quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
''Rose heeft dit bericht gelezen''.
Satanist? Doet ze dan aan ruige seks met zware grommen en latijns gebrabbel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Ik kreeg een bericht van een 50jarige vrouw. Ze was satanist en het leukste vond ze om gezellig samen een terrasje te pakken in de zon.
True story.
Nee. Ze leest boeken over haar religieuze waanzin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Satanist? Doet ze dan aan ruige seks met zware grommen en latijns gebrabbel?Best geil.
Je hebt je dus ook onder de naam Murdera ingeschreven op die datingsite? Gaay.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Ik kreeg een bericht van een 50jarige vrouw. Ze was satanist en het leukste vond ze om gezellig samen een terrasje te pakken in de zon.
True story.
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je dus ook onder de naam Murdera ingeschreven op die datingsite? Gaay.
Gaat om innerlijk toch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
De knappe meisjes krijgen tientallen berichtjes per dag, die gaan niet op elke kneus die ze toch niet zien zitten reageren.
Ja en? Jij hebt toch een stukje van je innerlijk in je profiel staan? als ze bij voorbaat al het idee hebben dat het met jou niet gaat klikken dan werkt het ook niet.quote:
Ik moest lachenquote:
Klopt. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik heel knap ben. Maar toen ik nog op een datingsite stond ingeschreven kreeg ik dagelijks tussen de 2 en 10 berichten van mannen met alleen maar 'hoi' of 'lekker hoor'. Nou daar ga ik dus niet op terug reageren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
De knappe meisjes krijgen tientallen berichtjes per dag, die gaan niet op elke kneus die ze toch niet zien zitten reageren.
Ik heb gewoon een foto en beetje standaard info, net als die meisjes. Sws zouden ze in hun handjes moeten wrijven dat zo'n boii als ik ze aanspreekt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? Jij hebt toch een stukje van je innerlijk in je profiel staan? als ze bij voorbaat al het idee hebben dat het met jou niet gaat klikken dan werkt het ook niet.
Dat denk ik ook weleens, maar op het internet kun je fluiten naar die 'gerechtigdheid' (en dat is raar.... dat je als 7/10 irl op het internet een kansloze kneus bent)quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een foto en beetje standaard info, net als die meisjes. Sws zouden ze in hun handjes moeten wrijven dat zo'n boii als ik ze aanspreekt.
Deze knappe meid die dagelijks tientallen berichtjes krijgt en niet op elke kneus reageert weet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
Geachte mevrouw,quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klopt. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik heel knap ben. Maar toen ik nog op een datingsite stond ingeschreven kreeg ik dagelijks tussen de 2 en 10 berichten van mannen met alleen maar 'hoi' of 'lekker hoor'. Nou daar ga ik dus niet op terug reageren.
Mijn vriend heb ik ook leren kennen via een datingsite, maar hij was origineel, niet ongeïnteresseerd, en niet te opdringerig.
Maar hij was de eerste van de 1000den.
Ik denk dat mannen beter niet via het internet kunnen daten... Dat maakt ze nog oppervlakkiger dan dat ze kunnen zijn.
Geachte meneer,quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef He-man- het volgende:
[..]
Geachte mevrouw,
Nadat ik uw profiel heb bekeken moet ik zeggen dat u er leuk uitziet. Om u te benaderen moest ik 5 glazen Gin naar achterslaan, en niet van dat goedkope bocht. Nu ik door de Gin heen ben is er nog enkel rum over, heb je zin om wat te komen drinken? Gr gr.
Het was oook niet aan jou gericht wilde weten of ik een goeie kans maak bij de chickiez op het internet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Geachte meneer,
Ik drink geen drank met mannen die niet doorhebben dat ik een vriend heb.
Maar dat is dus ook irritant, mannen die weten dat je bezet bent, en het dan alsnog proberen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef He-man- het volgende:
[..]
Geachte mevrouw,
Nadat ik uw profiel heb bekeken moet ik zeggen dat u er leuk uitziet. Om u te benaderen moest ik 5 glazen Gin naar achterslaan, en niet van dat goedkope bocht. Nu ik door de Gin heen ben is er nog enkel rum over, heb je zin om wat te komen drinken? Gr gr.
Misschien als je het 'mevrouw' gedeelte weg laat. Op deze manier klink je als een bejaarde.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het was oook niet aan jou gericht wilde weten of ik een goeie kans maak bij de chickiez op het internet.
Dat is een serie ' Malcolm in the middle 'quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:29 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Welke film is dat ook al weer
Ja dan moet je dat erbij zeggen kip. Maar ja, je kan het zeggen, alleen niet tegen een vrouw die bezet is, want dan ga je hetzelfde antwoord krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het was oook niet aan jou gericht wilde weten of ik een goeie kans maak bij de chickiez op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |