Als die databank van de regering is kan er toch niemand bij...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Als het alleen voor die doeleinden wordt gebruikt vind ik het geen probleem, maar jij bent vast nieuw in deze wereld, en naiëf
Tenzij je iets te verbergen hebt moet je niet zo huilen, neem verantwoordelijkheid voor je daden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Genoeg redenen om niet alles weg te willen geven. Ik zou ook voor geen goud mijn DNA aan instanties weggeven.
plaatsen op de plaats delict bijv, lijkt het alsof jij er bent (als je dan ok al geen sluitend alibi hebt en toevallig ook nog eens rondom plaats delict was), tja, alles kan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef yamiown het volgende:
[..]
Als die databank van de regering is kan er toch niemand bij...
Sowieso wat moeten mensen met jouw vingerafdruk?
Daar gaan ze wel in op de praktische bezwaren, maar waarom het voor mensen nou een privacy probleem is, is mij nog steeds induidelijk!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Jovatov het volgende:
Lees dit eens over het afstaan van DNA. Het is allemaal niet zo simpel.
It's a conspiracy I tell you!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
plaatsen op de plaats delict bijv, lijkt het alsof jij er bent (als je dan ok al geen sluitend alibi hebt en toevallig ook nog eens rondom plaats delict was), tja, alles kan.
Veel te gevaarlijk allemaal, privacy is de shit.
we zitten allemaal 24/7 op de zolderkamer, lul.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef yamiown het volgende:
[..]
It's a conspiracy I tell you!
Daarnaast mag ik hopen dat jij niet zo'n trieste zolderautist bent die 24/7 alleen op zijn zolder zit en geen mensen heeft om een alibi te bevestigen...
Dan heb je toch niets te verbergen...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
we zitten allemaal 24/7 op de zolderkamer, lul.
Te laat.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef damirovic het volgende:
inb4 je hebt toch niks te verbergen?
Ik ben moe jaquote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef yamiown het volgende:
[..]
Klonen*
Daarnaast willen wij die ook niet.
Boeiend dat is echt geen reden om zomaar van alles af te staan van jezelf hoor , naieve gek.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dan heb je toch niets te verbergen...
Ik heb het gelezen. Maar die bezwaren hebben niks te maken met het privacy beleid maar met het feit of DNA nog wel betrouwbaar genoeg is als bewijs.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Jovatov het volgende:
Lees dit eens over het afstaan van DNA. Het is allemaal niet zo simpel.
Ik wil mijn DNA wel in jouw doos stoppenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Maar die bezwaren hebben niks te maken met het privacy beleid maar met het feit of DNA nog wel betrouwbaar genoeg is als bewijs.
Dan nog zijn er genoeg gevallen waarbij je er wel vanuit kan gaan wanneer DNA bewijs voldoende is. Of wil je me nu wijsmaken dat wanneer een meisje bewust over datzelfde bureau heen gaat met haar hand en dan haar vinger in d'r doos stopt ze ook jou DNA in d'r doos heeft?
Dat zou wel ziek zijn overigens xD
Zoals ik dat artikel gelezen heb hebben ze helemaal geen afgenomen DNA nodig om te clonen maar kun je het overal vandaan halenquote:
Dit bevestigd dat je argument een nutteloos argument was.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wil mijn DNA wel in jouw doos stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |