Die naad valt echt bijna niet op hoor, Je moet heel goed kijken wil je het zien. Als je het niet weet, zie je het niet eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat betreft prestaties dus een goede aankoop, maar behuizing/hardware laat wat te wensen over als ik hetzo lees. Ik zou mij persoonlijk echt dood ergeren aan die naad bovenin het scherm, maar zoals je zelf al aangeeft, daar is de prijs ook naar en is het euvel wel te relativeren.
Er staan niet zo heel veel Chinese apps op. Ik heb er twee verwijderd en er staan er nu nog drie op, waarvan een van Jiayu.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
@gz_robert: zou je een foto kunnen maken van de ZTE Blade en Jiayu G3 naast elkaar?Visueel valt de boel toch beter voor te stellen dan iets uit papier knippen
En eensch, ik vind die zwarte ook verdacht doorgaan voor donkergrijs. (a.d.h.v. de foto's van die Duitser die als eerste de G3 kreeg) Nog een vraag: hoeveel Chinese apps staan erop? Dus hoe 'bloated' is de G3 standaard?
Dan weet ik alvast in hoeverre de noodzaak is die root-methode van XDA los te gooien op mijn G3 exemplaar straks!
mooie review! en foto! Steekt nu nog wat meer dat ik hem nog niet hebquote:
Das inderdaad geen black meer, dus je bent de eerste in Europa met iron-gray huh?quote:
Want dan kan ik mooi verhoudingsgewijs zien in hoeverre de G3 nu uitsteekt of niet in je hand. Wat vind jij er van als ZTE Blade-gebruikers trouwens?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Joosie200 het volgende:
@gz_robert: zou je een foto kunnen maken van de ZTE Blade en Jiayu G3 naast elkaar?
De Blade is net ietsje dikker.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
want foto's! Dan issie idd 2cm langer, 2cm breder en ong. net zo dik dus. En 10x stijlvoller
Nou, als ik de foto van gz_robert vergelijk met die van josi111 die ook een zwarte G3 in oktober al kreeg...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is dit wel die black hoor. Die grijze was veel meer "muisgrijs" dan donkergrijs.
Ik ben als voormalig Blade-gebruiker zeer blij met het formaat. Vind het echt super! Lekker groot, maar niet TE groot. Ik moet wel zeggen dat het net ietsje lastiger is om met je duim bij de bovenste icoontjes te komen, maar dat is het enige. Het typen van een bericht gaat bij mij prima en ik heb geen grote handen (gemiddeld).quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das inderdaad geen black meer, dus je bent de eerste in Europa met iron-gray huh?
Eh oh..
[..]
Want dan kan ik mooi verhoudingsgewijs zien in hoeverre de G3 nu uitsteekt of niet in je hand. Wat vind jij er van als ZTE Blade-gebruikers trouwens?
Nee, je ziet echt geen pixels. Het beeld is gewoon haarscherp! Misschien als je heeeeel erg je best doet en van 2cm afstand een icoontje nauwkeurig bestudeert, dat je dan enigszins pixels kunt waarnemen, maar neem van mij aan, ieder normaal mensen zal geen pixels zien.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Majinster het volgende:
Hoe is de pixeldichtheid van de G3? Kun je ze van dichtbij kijken nog onderscheiden?
Dan kan je 2 3 dingen doen: wachten op LT of een Chinees (die je kent) vragen te bestellenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Xu het volgende:
Nou wil ik des te meer de G3, alleen ben ik wel zo skeer dat ik niet meer dan 130 euro wil betalen
Kleuren zijn iets washed-out maar beeld ziet er goed uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |