag voor het 4e jaar op Spa en ik heb daar altijd genoeg mensen gezien met scanners
Op woensdag 28 augustus 2002 10:48 schreef Peewee het volgende:[..]
Het is in België zeker wél verboden.
Er zijn zelfs politie eenheden die jacht maken op scanners en portofoongebruikers.Maar als je 'm nou vantevoren instelt en 'm aan je broek hangt met een oortelefoo eraan, ziet niemand 't!
quote:Maar dat wil niet zeggen dat t niet verboden is!
Op woensdag 28 augustus 2002 10:52 schreef Bledderhaas het volgende:[..]
Is volgens mij gewoon gelul,ik ben zondag voor het 4e jaar op Spa en ik heb daar altijd genoeg mensen gezien met scanners
Dus bullshit met je gelul
Maar niemand heeft dus slechte ervaringen met het meenemen van een scanner naar de GP van Belgie....
Zal hem toch maar mee nemen... denk ik... ik twijfel nog!
Dit geldt ook voor radar detectors, precies hetzelde verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |