abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 november 2012 @ 11:14:09 #176
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_119741075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:56 schreef becky27 het volgende:
Iemand hier bekend met posterwinkels in Den Haag, of een uitstekende googelaar??
Ik zoek een poster met elfen van Margaret Tarrant, zoals deze
[ afbeelding ]

Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? Voor Noortje ben ik er toevallig 1 tegen het lijf gelopen maar nu kan ik het online maar amper vinden.
Heeft de large niets? Die heeft wel aantal fantasy posters.
  donderdag 29 november 2012 @ 11:15:23 #177
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_119741125
Zijn dat nou lampen aan de zijkant van die balken?
pi_119741249
Ja, als je gewoon op de grond staat kijk je er niet in natuurlijk en verlichten ze het boogplafond. Maar eh, kopen? :D Ik vind ze zelf niet mooi, eerst werkten we op deze tussenverdieping en toen hebben we voor praktische verlichting gekozen.
  donderdag 29 november 2012 @ 11:20:50 #179
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_119741302
Nee ik vind het ook niet mooi :P en zonde van je mooie balken.

Ik persoonlijk zou de welbekende zonnebloem lamp aan t plafond hangen, al zal dat best een klusje zijn :P maar moet lukken hoor met een hakje en een lange trap oid.
pi_119741598
Bedoel je zo'n Tiffany lamp of iets anders?

Die balken zijn half nep, er zitten hele kleine balkjes onder 5 cm gips. Er zaten al lampen toen we er kwamen wonen, maar die had ze meegenomen. Staken er twee draden uit een enorm brokkelend gat. Dus toen hebben we in de verhuisweek iets te snel voor deze lampen gekozen. Volgens mij dachten we allebei dat de ander ze wel mooi vond :')

We hebben een hele toffe ronde sixties/seventies lamp van mijn oma die denk ik precies mooi in het rondje past aan de muur bovenin op de staande foto. Dan hebben we in elk geval één felle lamp voor de handig. Op een plankje die eend van Heico en ik denk nog een staand lampje op de kast. Of een leeslamp naast de stoel... Maar ik houd ook nog steeds van die rijstlampen en daar kunnen we er natuurlijk ook twee schuin boven elkaar van hangen, een zéér bescheiden versie van dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lampenplan vind ik het moeilijkst zoals je merkt :D, dat komt denk ik het allerlaatst..
  donderdag 29 november 2012 @ 11:32:29 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_119741714
Nee ik bedoel gewoon een zonnebloemlamp :P (van Ikea)

Die geeft mooi speels licht.
pi_119741740
Oh jemig die vind ik echt vreselijk :o :*
Maar ja, ik kan niks zeggen met zulke lampen aan de balken natuurlijk :+
  donderdag 29 november 2012 @ 11:36:04 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_119741836
Ik vind hem juist heel mooi.. omdat je heel apart licht krijgt en hij is lekker groot en opvallend.
Alleen het in elkaar zetten in een teringwerk :') en afstoffen ook.

Hoe kan je dat nou lelijk vinden :D :P

pi_119742018
Oh díe! Ja die vind ik ook wel leuk. Maar ik vind hem niet echt kinderkamermaterial.
Ik dacht dat je deze bedoelde :')
(ik kan hem nu niet meer vinden maar het was zoiets)


Is dat trouwens een plaatje van jouw huis? :9~
pi_119742084
Volgens mij wordt het echt een heel lief plekje op de tussenverdieping suikertante O+ Ik vind het bedje ook echt heel mooi!
Ja, dat opklapding vonden wij dus ook maar levensgevaarlijk. Als je zoiets wilt zou ik het zelf maken, met hout enzo. Net als die inklap-variant, lijkt me van hout ook heel mooi! Kan nooit moeilijk zijn om dat zelf te maken denk ik!

Die paardebloem-lamp van Ikea vind ik te plastic eruit zien. Ik wil graag zo'n Oosterse metalen ronde bol met 1001 kleine gaatjes erin O+ Daar ben ik echt helemaal verliefd op.
pi_119742231
Jeetje bellelena genius! Mijn vriend wil zo graag dingen maken, die heeft een soort constructieve nesteldrang! Ik ga vragen of hij dat wil maken! O+

En die oosterse bol, als jij nou 2 voor de prijs van 1 vindt, delen we de kosten!
pi_119742357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:48 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje bellelena genius! Mijn vriend wil zo graag dingen maken, die heeft een soort constructieve nesteldrang! Ik ga vragen of hij dat wil maken! O+

En die oosterse bol, als jij nou 2 voor de prijs van 1 vindt, delen we de kosten!
Wat lief van je vriend O+ Mijnes is er ook zo eentje *;

