abonnement Unibet Coolblue
pi_119730572
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Krijg je de verzendkosten van de heenzending dan terug? Weet je dat zeker? Zou niet logisch zijn. Maar goed, netjes als ze dat wel zouden doen....
Dat zijn ze wettelijk verplicht zelfs.

Blijkbaar is er nu een tv naar iemand onderweg... zou het? :o
pi_119730707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Dat zijn ze wettelijk verplicht zelfs.

Blijkbaar is er nu een tv naar iemand onderweg... zou het? :O
Wettelijk verplicht? Ze moeten toch kosten maken om het naar jou te krijgen? En het ligt toch niet aan hun dat het jou niet bevalt? Wanneer het gaat om een defect product gaat, ok. Maar anders....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 28 november 2012 @ 22:18:31 #178
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_119730722
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Dat zijn ze wettelijk verplicht zelfs.

Blijkbaar is er nu een tv naar iemand onderweg... zou het? :o
Naar wie?!
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119730746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Akantha het volgende:

[..]

Naar wie?!
Iemand :o

Volgens Clicktobuy zelf :Y
pi_119730884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Iemand :o

Volgens Clicktobuy zelf :Y
Tsja, wellicht iemand die ze hebben uitgeloot dan. Ik zag die box gisteren ook staan, en keek vervolgens naar de dingen die ze allemaal verkocht hebben. Allemaal prullaria, die je via DX of eBay voor minder dan de helft kan scoren. Daar zullen de meeste boxen dan ook uit bestaan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 28 november 2012 @ 22:22:17 #181
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_119730907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Iemand :o

Volgens Clicktobuy zelf :Y
POTVERDOMME pis ik weer naast de pot.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119731363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Akantha het volgende:

[..]

POTVERDOMME pis ik weer naast de pot.
En je had nog wel 6 keer kans :D
pi_119731677
iPhone backup ding is ook waardeloos. Duurt drie minuten om 1 foto te backuppen :')

Ach, 25 euro voor 6 blikjes en wat shampoo. Kon slechter. :P
pi_119732393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef -0- het volgende:
Hmmz track and trace nummer van mijn zending is nog niet bekend :(
Ook niet als je inlogt bij https://mijnpakket.postnl.nl/ ?
pi_119732452
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ook niet als je inlogt bij https://mijnpakket.postnl.nl/ ?
Nee helaas niet.
pi_119732515
Hoe heb ik dit topic kunnen missen. _O-
  woensdag 28 november 2012 @ 23:25:26 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119733832
quote:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 3885 g
Een helium gevulde TV :Y

Weigeren aan de deur maar denk ik :'(?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119733884
Gewoon openmaken.
pi_119733980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Een helium gevulde TV :Y

Weigeren aan de deur maar denk ik :'(?
Even vragen of de postbode 2 minuten wacht. Doos open maken... is het niks, plakband en meteen weer mee terug geven.
pi_119734193
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Een helium gevulde TV :Y

Weigeren aan de deur maar denk ik :'(?
Ach welnee, eerst kijken :D

Heb jij net pas je track and trace code gehad?
  woensdag 28 november 2012 @ 23:34:52 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119734205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Even vragen of de postbode 2 minuten wacht. Doos open maken... is het niks, plakband en meteen weer mee terug geven.
Ik mag blij zijn als de postbode nog niet weg is als ik de deur open doe :')

Gaan ze daar mee akkoord dan? Dan kan je de doos ook leegpakken en de post verantwoordelijk stellen (zou je kwaad willen).

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:34 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ach welnee, eerst kijken :D

Heb jij net pas je track and trace code gehad?
Gisteren om 16.00 uur al.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119734262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gisteren om 16.00 uur al.
Oh, dan hoef ik mijn pakketje morgen nog niet te verwachten dus :')
pi_119734291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef Melleyn het volgende:
Oh, dan hoef ik mijn pakketje morgen nog niet te verwachten dus
;( Ik wil mijn T&T
pi_119734548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:37 schreef -0- het volgende:

[..]

;( Ik wil mijn T&T
Gaat niet meer gebeuren vandaag }:|

Tweakers topic is er weer :D
pi_119734585
De mijne staat nog steeds op "working on it"
  woensdag 28 november 2012 @ 23:56:51 #196
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_119734776
reactie van ctb:

quote:
"Beste ClickToBuy-ers,

Naar aanleiding van de berichten die in de afgelopen 48 uur zijn verschenen ontvangen jullie hierbij onze open en eerlijke officiële reactie;

De reden van de over het algemeen negatieve EERSTE reacties is als volgt. Onze bedoeling was om eerst ALLE pakketten te maken en vervolgens op Donderdag 29/11 alles in 1x aan jullie te versturen. Hierdoor had er een veel beter beeld ontstaan van deze actie en de inhoud van het pakket.

