abonnement Unibet Coolblue
pi_119080934
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:55 schreef Klonk het volgende:

[..]

google kan never nada nooit niet verbieden dat jij in het buitenland iets koopt :P

als het niet lukt via de playstore dan fuck google en ga je gewoon bij een duitse webshop iets bestellen of bij een duitse saturn of mediamarkt ;)
Ze verbieden het dan ook niet, ze stellen gewoon wat eisen aan de verkoop via hun eigen kanaal, en dat kunnen ze dan net weer wel. Want hij zal nergens zo goedkoop zijn als die Play Store denk ik?

Maar je kan gerust met (prepaid?) creditcard bestellen in een andere Duitse (of Britse) webshop. Ik wil hem graag fysiek halen, uit angst voor iPhone-achtige praktijken waar je kan pre-orderen, betalen, en vervolgen 6 - 8 weken kan wachten op je toestel.

Zit wellicht de week van 17 december in Londen, dus dan daar eens kijken :9 En anders maar even een ritje naar Duitsland :D
  zondag 11 november 2012 @ 13:06:45 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119081080
ik ga niet moeilijk doen, hou het op een ritje van 20 min duitsland in, moet voldoende zijn :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119107979
Even een vraagje voor iedereen: ik heb sinds kort ontdekt dat ik in de browser kan zoomen d.m.v. aan de linker- of rechterkant van het scherm omhoog- of omlaag te 'scrollen' (dus echt recht omhoog of omlaag).

Is dit iets van TouchWiz, Jelly Bean of is dit in andere Android-versies ook aanwezig?
pi_119108565
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 22:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Even een vraagje voor iedereen: ik heb sinds kort ontdekt dat ik in de browser kan zoomen d.m.v. aan de linker- of rechterkant van het scherm omhoog- of omlaag te 'scrollen' (dus echt recht omhoog of omlaag).

Is dit iets van TouchWiz, Jelly Bean of is dit in andere Android-versies ook aanwezig?
Mijn One X doet het in ieder geval niet (standaard browser & chrome).
pi_119108958
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 22:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Even een vraagje voor iedereen: ik heb sinds kort ontdekt dat ik in de browser kan zoomen d.m.v. aan de linker- of rechterkant van het scherm omhoog- of omlaag te 'scrollen' (dus echt recht omhoog of omlaag).

Is dit iets van TouchWiz, Jelly Bean of is dit in andere Android-versies ook aanwezig?
Welke browser gebruik je dan? Misschien komt het door je browser dat ie automatisch zoomt als je scrolt?

De browser van One X zorgt er altijd voor dat de tekst in het scherm past, hoeveel keren je het ook vergroot. Chrome bijv vergroot echt de letters en dan moet ik het scherm heen en weer duwen om de hele regel te lezen. Althans ik dacht dat het Chrome was?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119109605
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:52 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Mijn One X doet het in ieder geval niet (standaard browser & chrome).
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je dan? Misschien komt het door je browser dat ie automatisch zoomt als je scrolt?

De browser van One X zorgt er altijd voor dat de tekst in het scherm past, hoeveel keren je het ook vergroot. Chrome bijv vergroot echt de letters en dan moet ik het scherm heen en weer duwen om de hele regel te lezen. Althans ik dacht dat het Chrome was?
Ik gebruik de standaard TouchWiz browser in Jelly Bean. Zal het met Chrome ook eens proberen.

Met de One X neem ik aan dat de standaard Sense browser in ICS wordt gebruikt?
pi_119109681
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[..]

Ik gebruik de standaard TouchWiz browser in Jelly Bean. Zal het met Chrome ook eens proberen.

Met de One X neem ik aan dat de standaard Sense browser in ICS wordt gebruikt?
Chrome raad ik je niet aan, ikzelf heb er geen goede ervaringen mee. Iedereen heeft zo zijn voorkeur maar ik heb er ondertussen heleboel uitgeprobeerd en de standaardbrowser werkt het beste vind ik.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119109730
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Chrome raad ik je niet aan, ikzelf heb er geen goede ervaringen mee. Iedereen heeft zo zijn voorkeur maar ik heb er ondertussen heleboel uitgeprobeerd en de standaardbrowser werkt het beste vind ik.
Vind ik ook (Chrome scrollt met een krachtige swipe niet in één keer door naar de onderkant van een zeer lange pagina, ontiegelijk vervelend).

Het ging me dan ook om het zoomen door te scrollen, dat werkt in Chrome inderdaad niet. Misschien is het iets van Touchwiz (of de standaard Jelly Bean-browser in het algemeen).
pi_119109885
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Vind ik ook (Chrome scrollt met een krachtige swipe niet in één keer door naar de onderkant van een zeer lange pagina, ontiegelijk vervelend).

Het ging me dan ook om het zoomen door te scrollen, dat werkt in Chrome inderdaad niet. Misschien is het iets van Touchwiz (of de standaard Jelly Bean-browser in het algemeen).
Dat zou zomaar kunnen. Ik weet niet of mijn browser van android is of van HTC (Sense?) of zo? Heb jij de keuze "desktopversie weergeven" te kunnen doen? Erg handig zodat je niet de mobile versie van een website ziet dat misschien buggy is of zo. Of FOK ziet er dan uit zoals op de pc.

Kijk eens in instellingen van je browser of je iets ziet staan over zoomen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119110068
Voor iedereen die hier een toffe browser zoekt: UCBrowser, snel, hij zet altijd de tekst naast elkaar als je inzoomt, gewoon de beste browser die ik al heb gehad!
pi_119110137
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Ik weet niet of mijn browser van android is of van HTC (Sense?) of zo? Heb jij de keuze "desktopversie weergeven" te kunnen doen? Erg handig zodat je niet de mobile versie van een website ziet dat misschien buggy is of zo. Of FOK ziet er dan uit zoals op de pc.
Die keuze heb ik inderdaad, maar ik gebruik 'm niet vaak (mijn 500MB is nu al niet genoeg, en bovendien is zelfs 5.3" nog niet groot genoeg om FOK! goed te kunnen lezen in desktopmodus).

Volgens mij zijn alle browsers in de verschillende schillen (Sense, TouchWiz, ...) gebaseerd op de standaard Android-browser (niet Chrome) alleen zou het goed kunnen dat er verschillende functies en gestures in zitten per schil, net als in Android als systeem.

Overigens zie ik die gesture niet in de browser-instellingen staan maar wel iets anders interessants. Onder het menu 'Labs' kan ik namelijk 1) de statusbalk uitschakelen (nóg meer ruimte!) en 2) een snelmenu oproepen als ik met mijn duim de linkerrand van het scherm aanraak :)
pi_119110337
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef stoereboii het volgende:
Voor iedereen die hier een toffe browser zoekt: UCBrowser, snel, hij zet altijd de tekst naast elkaar als je inzoomt, gewoon de beste browser die ik al heb gehad!
Opzich een prima browser, maar ik heb het gevoel alsof hij mijn hardware niet optimaal gebruikt. In tegenstelling tot de standaard browser (die heel smooth en snel aanvoelt) is deze een beetje haperig en reageert 'ie niet zo snel op aanraking / toetsaanslagen.
pi_119110347
Ja! Klopt. Die staat bij mij ook aan. Vind het gewoon een goede browser. Je zou verwachten dat een alternatieve browser NOG beter zou zijn dan deze maar na een boel uitgeprobeerd te hebben heb ik als conclusie dat niemand de standaard browser over kan treffen en dat is best wel sneu?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119110388
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ja! Klopt. Die staat bij mij ook aan. Vind het gewoon een goede browser. Je zou verwachten dat een alternatieve browser NOG beter zou zijn dan deze maar na een boel uitgeprobeerd te hebben heb ik als conclusie dat niemand de standaard browser over kan treffen en dat is best wel sneu?
Dat gevoel heb ik ook. Ach, hij doet 't voor mij prima dus waarom zou ik ook naar iets anders zoeken? :Y
pi_119110506
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Opzich een prima browser, maar ik heb het gevoel alsof hij mijn hardware niet optimaal gebruikt. In tegenstelling tot de standaard browser (die heel smooth en snel aanvoelt) is deze een beetje haperig en reageert 'ie niet zo snel op aanraking / toetsaanslagen.
Oh ik vind de standaard juist kut. Maar zal er wel aan liggen dat ik een low budget telefoon heb :)
pi_119110573
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Oh ik vind de standaard juist kut. Maar zal er wel aan liggen dat ik een low budget telefoon heb :)
Waarschijnlijk wel, ja. En een ietwat verouderde Android (Touchwiz?) versie; vanaf Ice Cream Sandwich is Android (AOSP) pas een echt verfijnd OS geworden.
  zondag 11 november 2012 @ 23:40:30 #117
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_119110757
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ja! Klopt. Die staat bij mij ook aan. Vind het gewoon een goede browser. Je zou verwachten dat een alternatieve browser NOG beter zou zijn dan deze maar na een boel uitgeprobeerd te hebben heb ik als conclusie dat niemand de standaard browser over kan treffen en dat is best wel sneu?
Ik vind Boat tot nu toe de fijnste
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_119110788
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. En een ietwat verouderde Android (Touchwiz?) versie; vanaf Ice Cream Sandwich is Android (AOSP) pas een echt verfijnd OS geworden.
In mijn rom zit touchwiz 4.nog wat geloof ik, al moet je het denk ik met een korreltje zout nemen omdat dat zo staat in het venster dat opduikt als je bijvoorbeeld net een nieuwe launcher hebt gedownload.
Ben niet zo thuis in Touchwiz
pi_119110880
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. En een ietwat verouderde Android (Touchwiz?) versie; vanaf Ice Cream Sandwich is Android (AOSP) pas een echt verfijnd OS geworden.
AOSP is juist kale android, dus zonder touchwiz en sense en hoe heet die van Sony? Dus wrm begin je over AOSP? Die was al best goed in 2.3.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119110894
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef stoereboii het volgende:

[..]

In mijn rom zit touchwiz 4.nog wat geloof ik, al moet je het denk ik met een korreltje zout nemen omdat dat zo staat in het venster dat opduikt als je bijvoorbeeld net een nieuwe launcher hebt gedownload.
Ben niet zo thuis in Touchwiz
Touchwiz 4 is inderdaad niet geweldig wat betreft performance, nee ;( Vooral niet als je je bedenkt dat die in de tijd van Sense 4 is losgelaten. Dat is wel een heel mooie schil.

Touchwiz UX Nature is al een stuk moderner en sneller ^O^
pi_119110960
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

AOSP is juist kale android, dus zonder touchwiz en sense en hoe heet die van Sony? Dus wrm begin je over AOSP? Die was al best goed in 2.3.
Ik weet dat AOSP de vanilla Android-schil is... maar ook die was verre van modern, pas in ICS is die echt goed geworden.

Ik zal de reactie even opnieuw schrijven met wat duidelijkheid want ik denk dat je mijn punt niet snapt.

"Waarschijnlijk wel, ja. En een ietwat verouderde Android (ik weet niet of je Touchwiz hebt?) versie; vanaf Ice Cream Sandwich is Android (en dan met name AOSP) pas een echt verfijnd OS geworden."
pi_119111007
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik weet dat AOSP de vanilla Android-schil is... maar ook die was verre van modern, pas in ICS is die echt goed geworden.

Ik zal de reactie even opnieuw schrijven met wat duidelijkheid want ik denk dat je mijn punt niet snapt.

"Waarschijnlijk wel, ja. En een ietwat verouderde Android (ik weet niet of je Touchwiz hebt?) versie; vanaf Ice Cream Sandwich is Android (en dan met name AOSP) pas een echt verfijnd OS geworden."
Aha oke, ik dacht dat je niet doorhad wat AOSP inhield.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119111033
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aha oke, ik dacht dat je niet doorhad wat AOSP inhield.
Uiteraard wel :D Jeetje, dat zou wat zijn _O-
Twee Android-telefoons en een oneindig aantal ROMs / kernels verder en dan dat nog steeds niet weten :')
pi_119111183
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 23:48 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Uiteraard wel :D Jeetje, dat zou wat zijn _O-
Twee Android-telefoons en een oneindig aantal ROMs / kernels verder en dan dat nog steeds niet weten :')
Ja, bij mijn vorige toestel Desire deed ik ook veel met custom roms. Maar bij mijn huidige One X ben ik echt zo tevreden dat ik niet perse een andere rom hoef. Misschien dat ik over een tijdje toch mijn bootlocker ga unlocken via HTC. Ik zie wel....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119111429
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja, bij mijn vorige toestel Desire deed ik ook veel met custom roms. Maar bij mijn huidige One X ben ik echt zo tevreden dat ik niet perse een andere rom hoef. Misschien dat ik over een tijdje toch mijn bootlocker ga unlocken via HTC. Ik zie wel....
Mja, dat had ik eerst ook maar bij mijn Desire S was het zo dat ik t.o.v. Sense geen functies inleverde als ik naar een AOKP (ja, ik weet ook wat dat inhoudt :P ) ROM overging.

Nu, met Touchwiz-specifieke functies als S Note, Multi Window en de S Pen verlies ik teveel om naar een AOKP ROM over te willen gaan ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')