abonnement Unibet Coolblue
pi_119987402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef DennisFRL het volgende:
Helaas bij mij ook levertijd onbekend dus ik ga weer bellen. Ik hang al aan de lijn..
Same here...
Vraag maar eens wat ze verwachten van ons.... :P
pi_119987519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef Guul het volgende:

Heb ze nu aan de lijn en ze willen alleen maar weer gaan rekken en rekken en rekken...
Er wordt me morgen pas... een nieuw pakket toegestuurd 2 zelfs mag ik hopen..
Zouden volwassen spullen in zitten ook duidelijk om gevraagd...
Ze gaat dit ook nog even netjes via de mail bevestigen en tevens zou ik via PostNL door haar een brief thuis ontvangen die ik moet ondertekenen dat mijn pakket nooit is ontvangen.
Vraag me bij dit laatste echt af of ze dit gaan doen.. Uiteraard ga ik daar wel aan meewerken maar goed dat zien we dan wel weer
Ik heb goede hoop nu en mocht na dit weekend niks binnen zijn dan hebben ze een problemo...
pi_119987708
quote:
ALPHEN A/D RIJN – Naar aanleiding van de berichten die in de afgelopen 48 uur zijn verschenen ontvangen jullie hierbij onze open en eerlijke officiële reactie;
De reden van de over het algemeen negatieve EERSTE reacties is als volgt. Onze bedoeling was om eerst ALLE pakketten te maken en vervolgens op Donderdag 29/11 alles in 1x aan jullie te versturen. Hierdoor had er een veel beter beeld ontstaan van deze actie en de inhoud van het pakket.
Achteraf hebben wij er voor gekozen om dagelijks de op die dag ingepakte pakketten te versturen. Wij hebben willekeurig (random) pakbonnen uitgedraaid zodat ook de verdeling van de pakketten eerlijk verloopt. Dit betekent concreet dat we op maandag bijvoorbeeld pakket A samenstellen die wellicht qua inhoud een stukje minder is dan het pakket B dat we op dinsdag maken. Een hele eerlijke zaak. Dit is exact wat we gezegd hebben. Ieder pakket is anders en je kunt mazzel hebben of minder mazzel hebben.
Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie. Er zijn echter ook vele pakketten in omloop met TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s, Toshiba TV’s, Toshiba 3D Camera’s, AC Ryan Mediaplayers, boormachines, LED-strips, camera beveiligings systemen, navigatiesystemen en nog veel meer moois. Een ieder reëel denkend mens zal het met ons eens zijn dat we de exacte adviesprijs niet voor ieder pakket (dat qua inhoud verschilt) opnieuw realtime kunnen hercalculeren op onze site (die had het namelijk al zwaar genoeg). Jullie doorgewinterde Koopjesjagers weten ook wel dat de adviesprijs een benadering is en dat hierin altijd door iedere dagaanbieder de hoogste adviesverkoopprijs wordt gezet die de fabrikant ooit heeft uitgegeven.
Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.
Echter kunnen we niet ontkennen dat we het uitleveren van de pakketten verkeerd gedaan hebben. Dit hadden we echt in 1x moeten doen zodat er een veel beter beeld zou zijn ontstaan over de inhoud van de pakketten. Nu hebben de klanten met de “basis” pakketten de toon reeds gezet en helaas is het nou eenmaal een gegeven dat de hele blije mensen minder snel in de pen klimmen maar liever lekker gaan spelen met hun spullen of hun nieuwe televisie aan het aansluiten zijn. Overigens begrijpelijk hoor. Het zou ons echter wel helpen als jullie ook even reageren.
Tot slot willen wij als 3-koppige directie van ClickToBuy nogmaals benadrukken dat wij voor een volle 100% achter ons product staan, onze website, onze klantenservice en onze medewerkers inclusief onszelf. 365 dagen per jaar doe wij iedere dag weer onze uiterste best en hebben in wij (samen met jullie) in 1,5 jaar tijd iets heel moois bereikt waardoor wij zeer hoge kortingen af kunnen dwingen bij onze leveranciers. ClickToBuy is in die tijd zoveel meer geworden dan alleen een website…
Klanten die ons, als bedrijf ClickToBuy, uitmaken voor oplichters weten niet waar ze over praten. Absoluut niet gebaseerd op feiten die betrekking hebben op ClickToBuy maar enkel op veronderstellingen. Wij als directie lopen al een hele lange tijd mee in de internetwereld en weten als geen ander dat mensen snel over je kunnen schrijven en oordelen. Dit is nou eenmaal de markt waar wij ons in bevinden en daar zullen we het mee moeten doen. Maar laat 1 ding heel duidelijk zijn; wij zijn een dagaanbieder die in 1,5 jaar tijd een hele grote groep met mensen iedere dag weer met veel plezier bedienen met hele mooie aanbiedingen. 365 dagen per jaar doen wij onze best; geen uitbesteedt Callcenter of klantenservice maar een eigen C2B klantenservice die onder normale omstandigheden heel makkelijk te bereiken is via ons 0172-nummer. Geen dropshipping of fulfillment oplossing voor ons magazijn, maar zelf een eigen magazijn met onze dagaanbiedingen op voorraad en eigen ClickToBuy magazijnmedewerkers. Gewoon alles in house omdat we zelf de controle op ons bedrijf willen houden en geloven in onze kwaliteiten.
Wij willen het hier bij laten en gaan ons bezighouden met het spelen van Sinterklaas en het in goede banen leiden van de 35 medewerkers die echt keihard werken aan jullie pakketten verspreid over onze 3 extra gehuurde magazijnen. Wij hopen dat jullie de twee kanten van het verhaal zien en dat jullie inzien dat de manier zoals wij nu neergezet worden niet helemaal eerlijk is.
Een ieder die zijn pakket wil annuleren raden wij aan om telefonisch contact met ons op te nemen en NIET via de mail. Wij zijn u graag van dienst. Houd echter wel rekening met een iets langere wachttijd. Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en willen jullie allemaal toch bedanken voor het afgelopen jaar!
Met vriendelijke groeten,
De directie van ClickToBuy
Bron: http://www.clicktobuy.nl/(...)e-sinterklaas-pakket

[ Bericht 0% gewijzigd door DennisFRL op 06-12-2012 10:30:42 ]
pi_119987883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Heb ze nu aan de lijn en ze willen alleen maar weer gaan rekken en rekken en rekken...
Er wordt me morgen pas... een nieuw pakket toegestuurd 2 zelfs mag ik hopen..
Zouden volwassen spullen in zitten ook duidelijk om gevraagd...
Ze gaat dit ook nog even netjes via de mail bevestigen en tevens zou ik via PostNL door haar een brief thuis ontvangen die ik moet ondertekenen dat mijn pakket nooit is ontvangen.
Vraag me bij dit laatste echt af of ze dit gaan doen.. Uiteraard ga ik daar wel aan meewerken maar goed dat zien we dan wel weer
Ik heb goede hoop nu en mocht na dit weekend niks binnen zijn dan hebben ze een problemo...
Hahahaha... wat een grappenmakers!
Heel veel mensen hebben nog niets ontvangen...

Daarnaast gaan we nu de balans maar eens opmaken:

TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: Nog niet gezien
Toshiba TV’s: Pas één melding
Toshiba 3D Camera’s: Nog niet gezien
AC Ryan Mediaplayers: Melding of 10
Boormachines: 4 keer voorbij zien komen
LED-strips: Tja...
camera beveiligings systemen: Nog niet gezien
navigatiesystemen: Nog niet gezien
En nog veel meer moois: Spekkies!!!
pi_119987923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Guul het volgende:

[..]

Hahahaha... wat een grappenmakers!
Heel veel mensen hebben nog niets ontvangen...

Daarnaast gaan we nu de balans maar eens opmaken:

TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: Nog niet gezien
Toshiba TV’s: Pas één melding
Toshiba 3D Camera’s: Nog niet gezien
AC Ryan Mediaplayers: Melding of 10
Boormachines: 4 keer voorbij zien komen
LED-strips: Tja...
camera beveiligings systemen: Nog niet gezien
navigatiesystemen: Nog niet gezien
En nog veel meer moois: Spekkies!!!
Zet beveiligingscamera maar op 1

quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef Lyza666 het volgende:
_O- Ik kan dus nu mijn eigen Paranormal Activity gaan filmen:

[ afbeelding ]

De usual dingetjes dus en een camerabeveiligingssysteem (Elro CCD color quad set). Deze doos was dus dik 9 kilo. Géén idee wat ik ermee moet, verkopen maar. Ding schijnt iets van 200 euro te kosten wat ik zo snel kon vinden.
pi_119988009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Guul het volgende:

[..]

Hahahaha... wat een grappenmakers!
Heel veel mensen hebben nog niets ontvangen...

