abonnement Unibet Coolblue
pi_121162066
Ik zit erg te twijfelen tussen Ainol Novo 9 Firewire (10.000mah) en Onda V972 (8.000mah).
Allebei een Retina HD scherm, 2GB RAM, 16GB ROM en A31 quadcore...

Zijn deze makkelijk te rooten en zijn er custom roms voor deze tablets beschikbaar?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:23:01 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121166523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Custom Rom moet je zelf erop zetten(na het rooten),veel 7" hebben tegenwoordig standaard 4.1(vergelijk het eens met bekende A-merken). :Y

[..]

Welke Rockchip SoC schiet die van Amlogic voorbij?RK 3188/3066? :P

Bij Eternal Team hadden ze inderdaad tracking number niet gewijzigd,weet eigenlijk niet waarom. 8)7
3066 is al sneller, GPU en CPU.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:29 schreef Loll het volgende:
7 inch en natuurlijk 4.0 het liefst hoger of met een custom rom
DM anders maar even ;) persoonlijke hulp :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:25:35 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121169337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef relativity het volgende:
Ik zit erg te twijfelen tussen Ainol Novo 9 Firewire (10.000mah) en Onda V972 (8.000mah).
Allebei een Retina HD scherm, 2GB RAM, 16GB ROM en A31 quadcore...

Zijn deze makkelijk te rooten en zijn er custom roms voor deze tablets beschikbaar?
Moet je ff op Slatedroid, XDA, TabletRepublic enz etc kijken hoe de community support is. Alle Ainol-devices zijn in ieder geval rootbaar geweest en er is altijd een behoorlijke afname, dus goede community support. Hoe dat bij Onda is, kun je vast ook wel achterhalen. ;)

Mijn Hero II is in ieder geval nu ook de deur uit bij MisterTao. :) Valt me altijd weer op dat het natuurlijk veel gedoe lijkt en misschien ook wel is, maar dat het toch eigenlijk best rap gaat bij die lui.

Ik heb nog niet echt tijd gevonden om eens lekker m'n Archos GamePad in te richten en goed uit te proberen. Moet ik ook maar eens gaan doen komende week.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121176724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

3066 is al sneller, GPU en CPU.

[..]

DM anders maar even ;) persoonlijke hulp :P
En RK3188 tablets zijn nog niet eens uit,ik wil graag een 10" quadcore CPU. :'(
  zaterdag 5 januari 2013 @ 08:07:51 #230
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121184439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moet je ff op Slatedroid, XDA, TabletRepublic enz etc kijken hoe de community support is. Alle Ainol-devices zijn in ieder geval rootbaar geweest en er is altijd een behoorlijke afname, dus goede community support. Hoe dat bij Onda is, kun je vast ook wel achterhalen. ;)

Mijn Hero II is in ieder geval nu ook de deur uit bij MisterTao. :) Valt me altijd weer op dat het natuurlijk veel gedoe lijkt en misschien ook wel is, maar dat het toch eigenlijk best rap gaat bij die lui.

Ik heb nog niet echt tijd gevonden om eens lekker m'n Archos GamePad in te richten en goed uit te proberen. Moet ik ook maar eens gaan doen komende week.
Ik wacht sowieso even tot jij je tablet binnen hebt, omdat je dan kunt vertellen of ie ook via usb laadt :9

Alle gekheid, ik heb geen tijd gehad om t aan de sellers te gaan vragen ivm werk en andere verplichtingen, zal i komende week eens gaan doen :D

Zowel de Hero II als de Firewire zijn gewoon goeie kanshebbers, qua specs :Y Nou maar zien wat de sellers het liefste willen verkopen :P
Koekje d'r bij?
pi_121185019
DHL tracking van Grace Team gekregen voor mijn Hero ii en status shipped. Dus verwacht hem volgende week vrijdag uiterlijk. Ben echt zeer benieuwd naar de tablet. Zal hier uiteraard even een korte review posten.
pi_121185050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 09:55 schreef Skiet het volgende:
DHL tracking van Grace Team gekregen voor mijn Hero ii en status shipped. Dus verwacht hem volgende week vrijdag uiterlijk. Ben echt zeer benieuwd naar de tablet. Zal hier uiteraard even een korte review posten.
Ik heb nu ook een werkende gekregen. Om 8.38 plaatselijke tjid heeft ie de informatie ontvangen. Verder nog geen update. Denk overigens wel dat hij er ruimschoots voor vrijdag is.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:03:41 #233
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121185836
Saturday, January 05, 2013 Location Time
4 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:56
Mijn hero ii landt over een paar uur in leipzig, dat wordt maandag testen. ;)
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_121185874
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 201311:03 schreef Janesh het volgende:
Saturday, January 05, 2013 Location Time
4 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:56
Mijn hero ii landt over een paar uur in leipzig, dat wordt maandag testen. ;)
Ik ben zeeeeeer benieuwd. Ik wil mijn Elf II vervangen door een 10 inch scherm en twijfel tussen de Hero II en de nog uit te komen Captain.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:20:22 #235
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121186126
Ik ook, maar gevoelsmatig verwacht ik geen heel groot verschil met de ployer Momo 12, die echt heeel goed is en nog een tijd mee kan.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_121199574
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 09:55 schreef Skiet het volgende:
DHL tracking van Grace Team gekregen voor mijn Hero ii en status shipped. Dus verwacht hem volgende week vrijdag uiterlijk. Ben echt zeer benieuwd naar de tablet. Zal hier uiteraard even een korte review posten.
Je krijgt het eerder binnen(dinsdag/woensdag al),aangezien DHL laatste tijd opmerkelijk snel is. :Y
pi_121200035
Heb hier overigens wat foto's verzameld van het interne gebeuren van de Ainol Novo 10 Hero II. Komt van: http://bbs.ainol.com/foru(...)xtra=page%3D1&page=1
pi_121201208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moet je ff op Slatedroid, XDA, TabletRepublic enz etc kijken hoe de community support is. Alle Ainol-devices zijn in ieder geval rootbaar geweest en er is altijd een behoorlijke afname, dus goede community support. Hoe dat bij Onda is, kun je vast ook wel achterhalen. ;)

Mijn Hero II is in ieder geval nu ook de deur uit bij MisterTao. :) Valt me altijd weer op dat het natuurlijk veel gedoe lijkt en misschien ook wel is, maar dat het toch eigenlijk best rap gaat bij die lui.

Ik heb nog niet echt tijd gevonden om eens lekker m'n Archos GamePad in te richten en goed uit te proberen. Moet ik ook maar eens gaan doen komende week.
Bedankt, maar kan nog maar bar weinig vinden over de Ainol 9 Firewire... :(
Alleen revieuws en dergelijke...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:09:34 #239
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121201381
Wat wilde je weten dan? Alles is zo'n beetje bekend...

Behalve misschien het meest prangende: wanneer 'ie nou verstuurd gaat worden. :P
En hoe het de mensen bevalt die er eentje in handen hebben gehad.

Op Slatedroid kwam iemand met een Pandawill-linkje aanzetten, die hebben het over 28-01-2013.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef Elysee het volgende:
Heb hier overigens wat foto's verzameld van het interne gebeuren van de Ainol Novo 10 Hero II. Komt van: http://bbs.ainol.com/foru(...)xtra=page%3D1&page=1
Cool. :@ N0ob vraag, wat zijn/is nu precies the quadcore GPU en singlecore GPU en valt er af te leiden once and for all, waarvan die nu stamt, Vivante GC, Mali of PowerVR SGX?

M als in 'Mali'-branding toevallig?

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 05-01-2013 19:26:31 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:43:55 #240
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121205560
Kijkend naar de antutu benchmark, geen Mali-400 MP, Mali-450 MP of powervr 544 imho.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_121206499
Naar alle waarschijnlijkheid een CG1000 (plus??). De ATM°7029 is de processor. De vier zwarte dingen ernaast vormen het RAM geheugen van 256mb each. Alhoewel, wanneer ik zoek op het nummer van de twee zwarte (29f64g08c8aaa) ik uitkom op RAM.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:52:29 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121211018
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Wat wilde je weten dan? Alles is zo'n beetje bekend...

Behalve misschien het meest prangende: wanneer 'ie nou verstuurd gaat worden. :P
En hoe het de mensen bevalt die er eentje in handen hebben gehad.

Op Slatedroid kwam iemand met een Pandawill-linkje aanzetten, die hebben het over 28-01-2013.

[..]

Cool. :@ N0ob vraag, wat zijn/is nu precies the quadcore GPU en singlecore GPU en valt er af te leiden once and for all, waarvan die nu stamt, Vivante GC, Mali of PowerVR SGX?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] M als in 'Mali'-branding toevallig?

paint skills op mijn nexus :@

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 05-01-2013 23:04:55 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121215256
Hmm en over de batterij; er zit dus toch 'maar' een 8.000 mAh batterij in? I.p.v. 10.000 mAh?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_121220923
Ja, maar dat was al bekend. Overigens maakt de resolutie misschien wel wat goed ten opzichte van de 10000 die alle retinaschermen hebben. Die verbruiken ook meer energie.

