abonnement Unibet Coolblue
pi_126978293
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:24 schreef timbob het volgende:
Ik heb die review niet gelezen hoor...

Een beetje lezen wat een ander van het album vindt... Da hoeft van mij niet. Ik wil het zelf horen :P
pi_127060519
http://pitchfork.com/news(...)ill-happen-tomorrow/

Ze zijn lekker aan het hypen :')

Geef mij maar gewoon die plaat!
pi_127061719
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:24 schreef timbob het volgende:
Ik heb die review niet gelezen hoor...

Een beetje lezen wat een ander van het album vindt... Da hoeft van mij niet. Ik wil het zelf horen :P
The wolds end trailer wilde je ook al niet zien!
  maandag 27 mei 2013 @ 13:15:09 #229
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_127062935
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:34 schreef friekin_ het volgende:

[..]

The wolds end trailer wilde je ook al niet zien!
Ja, want ik weet toch al dat ik die ga zien :D

Trailers en reviews zijn voor mensen die twijfelen.
Ik twijfel niet dat beide supervet zullen zijn.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 27 mei 2013 @ 13:33:21 #230
27648 Weakling
available in strong mint
pi_127063546
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Disorder het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beeld wat ik bij die beschrijving krijg is een BOC versie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_127063761
Ik hoorde bij de serie skins weer een boc track langskomen :P
  maandag 27 mei 2013 @ 18:24:25 #232
67089 Gillingham
The horror...
pi_127074169
Weer een nieuw nummer, nu op een festival in Detroit:
http://m.youtube.com/watch?v=EMsQo2EZNeU
What's it going to be then, eh?
pi_127074345
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:24 schreef Gillingham het volgende:
Weer een nieuw nummer, nu op een festival in Detroit:
http://m.youtube.com/watch?v=EMsQo2EZNeU
Is dat bevestigd? Ik vind het wat copycatachtig klinken...

Overigens heeft Hell Interface een video geupload vandaag...

Geen idee wat het moet betekenen... afgezien dat Look Sad Reel een anagram is voor Lake Dolores...

  maandag 27 mei 2013 @ 18:40:31 #234
67089 Gillingham
The horror...
pi_127074793
Naast het BoC logo heeft Warp er (indirect) over getweet en Pitchfork het bevestigd.
What's it going to be then, eh?
  maandag 27 mei 2013 @ 18:42:53 #236
67089 Gillingham
The horror...
pi_127074878
Hopelijk vanadaag of morgen een officiële download van het nummer.

Of juist niet... Album moet niet te veel gespoild worden.
What's it going to be then, eh?
pi_127097203
Ze hebben dus gisteren vier nummers gepresenteerd vanuit een caravan in de woestijn in Californië.

http://pitchfork.com/news(...)southern-california/
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:01:32 #239
67089 Gillingham
The horror...
pi_127097912
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:07 schreef On het volgende:
Ze hebben dus gisteren vier nummers gepresenteerd vanuit een caravan in de woestijn in Californië.

http://pitchfork.com/news(...)southern-california/
Volgens mij hebben ze het hele album laten horen met de expliciete vraag alleen de eerste drie nummers op te nemen.
What's it going to be then, eh?
pi_127098010
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:01 schreef Gillinghanm het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze het hele album laten horen met de expliciete vraag alleen de eerste drie nummers op te nemen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Kan over de rest helaas niet zoveel vinden.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:51:20 #241
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_127099084
Vragen ze idd of ze alleen de eerste 3 nummers op willen nemen, maar wat staat er bij de video?

quote:
Update: Watch a stream below, which features the album's first four songs.
:')
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:11:19 #242
67089 Gillingham
The horror...
pi_127103614
Vind het al wat dat de broers/WARP de aanwezigen vertrouwt niet meer dan dat op te nemen. Kun je toch niet zomaar vanuit gaan.
What's it going to be then, eh?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:24:40 #243
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_127104103
Ja, als ze er niks bij gezegd hadden, was het hele album opgenomen. Nu zullen ze waarschijnlijk gedacht hebben, we geven aan een max van 3, dus dan zullen er misschien uiteindelijk 4 of 5 nummers vroegtijdig te beluisteren zijn. Hebben ze het zo toch wat beperkt.

