En geekbuying had hem als zwart gelist?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef gz_robert het volgende:
Dit is echt geen zwart hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had voor die foto de helderheid van het scherm wat lager gezet (op eenderde), zodat het makkelijker is om foto's te maken. Als je de helderheid verhoogt, ziet het er echt beter uit. Maar de kleuren zouden inderdaad wel ietsje beter kunnen. Ik ben echter zeer tevreden. Zoals ik in mijn reviewtje al zei, het is geen (Super) AMOLED of zo, maar het komt in de buurt.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kleuren zijn iets washed-out maar beeld ziet er goed uit!
Ja, geekbuying heeft alleen de 'black' en de 'silver' versie, en ik had dus de black versie besteld. Maar volgens mij ik heb nu toch echt de iron grey versie haha. Die kleur vond ik van te voren eigenlijk het minst, maar nu ik hem heb vind ik 'm echt mooi. Ben zeker niet teleurgesteld!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En geekbuying had hem als zwart gelist?Terugsturen dan maar eh?
Kap eens met die foto's!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef gz_robert het volgende:
Is het een beauty of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag toch wel aannemen dat er een instelling is om het beeldscherm ecologisch verantwoord in te kunnen stellen?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:50 schreef FreaZ het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd naar de prestaties van die mega accu. Vergeleken met een NEO is die 50% groter. Hoop dus op een langere gebruiksduur, maar heb 't idee dat het scherm die extra power zal opslurpen.
* RobertNL danst door de kamerquote:14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:25
1 Colli
Waar had je hem besteld?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL danst door de kamer!
Een aliexpress seller (waar ik altijd tablets koop/kocht), die had ik op QQ en dus even gevraagd of die er wat van wist. Had er zelf 1 onderweg die ik nu dus heb over genomenquote:
Dat heb ik ook dat het eerste stuk best snel zakt, daarna lijkt het wel langzamer te gaan. Ik haal hem elke dag tussen half zeven en zeven uur in de ochtend van de lader en dan gaat deze er rond 24:00 weer aan en dan heb ik op zijn slechts tot nu toe 17% over gehad. Er rekening mee houdend dat ik er nog relatief veel mee prul (is nieuw speeltje), en gebruik met carkit wat volgens mij best wat energie kost, vind ik het niet slecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef gz_robert het volgende:
Wat de batterij betreft. Vanochtend (08:15 uur) was 'ie helemaal opgeladen tot 100%. Ik heb tot nu toe heel even wat op facebook gezeten, een stuk of vier apps gedownload, gps aangezet om Google Maps uit te proberen, wat foto's gemaakt en heel even wat collega's de G3 laten zien. De battterij zit nu op 89%.
Ben benieuwd hoe het aan het einde van de dag is...
Ik heb ook nog geduld. Weet alleen niet hoe lang nog...quote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef GS88 het volgende:
Hoeveel mensen hebben hun bestelling van de G3 overigens nog staan bij LighTake?
Ik nog wel, maar voor hoelang weet ik niet meer, 't wordt steeds minder leuk om te wachten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Cool, foto's met een waterverf-effect! Op de iPhone moet je daar geld voor betalen
Ah, dan gaan we daar maar eens naar kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef gz_robert het volgende:
Onderstaande foto heb ik vanochtend met de G3 gemaakt. De kwaliteit is, zoals ik al verwachtte, op zijn zachtst gezegd belabberd. Qua kleuren, belichting en contrast valt het allemaal nog wel mee, maar op pixelniveau is het gewoon slecht. Alle details zijn weg. Je ziet niet eens de bakstenen van het Witte Huis. Nu heb ik hier een paar weken geleden al wat research naar gedaan op Chinese forums, voornamelijk op het forum van JiauYu. Daar zegt die 'wade' dat het komt doordat er veel te heftig aan jpeg-compressie wordt gedaan, waardoor dus alle details als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dat kan ook niet anders, omdat de foto's maar ~1,3MB groot zijn, terwijl een 8 megapixel foto normaliter een stuk groter is. Er is een oplossing voor. Op dat forum had ik gezien dat je via een of andere Chinese tool van Mobile Uncle of zoiets iets kunt aanpassen, waardoor de foto's worden opgeslagen in het RAW formaat. Ze zijn dan wel een stuk groter (4 tot 5 MB), maar de kwaliteit is echt vele malen beter. Ik ga dit een keer uitzoeken als ik tijd heb. Als iemand hier al meer van weet dan hou ik me aanbevolen.
[ afbeelding ]
Haha, psies, zo moet je het gewoon zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Cool, foto's met een waterverf-effect! Op de iPhone moet je daar geld voor betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |