abonnement Unibet Coolblue
pi_119509575
Hallo,

De laatste tijd tijdens het wandelen krijg ik ontzettende pijn in me scheenbeen, net kwam ik thuis en ging ik zitten en verrekte echt van de pijn. Wat zou dit kunnen zijn ? Voelt als een erge kramp.

Nog een vraag : Een paar jaar geleden ben ik heel hard onderuit gegaan, met als gevolg dat er losse stukjes in me knie zitten die je heen en weer kan schuiven. Ik hoef me knie maar heel zachtjes te stoten of het doet al pijn ( een scherpe pijn ) en nu heb ik tijdens het liggen ook erg pijn in me knie soms. Dan word ik wakker en loop ik een tijd mank. De pijn zit aan de binnenkant van me rechter knie. Ook me scheenbeen is aan de rechterkant. Dat van me knie is zo raar want ik voel duidelijk knobbeltjes maar er is een foto van gemaakt en daar was niets op te zien. Snap het niet want nogmaals de knobbeltjes zijn zowel voelbaar als zichtbaar aanwezig.

Iemand enig idee wat dit kan zijn ?
pi_119509590
Wandel je erg veel?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119509674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Mirjam het volgende:
Wandel je erg veel?
Ja dan zou het overbelasting of een scheenvliesontsteking kunnen zijn. Of shinsplints zoals dat ook genoemd wordt.
pi_119509703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ja dan zou het overbelasting of een scheenvliesontsteking kunnen zijn. Of shinsplints zoals dat ook genoemd wordt.
Shinsplints lijkt me ook het meest waarschijnlijk. http://www.blessure-aanwi(...)eenbeenirritatie.htm
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119509718
Is echt een irritante blessure heb er zelf meerdere maanden last van gehad.
pi_119509757
Erg veel rust nemen. En precies op het moment dat je denkt dat het wel weer gaat nog even twee weken extra rust pakken. Heb het zelf gehad met hardlopen, zéér pijnlijk.
pi_119509845
Shinsplints.

Ik heb ooit mijn fscking been gebroken. Heb een maandje of 3 geleden een wadloop gedaan. Echt ontzettend leuk, een hoop lol gehad, en lekker wandelen.

Maar wel $#%%$#@#$% 6 weken lang pijn in mijn scheenbeen gehad!

En daarna verplaatste het naar mijn knie, en toen mijn heup en toen mijn onderrug.

Ok, tot zo ver het klagen. ;)

In feite had ik het spierloge-syndroom. Echt raar om te voelen hoe de spier 'aanliep' in de schede. Als ik mijn voet optilde voelde ik het gewoon aanlopen.

Heb 2 jaar terug ook nog 'normale' shin splints gehad door te lang met de gladheid in de sneeuw te lopen.

Bij mij zit er littekenweefsel in mijn been en het zwelt sowieso snel op. Als iemand nog tips heeft...?
pi_119510127
Hallo, bedankt voor jullie reacties, ik loop niet erg veel dus overbelasting lijkt me sterk.

Iemand een idee wat die knobbeltjes in me knie kunnen zijn ? Is dus gekomen nadat ik een flinke val heb gemaakt.
pi_119510370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef denise1984 het volgende:
Hallo, bedankt voor jullie reacties, ik loop niet erg veel dus overbelasting lijkt me sterk.

Iemand een idee wat die knobbeltjes in me knie kunnen zijn ? Is dus gekomen nadat ik een flinke val heb gemaakt.
Een keer naar de fysio, die kan je meer vertellen dan wij!
  donderdag 22 november 2012 @ 18:42:01 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_119510645
Wat zij je dokter er over?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_119512264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef denise1984 het volgende:
Hallo, bedankt voor jullie reacties, ik loop niet erg veel dus overbelasting lijkt me sterk.

Iemand een idee wat die knobbeltjes in me knie kunnen zijn ? Is dus gekomen nadat ik een flinke val heb gemaakt.
Ligt maar helemaal aan je conditie, wat voor de ene persoon overbelasting is is voor de andere een wandelingetje in het park. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119797190
Het is idd shinsplints, erg pijnlijk maar vrij weinig aan te doen. Die knobbeljtes in me knie zijn littekenweefsels van een pees omdat ik toen zo hard op me muil ben gegaan.
  zondag 2 december 2012 @ 15:14:09 #13
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_119842569
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef denise1984 het volgende:
Het is idd shinsplints, erg pijnlijk maar vrij weinig aan te doen. Die knobbeljtes in me knie zijn littekenweefsels van een pees omdat ik toen zo hard op me muil ben gegaan.
Ik heb het ook, en weinig aan te doen is onzin.

Drie maal daags je kuiten goed strekken op alle mogelijke manieren. Dit minimaal 30 seconde lang met strektechniek.
Verder goede zolen onder je schoenen hebben zodat je hiel speling krijgt bij het lopen.
En bij zo'n vervelende bui, ijs op leggen en heel hard je schenen (laten) masseren.

Een shintsplint houdt in dat er afval op je scheenvlies zit dat niet goed afgevoerd kan worden, dus moet je het eruit drukken d.m.v. massage.

Het zal waarschijnlijk nooit helemaal weggaan maar het vermindert wel heel erg.
Bay of Plenty
  zondag 2 december 2012 @ 16:17:01 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119844323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef denise1984 het volgende:
Hallo, bedankt voor jullie reacties, ik loop niet erg veel dus overbelasting lijkt me sterk.

Iemand een idee wat die knobbeltjes in me knie kunnen zijn ? Is dus gekomen nadat ik een flinke val heb gemaakt.
Ga naar de dokter. alsof Een stel autisten op een forum een fatsoenlijke diagnose kunnen stellen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 3 december 2012 @ 16:31:47 #15
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_119884031
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 16:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Ga naar de dokter. alsof Een stel autisten op een forum een fatsoenlijke diagnose kunnen stellen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef denise1984 het volgende:
Het is idd shinsplints, erg pijnlijk maar vrij weinig aan te doen. Die knobbeljtes in me knie zijn littekenweefsels van een pees omdat ik toen zo hard op me muil ben gegaan.
Neem dus aan dat ze geweest is.
Bay of Plenty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')