PS: Overigens is mijn Hero II net uit Hong Kong vertrokken. Heeft daar nog wel echt 24h liggen wachten in DHL. Maar goed, een maal op z'n weg gaat het wel wat sneller denk ik. Weet niet of hij in Rotterdam/Amsterdam uitkomt of eerst in Duitsland.
  zondag 6 januari 2013 @ 11:49:14 #245
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121222773
De mijne ligt sinds gistermiddag in Leipzig, die van jou komt daar ook aan vandaag.
Gaan vanavond of maandag morgen vroeg naar amsterdam, en worden normaal gesproken morgen bezorgd.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_121228143
Dacht dus dat hij uit Hong Kong was vertrokken. Is hij ergens anders naar Hong Kong gegaan. Niet erg snel zo. En het is daar al 9 uur 's avonds. Maar Janesh, had jij niet via Mistertao gekocht? Of was dat een ander product/een ander persoon?

Is wel mooi als alle FOK'ers die deze tablet hebben besteld hem allemaal reviewen op dezelfde site. :)
  zondag 6 januari 2013 @ 14:43:48 #247
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_121228856
Dat klopt, in hongkong gaat hij van de eerste locatie naar de 'sort facility', en van daaruit vertrekt hij, waarschijnlijk over een paar uur, naar leipzig.
Twaalf uur vliegen, komt daar morgen aan, dan heb je hem dinsdag.

En mister tao, nee, ik bestel meestal op aliexpress, met DHL. De enige die ik de laatste maanden heb laten versturen met hongkong post, is door post.nl zoek geraakt. Binnenkort een dispute openen op aliexpress.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zondag 6 januari 2013 @ 15:34:21 #248
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121229960
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef Elysee het volgende:
Dacht dus dat hij uit Hong Kong was vertrokken. Is hij ergens anders naar Hong Kong gegaan. Niet erg snel zo. En het is daar al 9 uur 's avonds. Maar Janesh, had jij niet via Mistertao gekocht? Of was dat een ander product/een ander persoon?

Is wel mooi als alle FOK'ers die deze tablet hebben besteld hem allemaal reviewen op dezelfde site. :)
Dat was moi. Leek me wel een goed idee bij de door Ainol recommended eigen Tmall-stores te kopen. Verwachtte eigenlijk dat webshops/resellers minder snel voorraad zouden hebben en dat dus ook een snelle manier zou zijn, maar de webshops/resellers zitten er goed bij. Verder natuurlijk wel wat goedkoper en dan ook nog eens behoorlijk wat freebies.

Sowieso heb ik slechte ervaringen met Express shipping vanuit buiten de EU. Dan moet ik telkens documentatie toezenden voordat ik m'n pakje mag ontvangen. Met uitzondering van een keer, bij elke express shipment dan ook belasting moeten afdragen en met MisterTao heb ik eigenlijk nog nooit gedoe gekregen. Dus al met al voor mij persoonlijk 'the way to go'. Dat het nog twee weken kan duren ofzo stoort me niet. Wat me wel zou storen is dat je een pre-order doet en de daadwerkelijke release wordt telkens uitgesteld en als het dan eindelijk verstuurd is na dat lange wachten je nog langer moeten wachten tot het ook eens aankomt. Maar dit ging best rap en weet nu dat 'ie onderweg is. :D Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121230365
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef Elysee het volgende:
Dacht dus dat hij uit Hong Kong was vertrokken. Is hij ergens anders naar Hong Kong gegaan. Niet erg snel zo. En het is daar al 9 uur 's avonds. Maar Janesh, had jij niet via Mistertao gekocht? Of was dat een ander product/een ander persoon?

Is wel mooi als alle FOK'ers die deze tablet hebben besteld hem allemaal reviewen op dezelfde site. :)
Mijne ziet er nu zo uit:

Sunday, January 06, 2013 Location Time
6 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY 15:46

5 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG 04:04

4 Processed at HONG KONG - HONG KONG 03:52

Saturday, January 05, 2013 Location Time
3 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG 20:03

2 Processed at HONG KONG - HONG KONG 18:58

1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 13:19

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 16:57:18 ]
pi_121231548
Misschien al eerder gepost, maar hier is een benchmark test van de Allwinner A31 Quad Core chipset vergeleken met andere chipsets:


Antutu benchmark




Bron: http://www.newaydeals.com(...)d-core-chip-a31-cpu/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')