Tenminste, daar ga ik maar van uit.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_127109205
Wat ik hoor bevalt me O+
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:21:41 #245
67089 Gillingham
The horror...
pi_127111785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef Faxie het volgende:
Wat ik hoor bevalt me O+
Ik wacht vanaf nu liever op materiaal in goede kwaliteit.
What's it going to be then, eh?
pi_127112045
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Ik wacht vanaf nu liever op materiaal in goede kwaliteit.
Dit. heb ook al die andere track gehoord dus de rest wil ik ook in goede kwaliteit horen :P
pi_127169543
Van OOR:

quote:
Een disclaimer vooraf: dit is geen weloverwogen oordeel, dit is de eerste indruk van een fan die op 15 mei twee keer naar de nieuwe plaat van zijn favoriete band heeft mogen luisteren op het hoofdkantoor van de Nederlandse distributeur en weet dat de platen van zijn favoriete band pas indalen na een paar maanden en jaren later nog zomaar ineens de tranen los kunnen maken. Een fan die realistisch genoeg is om te beseffen dat zijn helden hem niet meer zullen verrassen en die stiekem hoopt dat iedere plaat eender klinkt als die daarvoor, ook al zit er gapend gat van acht jaar tussen.
Welnu, die fan constateert die dag tevreden dat er niks nieuws onder de Hexagon Sun is. Uit werkelijk niets blijkt dat de wereld gewoon is blijven doordraaien sinds Marcus en Michael Sandison voor het laatst van zich deden spreken vanuit hun bunker. De 17 tracks van Tomorrow’s Harvest bevatten geen invloeden die niet al op The Campfire Headphase (2005) te horen waren. Hun elektronica (zonder gitaarloops ditmaal) klinkt nog steeds even mysterieus, psychedelisch, hartverscheurend en behekst.
Dat kun je als stilstand uitleggen, maar draai het liever om: geen groep klinkt zo als zichzelf en refereert zo aan de (nostalgische) wereld die zij zelf gecreëerd heeft als Boards Of Canada. Alsof zij acht jaar gevangen heeft gezeten in een cocon en nu uitvliegt als een zeldzame vlinder. Héél even, bij het speels huppelde melodielijntje van Palace Posy, deden ze me aan The Black Dog/Plaid denken, maar verder had niemand deze plaat kunnen maken, zelfs niet met de templates die er nu al 15 jaar liggen.
Gemini (een referentie naar de broederband?) opent karakteristiek als herkenningsmelodie uit de jaren zeventig; halverwege track twee, Reach For The Dead, drukt de ijzige BoC-beat, een combinatie van rollende en clickende geluidjes, zijn watermerk in het valse synthgeluid – nog zo’n trademark – en dan weet je: spoedig zal er een regenboog aan de hemel verschijnen. Jacquard Causeway, het vierde en langste nummer, is zo’n magisch moment, als verschillende keyboardmotiefjes langzaam versmelten tot een kaal stukje minimal music dat je de diepte in zuigt.
Pas daarna, in Telepath, duiken de stemmetjes op. ‘Testing 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.’ Het is, met duivelse stemvervorming, inderdaad en hoera, Boards Of Canada by numbers (wat Beelzebub ditmaal te vertellen heeft zullen we weten zodra de fanatiekste fans Split Your Infinities achterstevoren hebben gedraaid). Cold Earth is vervolgens net zo’n zinsbegoochelende rit als Left Side Drive van de laatste EP Trans Canada Highway (2006) met, op basis van deze eerste rondjes, de mooiste vergezichten. Sick Times, Palace Posy (met zowaar iets van een refrein vergelijkbaar met ‘1969 in the sunshine’), Nothing Is Real en New Seeds zijn de andere meteen pakkende, meer ritmische tracks. Luister vooral hoe het synththema van New Seeds na vier minuten opengebroken wordt, als de zon die door het wolkendek breekt, zo gracieus.
Het is het laatste licht voordat we de tunnel ingaan. Met Come To Dust (een verwijzing naar Shakespeare’s Cymbeline?) en het langzaam afstervende Semena Mertvykh (Russisch voor Seeds Of The Dead) eindigt Tomorrow’s Harvest net als The Campfire Headphase in mineur, bij De Dood, toch al het leitmotif van deze plaat, zo lijkt het. En zo blijft er weer genoeg te gissen over na dit zeldzame teken van leven van de meest enigmatische band van de laatste twintig jaar.
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:01:34 #249
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_127172282
Ok, ik heb nu 2 recensies gelezen die elkaar behoorlijk tegenspreken.
Waar de 1 roept dat ze harder dan ooit zijn, roept de ander dat het geluid nauwelijks is veranderd en het vooral doet denken aan het dromerige The Campfire Headphase.

Ik zit niet echt te wachten op een vervolg van The Campfire Headphase, eigenlijk.
Maar goed, ze zijn iig wel beide enthousiast.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_127172498
Ik lees eigenlijk alleen dat het helemaal niet lijkt op The campfire headphase, maar dat ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')