Achteraf hebben wij er voor gekozen om dagelijks de op die dag ingepakte pakketten te versturen. Wij hebben willekeurig (random) pakbonnen uitgedraaid zodat ook de verdeling van de pakketten eerlijk verloopt. Dit betekent concreet dat we op maandag bijvoorbeeld pakket A samenstellen die wellicht qua inhoud een stukje minder is dan het pakket B dat we op dinsdag maken. Een hele eerlijke zaak. Dit is exact wat we gezegd hebben. Ieder pakket is anders en je kunt mazzel hebben of minder mazzel hebben.

Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie. Er zijn echter ook vele pakketten in omloop met TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto's, Toshiba TV's, Toshiba 3D Camera's, AC Ryan Mediaplayers, boormachines, LED-strips, camera beveiligings systemen, navigatiesystemen en nog veel meer moois. Een ieder reëel denkend mens zal het met ons eens zijn dat we de exacte adviesprijs niet voor ieder pakket (dat qua inhoud verschilt) opnieuw realtime kunnen hercalculeren op onze site (die had het namelijk al zwaar genoeg). Jullie doorgewinterde Koopjesjagers weten ook wel dat de adviesprijs een benadering is en dat hierin altijd door iedere dagaanbieder de hoogste adviesverkoopprijs wordt gezet die de fabrikant ooit heeft uitgegeven.

Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.

Echter kunnen we niet ontkennen dat we het uitleveren van de pakketten verkeerd gedaan hebben. Dit hadden we echt in 1x moeten doen zodat er een veel beter beeld zou zijn ontstaan over de inhoud van de pakketten. Nu hebben de klanten met de "basis" pakketten de toon reeds gezet en helaas is het nou eenmaal een gegeven dat de hele blije mensen minder snel in de pen klimmen maar liever lekker gaan spelen met hun spullen of hun nieuwe televisie aan het aansluiten zijn. Overigens begrijpelijk hoor. Het zou ons echter wel helpen als jullie ook even reageren

Tot slot willen wij als 3-koppige directie van ClickToBuy nogmaals benadrukken dat wij voor een volle 100% achter ons product staan, onze website, onze klantenservice en onze medewerkers inclusief onszelf. 365 dagen per jaar doe wij iedere dag weer onze uiterste best en hebben in wij (samen met jullie) in 1,5 jaar tijd iets heel moois bereikt waardoor wij zeer hoge kortingen af kunnen dwingen bij onze leveranciers. ClickToBuy is in die tijd zoveel meer geworden dan alleen een website...

Klanten die ons, als bedrijf ClickToBuy, uitmaken voor oplichters weten niet waar ze over praten. Absoluut niet gebaseerd op feiten die betrekking hebben op ClickToBuy maar enkel op veronderstellingen. Wij als directie lopen al een hele lange tijd mee in de internetwereld en weten als geen ander dat mensen snel over je kunnen schrijven en oordelen. Dit is nou eenmaal de markt waar wij ons in bevinden en daar zullen we het mee moeten doen. Maar laat 1 ding heel duidelijk zijn; wij zijn een dagaanbieder die in 1,5 jaar tijd een hele grote groep met mensen iedere dag weer met veel plezier bedienen met hele mooie aanbiedingen. 365 dagen per jaar doen wij onze best; geen uitbesteedt Callcenter of klantenservice maar een eigen C2B klantenservice die onder normale omstandigheden heel makkelijk te bereiken is via ons 0172-nummer. Geen dropshipping of fulfillment oplossing voor ons magazijn, maar zelf een eigen magazijn met onze dagaanbiedingen op voorraad en eigen ClickToBuy magazijnmedewerkers. Gewoon alles in house omdat we zelf de controle op ons bedrijf willen houden en geloven in onze kwaliteiten.

Wij willen het hier bij laten en gaan ons bezighouden met het spelen van Sinterklaas en het in goede banen leiden van de 35 medewerkers die echt keihard werken aan jullie pakketten verspreid over onze 3 extra gehuurde magazijnen. Wij hopen dat jullie de twee kanten van het verhaal zien en dat jullie inzien dat de manier zoals wij nu neergezet worden niet helemaal eerlijk is.

Een ieder die zijn pakket wil annuleren raden wij aan om telefonisch contact met ons op te nemen en NIET via de mail. Wij zijn u graag van dienst. Houd echter wel rekening met een iets langere wachttijd. Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en willen jullie allemaal toch bedanken voor het afgelopen jaar!

Met vriendelijke groeten,
De directie van ClickToBuy"

I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:57:22 #197
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119734793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Akantha het volgende:

[..]

Ik had een opmerking willen maken betreft de condooms en het opmaken ervan, maar daar zie ik nu vanaf.
Nu maak je me wel nieuwsgierig. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119734909
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
De mijne staat nog steeds op "working on it"
Onze waardevolle boxen komen vrijdag.
pi_119734955
Gaat dat veranderen van de aanbieding handmatig bij Clicktobuy ofzo? De site ligt elke nacht 0:00 plat. :')
pi_119734967
quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:02 schreef tralalala het volgende:

[..]

Onze waardevolle boxen komen vrijdag.
Beter dan de eerste lading zou het in ieder geval wel zijn. Lijkt me. Hoewel ik eerst dus baalde dat mijn pakket niet meteen verzonden was, ben ik op dit moment nog hoopvol dat dat een goed iets is. :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')