Daarnaast gaan we nu de balans maar eens opmaken:

TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: Nog niet gezien
Toshiba TV’s: Pas één melding
Toshiba 3D Camera’s: Nog niet gezien
AC Ryan Mediaplayers: Melding of 10
Boormachines: 4 keer voorbij zien komen
LED-strips: Tja...
camera beveiligings systemen: 1
navigatiesystemen: Nog niet gezien
En nog veel meer moois: Spekkies!!!
Wat een stelletje ...... zijn het daar.
Denken ze nou dat mensen de pakketten vergeten zijn ofzo?
FB staat vol met berichten dat mensen niets ontvangen hebben.
Ik heb een ban, dus kan niet posten.
Had om een overzichtje gevraagd met producten die in de dozen zouden zitten en de aantallen.
Konden ze blijkbaar niet waarderen.
pi_119988018
Ik ga uitpakken geen tv in ieder geval.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119988026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef Guul het volgende:

[..]

haha :P

quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef Lyza666 het volgende:
_O- Ik kan dus nu mijn eigen Paranormal Activity gaan filmen:

[ afbeelding ]

De usual dingetjes dus en een camerabeveiligingssysteem (Elro CCD color quad set). Deze doos was dus dik 9 kilo. Géén idee wat ik ermee moet, verkopen maar. Ding schijnt iets van 200 euro te kosten wat ik zo snel kon vinden.
pi_119988072
quote:
Ik vind het vooral stom dat ze zeggen dat de minimale waarde 25 euro zou zijn, want dat was helemaal niet stond. Als ik zou weten dat ik een pakket zou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
pi_119988122
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het vooral stom dat ze zeggen dat de minimale waarde 25 euro zou zijn, want dat was helemaal niet stond. Als ik zou weten dat ik een pakket zou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
Ach... ik heb tot nu toe 50 euro betaald voor lucht... soort van sponsoring...
pi_119988131
Mijn vader wilt maar niet weg gaan. Dan kan ik de dozen niet openen. :')
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119988141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Akantha het volgende:
Mijn vader wilt maar niet weg gaan. Dan kan ik de dozen niet openen. :')
Want?
pi_119988154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Zet beveiligingscamera maar op 1

[..]

Die zat er bij mij ook in
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_119988191
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
ou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
verschrikkelijk ja en hier gaan ze meer over horen.
ze weet me reactie ze wil meteen afweren met die discussie ga ik niet aan nou wedden van wel ****
Ik haal me jurist er zeker even bij als het een doos met spekkies en dvd's is
Al zit er maar 1 mannen ding in. een mediaspeler (niet nodig maar toch), video bewaking systeem, navi, camera of een andere ECHTE gadget..
pi_119988223
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Want?
Als het zooi is zegt hij en daar heb je zoveel euro aan uit gegeven!?
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119988282
Ik vond het vrouwenpakket wel leuk en het geld waard. Zou ik zo nog een keer bestellen. Maar als ik nog eens over een mannendoos met gadgets lees, dan bestel ik wel gewoon een doos vol met hebbendingetjes op DX.
pi_119988289
Ze hebben trouwens de post datum ook aangepast naar 28 november.. rotzakken maar goed print screens genoeg. Vlug het filmpje enzo wissen en dit in de plaats...
pi_119988317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ik haal me jurist er zeker even bij als het een doos met spekkies en dvd's is
Jurist voor een bedrag van 25 euro :')

advocaten kosten per uur zo'n beetje 200 euro... Succes...
pi_119988364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:45 schreef SkryZx het volgende:

[..]

Jurist voor een bedrag van 25 euro :')

advocaten kosten per uur zo'n beetje 200 euro... Succes...
0,-

http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
pi_119988662
Retour twee pakketten.

Drie keer het zelfde niet normaal.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119988740
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.

Drie keer het zelfde niet normaal.
Jij op FB dat ook gezet of nog 1 met dat probleem?

*********
3 dozen ontvangen maar alle 3 dezelfde dozen, gaan dus minimaal 2 terug. Had een Beetje iets anders gedaan dan hadden we er nog wat aan gehad
6 minuten geleden via mobiel
pi_119988777
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.

Drie keer het zelfde niet normaal.
Foto?

Staat er bij jullie hier wel een verzenddatum? Heb wel een t&t...
pi_119988798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Guul het volgende:

[..]

Foto?

Staat er bij jullie hier wel een verzenddatum? Heb wel een t&t...
[ afbeelding ]
zelfde bij mij
pi_119988988
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.

Drie keer het zelfde niet normaal.
Niet eens een tv? En je geslijm dan :'(
pi_119989316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Guul het volgende:

[..]

Foto?

Staat er bij jullie hier wel een verzenddatum? Heb wel een t&t...
[ afbeelding ]
Bij mij is verzenddatum ook weg. Meteen al toen status op verstuurd stond. Ik heb nog wel het mailtje van hun dat het verstuurd is. En dat was afgelopen vrijdag.
Ik verwacht vanmiddag mijn 2 pakketten. Status is: pakketbezorger is onderweg.
6780 gram voor 2 pakketten is niet veel. Moet er voor tekenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')