abonnement Unibet Coolblue
pi_119169439
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.



In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'



Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
pi_119169819
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kun je het zelf niet vinden dan?
Horecaverbod. Op hoeveel manieren kun je dat interpreteren?
Ik weet niet eens of het woord horecaverbod van de rechter afkomstig was of van een journalist. Jij bent heel stellig over wat hij niet zou mogen, en het is de rechter die dat bepaalt, dus dan neem ik aan dat jij weet wat de woorden van de rechter waren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:02:03 #3
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119169931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of het woord horecaverbod van de rechter afkomstig was of van een journalist. Jij bent heel stellig over wat hij niet zou mogen, en het is de rechter die dat bepaalt, dus dan neem ik aan dat jij weet wat de woorden van de rechter waren.
Ja het is goed met je , doe lekker je eigen inleeswerk :W
pi_119170009
Volgende keer dat ze dit soort verdachten tijdelijk vrijlaten, moeten ze gewoon een huisarrest geven.

Maarja, er is dan niet vermeld welk huis.....
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_119170064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja het is goed met je , doe lekker je eigen inleeswerk :W
Dus je lult eigenlijk maar wat en baseert je volledig op een krantenberichtje?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119170066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_119170092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus je lult eigenlijk maar wat en baseert je volledig op een krantenberichtje?
:*
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:07:30 #9
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119170119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus je lult eigenlijk maar wat en baseert je volledig op een krantenberichtje?
Vent, hou eens op met je eeuwige gezeur. Je lijkt wel een Marokkaan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119170148
Blijft Badr vastzitten?
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:08:44 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119170162
Ah, Weltschmerz is er weer, altijd lachen met die gozer.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119170197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef Mylene het volgende:
Blijft Badr vastzitten?
Dat is toch te hopen van wel. Anders maken ze zichzelf wel volkomen ongeloofwaardig. De schade is al aangericht met dat benaderen door Badr van getuigen. Dat hadden ' ze' toch zelf ook wel kunnen voorzien?
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:11:58 #13
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119170283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef Mylene het volgende:
Blijft Badr vastzitten?
Dat ze hem als Jezus aan de muur van de cel mogen vastspijkeren...
Sjonge, hoe hard wil justitie nog met hun harses tegen de lamp aanlopen?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119170327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat ze hem als Jezus aan de muur van de cel mogen vastspijkeren...

Nee, geen martelaar van maken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:14:18 #15
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119170367
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Nee, geen martelaar van maken.
3 spijkers is martelaar. 60 spijkers is het haasje.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119170368
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Nee, geen martelaar van maken.
Dat gevaar ligt idd op de loer nu.
pi_119170389
quote:
Badr Hari heeft twee cafés bezocht en contact gehad met twee getuigen.
Blijkt maar weer hoe wereldvreemd al die rechters zijn :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:16:57 #18
163650 Greys
pi_119170474
En dan vooral dit:

quote:
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Kom op, nog even doorgraven Badr, je eigen graf is bijna klaar :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119170576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
En dan vooral dit:

[..]

Kom op, nog even doorgraven Badr, je eigen graf is bijna klaar :')
Hij is zo mogelijk nog dommer dan die golddiggende hoer van 'm _O-
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:20:47 #20
163650 Greys
pi_119170604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:19 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hij is zo mogelijk nog dommer dan die golddiggende hoer van 'm _O-
Echt he? Gister dacht ik al dat het niet erger kon... :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119170635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt he? Gister dacht ik al dat het niet erger kon... :D :')
Ik zat ook al zo te kijken van, dude seriously
Maar bij deze gaat een double facepalm het echt niet meer fatsoenlijk omschrijven.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119170689
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus je lult eigenlijk maar wat en baseert je volledig op een krantenberichtje?
En jij baseert je op.... helemaal niets.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:28:33 #23
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_119170852
Daar was weer eens Badr Hari
Die verkocht nog een keer een hoop larie
Hij kocht toch een broodje,
nam het OM in het ootje,
en nu zit ie weer in de penarie
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:30:11 #24
22592 crew  Ole
pi_119170913
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119170926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
En dan vooral dit:

[..]

Kom op, nog even doorgraven Badr, je eigen graf is bijna klaar :')
Ik vind het vooral dom dat hij zelf langs gaat. Genoeg mensen in zijn omgeving die de boodschap over zouden kunnen brengen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')