Deal, ik ga op zoek :D
pi_119745294
Filigrain lampen noemen ze ze!
pi_119757574
Bellalena.. nog andere leuke knoppen voor lades gevonden tijdens je zoektocht? :s)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119759167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja, als ik rechte muren had was het zoiets geworden, maar op een schuine muur rolt je baby er zo makkelijk af :+ :D
vangnet eronder :D
pi_119760074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]

Zaterdag over een week gaan we deze kastjes halen :D + peuterbedje
en dus even de cheap ass oplossing.. maar vond dit zo'n leuke manier om toch genoeg bergruimte over te houden wanneer de commode weg is.. maar toch maar weinig vloeroppervlakte te gebruiken
(kastjes zijn 70x60x30... dan passen er 3 langs elkaar)
Voor welk bedje gaan jullie?
pi_119760151
Inca, ik vind Stefs kamer geweldig! O+
Echt een heel mooi plekje, wat hard gewerkt!
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]

Zaterdag over een week gaan we deze kastjes halen :D + peuterbedje
en dus even de cheap ass oplossing.. maar vond dit zo'n leuke manier om toch genoeg bergruimte over te houden wanneer de commode weg is.. maar toch maar weinig vloeroppervlakte te gebruiken
(kastjes zijn 70x60x30... dan passen er 3 langs elkaar)
He! Daar hangt mijn avatar! O+
Leuk die kastjes, wat fijn dat ze zo smal zijn. Misschien is dat ook wel iets voor ons. Houd ik even in mijn achterhoofd.

Suikertante, dat wordt leuk! Ik wilde nog zeggen dat ik dit bosbehang zo mooi vind. Ik vind het ook wel bij jullie passen.
Die paardebloemlamp vind ik trouwens niet zo mooi. :P
De vorm van je dak vind ik zo tof, als je daar zo'n grote lamp zou hangen zou je het een beetje kwijt raken. Een beetje proppen. Nouja, dat is mijn mening he? ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_119761065
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

2de vinden we het mooiste..
1ste geeft een wat ruimtelijker gevoel ws
Dus even in dubio..

Briljante inzichten voor een goede keuze zijn welkom :D
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Voor welk bedje gaan jullie?


of



2de vinden we het mooiste..
1ste geeft een wat ruimtelijker gevoel ws
Dus even in dubio..

Briljante inzichten voor een goede keuze zijn welkom :+


Deze kleur is nog mooier..
Maar we laten voorlopig haar grote kledingkast staan en die is wit... anders wordt het zo'n ratjetoe

[ Bericht 10% gewijzigd door Lamb29 op 29-11-2012 21:31:19 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119761296


Ze heeft dit overtrekje en nog 1 in vergelijkbare kleuren.. en in de blauwtint willen we de kastjes gaan verven dus
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119761422
quote:
He! Daar hangt mijn avatar! O+
Leuk die kastjes, wat fijn dat ze zo smal zijn. Misschien is dat ook wel iets voor ons. Houd ik even in mijn achterhoofd.
Mocht jij nog kleine kamertips hebben.. graag!
:D Ik moest idd al aan jou denken bij de posters
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119761637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]

Zaterdag over een week gaan we deze kastjes halen :D + peuterbedje
en dus even de cheap ass oplossing.. maar vond dit zo'n leuke manier om toch genoeg bergruimte over te houden wanneer de commode weg is.. maar toch maar weinig vloeroppervlakte te gebruiken
(kastjes zijn 70x60x30... dan passen er 3 langs elkaar)
waar komen die kastjes vandaan? Ze zijn leuk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_119761663
;) Ikea..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119761783
Stom, zie het nu pas. Ze zijn echt mooi gepimpt. Ik ga ze effe onthouden. Wij moeten nog wat voor Tienus zijn kamer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_119761866
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Lamb29 het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

2de vinden we het mooiste..
1ste geeft een wat ruimtelijker gevoel ws
Dus even in dubio..

Briljante inzichten voor een goede keuze zijn welkom :+

[ afbeelding ]
Deze kleur is nog mooier..
Maar we laten voorlopig haar grote kledingkast staan en die is wit... anders wordt het zo'n ratjetoe
Ik zou de 2e doen :+
(Of eigenlijk de derde ;))
pi_119761892
Lamb29, met het 2e en 3e bedje moet je niet te lang wachten. In de serie hebben wij met veel moeite de juiste kleur kunnen krijgen voor de kast/bedje/commode. De hele serie wordt momenteel niet meer geleverd, dus enkel wat er in de winkels nog is, is er. We zijn zelf om die reden van het bruin afgestapt naar het zwart/bruin omdat de kast niet meer te verkrijgen was. Laatste nieuws van ikea zelf was dat ze half december op zijn vroegst weten of de serie uberhaupt nog aangevuld gaat worden, en ook dan is er waarschijnlijk nog geen datum. De serie is wel super lief, leuk mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')