Ik weet niet of ik geen onvoldoende heb. Ik denk dat er wel een onvoldoende bij kan zitten maar ik kan nooit zo goed inschatten hoe ik een toets maak. En zelfs al heb ik geen onvoldoende ik herkans altijd.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zou je willen herkansen als je geen onvoldoende hebt?
Denk dat de leraren in hun recht staan. In het programma van toetsing en afsluiting staat dat voor maandag 12:00 de cijfers moeten worden ingeleverd. Maar het is gewoon typisch voor VAVO die leraren zitten op een reguliere middelbare school en geven alleen op VAVO les omdat ze dan nog wat extra geld vangen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef Compoantje het volgende:
Dit kun je aankaarten bij de examencommissie.
Jij moet wel normaal je examens kunnen maken. Ook als de leraren te lui zijn of het te druk hebben om snel na te kijken.
Niet echt een optie heb lang gezocht naar een baan. Wat niet makkelijk is met alleen een havo diploma en niet fulltime beschikbaar. Heb nu ruim 2 weken deze baan en wil niet in mijn 8ste dienst al mij ziek melden.quote:
Ja 3-5 dagen maar het is nooit meer dan een uur werk per vak omdat we met maximaal 10 man zitten..quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Hoe lang hebben die docenten om na te kijken? Wel apart dat er tussen de deadline en de herkansingen zo'n kleine speling zit. Je zou zeggen dat je daar toch zeker een week tussen wil hebben om eventueel toetsen door te kunnen kijken en nakijkfouten te corrigeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |